Wat fijn dat iedereen zo met elkaar meeleeft! Kan ik echt wel even gebruiken want je wilt het toch niet nu al met al je vriendinnen delen. Mijn NOD (weer een nieuw woord geleerd) is 8 oktober. Hoe krijg je zo'n leuk balkje onder je naam? Ik ben altijd vrij regelmatig ongesteld dus vanaf dan kan ik misschien een testje doen als ik niet ongi (nog een nieuw woord word. Het is voor ons ronde 1 dus echt vers van de pers. Ben nog steeds duizelig en heb ook een soort metaalsmaakje in mijn mond. Maar het is momenteel ook niet zo fijn op mijn werk dus ik kan het ook aan de stress wijten...X
Dat balkje is een banner....die code plak je bij je handtekening... Als je gebruiksintellingen selecteert..staat links ook handtekening...en daar plak je je handtekening. Je hebt banners hier op de site of je haalt ze via internet.. Metaalsmaakje klinkt ook als een kwaatje....maar kan ook gewoon niks zijn natuurlijk...
@colo, ik heb er natuurlijk nog geen ervaring mee maar volgens mij zou je wel kunnen testen nu als je op de 13e je ovulatie hebt gehad. Ovulatie is toch 14 dagen voor NOD? Misschien kan je dan trouwens beter nog tot morgen wachten, maar ja: je hebt natuurlijk wel een vrij korte cyclus...Ik zal voor je duimen! Sinds wanneer ben jij bezig?
@ frederique30: die smaak heb ik ook wel eens gedacht te hebben geproefd het zegt nog niet echt iets over of je wel of niet zwanger bent maar alles is mogelijk natuurlijk. Wanneer heb je je ei gehad??? Ik zit inmiddels in ronde...ben de tel kwijt...wij zijn hier vanaf vorig jaar nov druk bezig maar tot op heden nog niks
dat heb ik dus gedaan tussen de middag maar hij was negatief, nou had ik ervoor wel veel gedronken. Maar als ik volgens de calculators het bereken kan ik pas morgen op z'n vroegst testen...
Vervelend joh. Maar ik hoor ook vaak van vriendinnen dat ze pas een week na de NOD positief getest hebben. Heb je nog meer kwaaltjes? Mijn ei is ergens halverwege vorige week geweest vermoed ik. Geen idee, dat heb ik niet getest ofzo. Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn (maar dat lukt alleen helemaal niet hoor Iedereen zegt altijd: je moet er niet teveel over nadenken. EN ik geef ze ook helemaal gelijk. Alleen: hoe doe je dat als je iets zo graag wilt?!
Iedereen zegt altijd: je moet er niet teveel over nadenken. EN ik geef ze ook helemaal gelijk. Alleen: hoe doe je dat als je iets zo graag wilt?![/QUOTE] Inderdaad! Hoe doe je dat ik denk elke keer ik ga me er niet meer mee bezig houden en ik zie het wel maar toch zodra je ongi moet worden en het nog niet bent dan denk je: zal het dan toch dit keer? en dan ga je weer terug rekenen enzo Ik heb verder niet echt kwaaltjes behalve dat flauwe duizelige, af en toe hoofdpijn maar dat kan ook ergens anders door komen, ik wil al helemaal niet denken dat t daar door kan komen. Ik probeer zo min mogelijk te voelen want ik word elke maand weer bedrogen door mijn eigen lichaam :x wel houd ik mijn temp weer bij sinds deze maand ( k was er een paar maanden mee gestopt om er niet teveel mee bezig te zijn ) maar het valt me op dat ik onwijze onder temp heb elke ochtend.Vanmorgen was hij 35,7 Nou heb ik altijd wel al een lage temp van rond de 36, 36,5 eigenlijk nooit rond de 37 ofzo maar ik vind dit wel erg laag!!! Wel eens van gehoord dat dat er mee te maken kan hebben? Volgens mij moet ie juist verhoogd zijn...maar mijn lichaam is altijd wel wat anders dan anderen ben ik achter
ik dus ook maar wat als je vervolgens niet ongi wordt en wel duizelig en licht in je hoofd blijft???...
ja altijd met ochtendurine testen is toch beter... Ja ik teste altijd pas laat positief...maar ik raakte ook altijd snel zwanger dus dan is je cyclus nog net zoals het hoort he Ik zou wel 2 dagen wachten voordat je de volgende test doet meid
je "niet ermee bezig houden" gaat ook niet hoor....en je wordt niet sneller zwanger als je het niet doet...dat zou mooi zijn dan he!
vandaag ineens veel last van menstruatiekrampjes boven mijn schaambeen, ook erg licht in m'n hoofd en nog steeds duizelig...zal het dan toch???... ga donderdag pas weer testen op z'n vroegst en dit keer met ochtendurine...k durf t niet echt eigenlijk...ben zo bang voor een teleurstelling. jullie nog nieuwtjes meiden? nog meer duizelige meiden hier?
Ja.......... Ik ben sinds gisteren duizelig/misselijk. Niet continu maar met vlagen. Moet nog een paar dagen wachten......pppff lastig hoor. Colo: heb jij inmiddels al getest? Zie dat je 11 dagen overtijd bent?