Tja, als je het leuk vind, dan moet je het gewoon doen. Maar ik zou zelf niet zo blij zijn met de naam. Misschien kan je een andere naam kiezen en dit als koosnaam doen?
Ik moest ook direct aan het gekloonde schaap denken. Maar idd ook aan dolly duif van puk van de petteflet. Vind het meer een dierennaam, wel een leuke naam, klinkt ook lief, maar zou mijn kind niet zo noemen. Ook geen Molly, dat klinkt als 'mollig'. Maar tegenwoordig kan alles dus als jij t mooi vind gewoon doen!
Geen idee of ze ermee gepest zal worden. Bij bijna iedere naam valt wel wat te verzinnen.. Toch zou ik niet voor de naam Dolly gaan, maar dat is persoonlijk denk.. Zou niet mijn ding zijn
Nee overleden in 2003 op 6 jarige leeftijd... Nog altijd opgezet te bewonderen in Scottisch National Museum in Edinburgh... Vernoemd naar Dolly Parton, omdat ze uit een uier cel van een volwassen schaap is gekloond... (Wikipedia)
Ik moest zelf ook aan het schaap denken maar ik neem aan dat kinderen niet aan het gekloonde schaap denken.... Maar zoals vele al gezegd hebben moet je gewoon pakken wat jullie mooi vinden.