Hey meiden, Ik zit op het wachtbankje en ik ben niet zo'n ster in wachten . Even in het kort: In januari gestopt met de pil en eind maart ook gestopt met andere voorbehoudsmiddelen. Nu heb ik vanaf januari mijn cyclus netjes bijgehouden en zoals jullie kunnen zien aan mijn onderschrift is dit aardig regelmatig. Volgens mij voel ik iedere maand mijn ei. Ik krijg dan, meestal rechts onderin mijn buik (tussen mijn zij en buik) steekjes en krampjes en die houden een paar uur aan. Ik denk dat dat mij ei is. Dit had ik dinsdag 12 april. Op internet heb ik gelezen dat je ca. 2 weken na je ei ongesteld wordt. Dit zou dus betekenen dat ik dinsdag a.s. mijn NOD heb. Nu is het alleen zo dat mijn langste cyslus in de afgelopen drie maanden 28 dagen was. En dat is dus vandaag zijn! Wat zouden jullie doen? Gewoon netjes afwachten tot dinsdag (owww wat moeilijk!)of er toch een testje tegenaan gooien? Bedankt voor het meedenken! Groetjes, Suzanne
Hee! Gemiddeld is het inderdaad 14 dagen na je ei, maar kan ook iets korter zijn! Het kan ook zijn dat je cyclus deze keer een paar dagen langer is dan je langste cyclus tot nu toe! Als je het moeilijk vindt om te wachten doe je toch gewoon even een testje (had je eigenlijk het beste met ochtendurine kunnen doen). Is hij negatief en wordt je het weekend niet ongi, dan kun je dinsdag nog een keer testen?
Hey! Bedankt voor je reactie! Ik heb het nog volgehouden: nog niet getest . Ik wacht iig tot maandag en als ik dan nog niet ongie ben geworden doen ik 's ochtends een testje. Zou een leuk cadeautje zijn zo met de pasen. Gelukkig allemaal plannen voor het weekend, dus afleiding. Fijne dagen! Groetjes, Suzanne