Wat vinden jullie van de meisjes naam m.irre? Mn oudste dochters hebben namen die eindigen op na en vi Korte namen 4 letters niet echt af te korten deze wel (mir) Of andere suggesties meisjesnaam 4 letters niet eindigen op a of i liefst e of o op t einde. Bedankt voor jullie antwoorden!
Mooie naam. Ideeën voor meisjesnamen met 4 letters, eindigend op o of e en met 2 lettergrepen: Cato Cleo Suze Elke Anne Imke
Ik vind M irre erg leuk! Heeft een tijdje in mijn top 10 meisjesnamen gestaan, vind het een mooie naam met mooie betekenis, maar lijkt teveel op mijn eigen naam dus ik zou hem zelf nooit kiezen. Ik ga eens andere ideetjes bedenken.
Je zegt dat de namen van je dochters eindigen op -na en -vi dus ik heb even twee bekende namen met die uitgangen in mijn hoofd genomen en gezocht welke namen van zussen daar veel bij voorkomen. Bleef weinig over dat niet op een a of i eindigt. Mare (Maren, Marin) Linde Ise (Isis, Iris) Malou Eve Lise (Lize, Lieze, Liese) Imke (Ymke, Elke, Ilse, Else, Imre) Lynn (Linn, Linne, Lynne, Liene, Line) Aniek (Anne, Annick) Tess (Tesse, Tessel)
Ik wilde graag mette maar m'n man vind t een jongens naam???!!! Hou wel van aparte namen, die een beetje scandinavisch klinken.
Aparte namen die een beetje Scandinavisch klinken: Linnéa??? Nee dat eindigt weer op een a. Bodil Synne/Sinne Rune Signe Silje Sirle Bente Birte Lale Liv Lieve Live Malin Marit
Ik vind Mette trouwens een erg leuke meisjesnaam, alleen moet je wel uitkijken met de combinatie met de achternaam. Mette Bus, Mette Hond, Mette Stroom, Mette Boot klinkt allemaal als met de bus, met de hond, etc.
Mette is een no go hier. Nova eindigt op een a en lijkt op de naam van m'n jongste. Elin vonden we mooi maar niet mooi als je t zegt in combi met de andere meiden. Sanne suze Ilse allemaal al bezet in de fam (en te gewoontjes bijde namen van de meisjes)
m.irre vind ik een hele leuke naam! vroeger op een kdv gewerkt waar een kindje ook deze naam had dus ik vind het geen rare/bijzondere naam ofzo
Dat is toch dat spul dat één van de drie wijzen mee nam naar de kerststal? Maar Gers Pardoel noemt zijn kind Goud dus waarom niet? Het wachten is op Wierrook. Grapje, heel flauw. Ik vind het geen leuke naam. Ik zou eerder voor Mirne of Mirte gaan.
Mare denk ik aan maaaarrrre nee juno lijkt te veel op de naam van de oudste (en juno is voor mij meer n jongensnaam) Mirne vind ik ook niets. Het moet wat mij betreft ook 4 letters hebben omdat we een onwijs lange achternaam hebben (15 letters) Ach als t van de 3 koningen is is m'n oma weer blij een bijbelse naam. Hij staat overigens op meerdere namen sites.