Goedemorgen.. Afgelopen 4 nov mijn spiraal laten verwijderen, 6 nov eerste menstruatie. Ik denk 20 nov mijn ei gevoeld te hebben maar zeker weten doe ik het niet. Ik had altijd een cylcus van 28 dagen. Ik testte zondag 29 nov sochtends om 6.30 (sorry manlief heeft zijn nagel in de test gestoken) En gister ochtend 2 dec om 11u. De streepjes staan er, totaal niet duidelijk.. maar lopen ook zeker niet op. Al zeker een week menstruatie krampen dus jullie snappen dat mijn gedachten alle kanten op zwieren. Afwachten is de enige optie. De testen zijn kruidvat 2v5. Komen beide uit een andere verpakking!
Ik zie op beide wel een streepje, stonden ze er binnen de afleestijd? Vind die van 9dpo duidelijker dan die van 12
Jazeker. Heb al 2 kindjes van 9 en 5. De jongste heeft 4 jaar op zicht laten wachten incl isci en nog nooit zag ik een streepje als het niet zo was altijd spierwitte testen maargoed ben er natuurlijk alweer 6 jaar uit mischien veranderen die testen ook mee.. Afwachten is de enige optie soms denk ik had ik maar niet getest dat maakt het waarschijnlijk lastiger als ik nu een bloeding krijg
ik zie zeker een streep alleen heb ik deze ook steeds op de kv 2v5 tegenwoordig Ik zie ze binnen afleestijd heel licht en na afleestijd worden ze echt vrij duidelijk steeds. Bij mij waren ze echt wel vals. Heb er 16 versleten en op elke test dit streepje, op de 1 al wat duidelijker dan de andere. Heel jammer want bij mijn 1e zwangerschap bleven ze echt omo wit en nooit deze streepjes gehad. Het is dus best verwarrend Ik ben nu overgestapt naar de sensitest. Hoop natuurlijk dat hij bij jou wel gaat oplopen maar deze streepjes zie ik helaas niet als positief.
Heb je nog getest? Heb even mijn testjes van vorige ronde erbij gehaald deze gaven ook dit streepje en was toch echt vals
Wat vervelend dat het zo onzeker is... wat voor spiraal had je? En stonden de streepjes er al binnen de afleestijd? Ze zien er op de foto al best ingedroogt uit namelijk Mogelijk heb je nog geen menstruatie omdat die eerste bloeding een ontrekkingsbloeding was. Daarna kan je cyclus weer op gang komen, krijg je een eisprong en daarna ongesteld. Soms duurt het best even dat je cyclus weer op gang is, met een spiraaltje met hormonen moet je ook gewoon "ontpillen". Daarom wordt het vaak aangeraden even je eerste echte menstruatie af te wachten (de bloeding na de ontrekkingsbloeding dus) voor je gaat testen, scheelt een hoop onzekerheid. Maar snap dat nu jij al een tweede streepje hebt gehad afwachten niet heel makkelijk is! Hopelijk heb je snel een mooie test!
Het was direct een echte menstruatie.. 5 dagen flinke bloeding gehad zoals vanouds helaas haha. Eisprong ook duidelijk gevoeld, zoals vanouds. Dat het nu zo lang duurt is vooral frustrerend omdat ik al 1.5 week die menstruatie klachten voel.. Streepjes stonden er indd binnen de afleestijd heb ze alleen pas savonds op foto gezet ivm 2 nieuwsgierige kindjes Maar de laatste test bleef spierwit!!
Dat je je ‘eisprong’ voelt, wil niet zeggen dat hij ook gesprongen is helaas. Je voelt namelijk het groeien van de eicel, niet het springen zelf. Denk dat dit in jouw geval ook is gebeurd. Het grote drama dat ‘ontpillen’ heet
Ik heb in mijn mmm tijd mijn lichaam wel echt leren kennen.. Mijn gevoel klopte dan volgens de echos ook altijd met de eisprong. Maar vandaag een hele korte bloeding gehad dus hopelijk kunnen we weer door!!