Misschien is mijn beeld wat vertekend aangezien ik bij mijn vorige drie zwangerschappen knaltesten had, maar ik vind het er niet heel goed uitzien voor 14 dpo...Hij is iets duidelijker dan die van 11 dpo, maar niet veel. Experts?
Lijkt grijs,en zeker niet duidelijker dan die van 3 of 4 dagen geleden.Ik denk niet dat dit goed is.Als je al zover voor nod positief test,zou hij nu toch wel donkerder moeten zijn op nod.
Wat ik al typte,ik ben er ook bang voor dat het er niet gunstig uitziet.Jammer meis.Je had natuurlijk nu een mooie duidelijke test willen laten zien.
Op deze foto vind ik hem wel roze en inderdaad iets duidelijker.Vind het moeilijk,om er wat over te zeggen.Lijkt mij nog steeds erg licht voor op nod,met al een positieve test op 11 dpo.Maar misschien zit ik er wel helemaal naast,dat hoop ik voor je.
Dank voor je reactie Pipo! Het streepje is in het echt weliswaar niet grijs, maar inderdaad erg licht. Zal me leren zo vroeg te testen, aan de andere kant was ik waarschijnlijk over the moon geweest als dit mijn eerste test was. Op naar de volgende ronde, was natuurlijk ook poepmazzel geweest als het de eerste ronde gelijk goed raak was.
Geen bloed geeft moed,lees ik hier regelmatig.Ik hoop dat dat voor jou opgaat,en dat over 2 dagen zonder bloed,je een knaller hebt,waarbij je zonder twijfel kan zeggen dat het goed zit!Ik duim voor je.
Ik teste ook vroeg voor nod en had na nod pas een knaller. Misschien even cb digital doen, wel met weekindicator die is gevoeliger. Ik denk zeker 1-2 weken hoor. En idd geen bloed geeft moed!
Ik vind het wel een mooie streep voor 14 dpo! Hij is zeker iets duidelijker dan de vorige en het kan natuurlijk ook per test en hoeveelheid kleurstof nog weleens verschillen! Of urine minder geconcentreerd. Voor nu toch echt gewoon ZWANGER!!!
Ik vind het een mooie test hoor. Bij mij kwamen de echte 'knalstrepen' ook pas na nod. Ik zeg gefeliciteerd!
Ik vind hem ook duidelijk zat hoor, je weet ook niet of je een wat latere innestelling hebt gehad, deze keer trager hcg aanmaakt.... Je kunt niet weten wat er zich allemaal afspeelt daarbinnen! Ik zou denken dat cb met indicator dit wel op zou pikken, was bij mij wel zo met zo'n soort test.... Paar uurtjes niet plassen en dan proberen....? Ik duim voor je!
ts gefeliciteerd! weet je misschien maak je wat langzamer hcg aan bij deze zwangerschap. Of je hebt een latere innesteling, voor nu ziet ie er toch goed positief uit. Ik hoop dat je testen mooi gaan oplopen
Helaas, niet meer getest, maar het bloeden is begonnen. Ook al voel ik me echt een zondagskind met twee gezonde peuters en blijkbaar zo makkelijk zwanger worden, voor nu is het even flink slikken... Meiden bedankt voor het meekijken naar de testjes en het reageren!