Hey meiden, Ik heb straks een zwangerschapstest gedaan en die mag je tot 10 minuten aflezen. Tot vijf minuten stond er niks, na vijf minuten een heldere lijn, ik hoefde echt niet te turen. Dus ik loop met de test naar manlief en zeg, kijk eens? En terwijl we samen naar de test kijken zien we het lijntje verschuiven naar de controlestreep. Hij verschoof er gewoon naar toe! Zo raar Dus ik denk ik maak er een foto van, maar de batterijen waren op, heb nog net 1 foto kunnen schieten en toen deed de camera het niet meer en op de foto zie je echt bijna niks, terwijl in het echt het een mooie roze streep is, die zich alleen verplaatst heeft. Iemand dit ook wel eens gehad?
Hihi dit is meer iets voor op een spook forum denk ik Heel vreemd! Ik zou nog een nieuw testje doen morgenochtend!
Morgen even een nieuwe test doen en zorgen dat de batterijen opgeladen zijn zodat we mee kunnen kijken....
Is het een Kruidvat 2 voor 5 euro? Want daar wil je plas wel eens op uitlopen,zodat je streepje onder de plas terecht komt en de plaslijn een streepje lijkt.
Sorry, ik wil je hoop niet de grond in boren, maar als ik je goed begrijp dan heb ik dit regelmatig gehad met Matcare testen (ben dan ook een test-expert wat betreft aantallen testen die ik heb gedaan ) en als er uiteindelijk alleen maar een controle streep staat, betekende het (bij mij althans) niet zwanger. Ik weet ook niet waarom dit gebeurt, maar het leek alsof met dan mn urine 'de test doortrok' het roze gedeelte ook steeds opschoof totdat er een duidelijk controle streep ontstond. De eerste keer dat ik het zag, werd ik al helemaal blij, maar dat was gauw verdwenen. De keren daarna was ik erop voorbereid. Maar ik moet wel zeggen dat dit bij mij meestal al na een paar minuten gebeurde (3/4 minuten) en niet zo laat. Dus misschien, hopelijk!, is het bij jou iets anders! Succes!!
Goeiemorgen meiden, Bedankt voor jullie reacties. Wel ik had vannacht de battarijen opgeladen dus vanochtend maar even een foto gemaakt van de test van gister. Gisteravond riep ik heel stoer tegen manlief dat ik mn plas wel op zou houden tot ik bij de aoptheek voor een andere test was geweest. Maar dat is niet gelukt, ik ga morgenochtend wel testen dan. Ik heb echt al zooooooooooveel testen versleten maar nooit dit gehad.
ben bang dat dit negatief is ! de lijnen staan te dicht op elkaar . dit is de mijne en volgens mij hoort ie zo te zijn ... dit is wel de vage test die van de duidelijke heb ik geen foto van
De lijnen staan wel erg dicht bij elkaar. Ik zou vandaag even de kruidvat inrennen en dan vanavond nog eens een test doen met een kv2v5.. Toen ik zwanger was gaf de dipstick een schaduwlijntje en de kv een duidelijke lijn.
mmm we hebben hier op t eiland geen kruidvat. Ben net naar de apotheek geweest en daar had ik de keuze uit 1 test.. mmm nog nooit van deze ook, dus tzal mij benieuwen. Khad de test nog wel aan de apotheker laten zien en die zei, een streep is een streep en als die met 5 minuten op de goede plaats staat is tie positief en daarna moet je gewoon niet meer kijken. Maar ik hou toch nog een hele grote slag om de arm. Ik geloof het eigenlijk niet zo. Ach we zullen het morgenochtend wel zien dan! Pfff wat duurd dat nog lang
en nog een andere gedaan ??? t kan best zijn hoor dat ie posi is maar dat die stick niet goed is geweest omdat ie zo raar is
haha stelletje ongeduldigerds Kwerd om kwart voor zes door manlief gewekt dat ik DIRECT de test moest doen.. ffft ook geen geduld haha. Maar helaas. omo wit!! Echt helemaal niks van te maken Helaas het was dus geen positieve test! BEdankt voor het meeleven!