Hallo allemaal! Ik ben benieuwd bij hoeveel weekjes jullie voor de eerste keer jullie wondertje voelden? Ik ben nu 14 weken moet nog even geduld hebben maar ik ben zo benieuwd hoe het voelt! Groetjes!!!
bij de eerste rond de 17-18 weken, bij deze man al bij 15 weken (en vanaf 16 weken ook aan de buitenkant)
14 weken voelde ik het bubbelen in mijn buik, met 15 weken voelde ik een zweverig gevoel in mijn buik. Vanaf 17 weken kreeg ik plopjes en die worden nu met 20 weken duidelijker. Heb helaas de placenta laag liggend en aan de voorkant.
Sinds vrijdag! haha Toen was ik dus 16+6. En sindsdien word het ook al heel snel erger en duidelijker. Vanmiddag zag ik zelf zo'n bobbeltje hahaha heel erg cool! Overigens ligt het ook aan waar je placenta ligt. Die van mij ligt achter, daardoor ligt het kindje voor en voel je het dus eerder als wanneer je placenta voor ligt. Bij mij voelt het als een soort golfjes en zoals zo'n spiertje wat ongecontroleerd kan trillen, zoals je bv weleens in je ooglid kan hebben, weet je wel? Zoiets maar dan wat minder snel achter elkaar natuurlijk haha. Nog even geduld meid! Ik duim voor je dat je je beebje al heel snel mag voelen!
Hier een voor liggende placenta en met 19+2 voor het eerst pas echt gevoeld. Daarvoor wel een paar keer getwijfeld, weet nog steeds niet of dat nou wat was.
hier nog niks... wel wat twijfelmomentjes maar niet overduidelijk iets wat ik als een schopje of iets zou omschrijven...
Vanaf 15 weken voel ik zo nu en dan kleine plopjes. net een echo gehad en bevestigd dat dit ook echt de kleine is die zich afzet. placenta ligt achter, dus dat is ook mazzel (Dit is mijn eerste kindje trouwens)
Met 19 weken een vermoeden, maar nu met 23 weken ben ik nog steeds niet echt overtuigd hoor! Zodra je wat denkt te voelen is t alweer weg!
Met 15/16 weken voelde ik plopjes en met 18 weken was ze van buiten al voelbaar. Nu gaat mijn hele buik op en neer als ze beweegt hihihi