Ik heb vanmorgen een beetje overgegeven en veel moe. Dat kan ook van de meds komen natuurlijk. En paar dagen geleden steeds kleine drukkende steekjes achter schaambot en in de liezen. Heb geen vergelijkingsmateriaal want vorige x lag ik doodziek in het zh. We wachten af...
@stiertje: jeetje dat is toch wat. Ik hoop dat deze klachten door een zwangerschap worden veroorzaakt. Ik heb goede hoop hoor!
Embryo aan boord, nu weer wachten @stiertje: knap dat je kan wachten, zou ik echt niet kunnen. Hopelijk zijn je klachten idd van een zwangerschap!
Klinkt goed Stiertje! En ik test nooit voor 14 dpo, maar op 15 dpo met zulke klachten zou ik zéker testen!! Spannend Kahlan! ER, al kwaaltjes of heb je daar niet zo'n last van? Ik ben trouwens ongesteld te worden, dus deze ronde gaat er hopelijk een goed ontdooide cryo worden teruggeplaatst. Op de een of andere manuer heb ik een spannend gevoel bij het ontdooiproces... Lijkt bij jullie allemaal probleemloos te gaan!?
@Stiertje: is morgen jouw testdatum? Ik duim knoeperd hard! @Kahlan: hoe voel je je? Vind je het wachten tot zover te doen? @Mieksel: spannend!! Onze eerste cryo was niet zo mooi gedeeld na het ontdooien. Dat vond ik echt een domper. De tweede keer was de tp onder voorbehoud gepland. Daar was ik toen meer mee bezig. Wanneer mag je voor een echo? Ik heb geen kwalen. Hooguit vieze smaak in mijn mond, rommelige darmen. Zolang ik niet hoef te spugen zal je me niet horen klagen. En hoe is het met de rest?
Morgen is testdag. Nu ben ik sinds gisterenavond ziek. Veel overgeven en misselijk, maar dit is gewoon echt griep. Bah! Heb vandaag ook nog eens een tentamen.... Bijna niet geslapen, kan wel janken. Kahlan, hopelijkkom jij het wachten relaxter door.
Sterkte Kahlan en Stiertje! Stiertje als je nog niet ongesteld bent, dan heb ik wel heeeeeel veel hoop hoor!
Hier vanmorgen 1e fm gehad rechts 2 van 15mm en wat kleinere 2a3 links 6 onder de 10mm vrijdag kijken en duimen dat links flink gaat groeien anders laat ik de poging afbreken en doen we misschien iui. Dus mocht er nog een keer volgen dan gaan de hormonen flink omhoog zodat er geen dominante folikels ontstaan
Hallo meiden, daar ben ik weer hoor! Iets te lang niets van me laten horen. Maarreh... ER, ik zie een banner! Wauw!!! Gefeliciteerd meid! Wie volgt? Hoe gaat het hier? Druk aan het spuiten nog steeds, vandaag alweer voor de 14e dag. Morgen hopelijk mijn laatste follikel meting en bloedafname voor de punctie. Gisteren was er al goede groei te zien, in totaal zo'n 5 follikels van 15-17 mm en 2 van 12mm waarvan ze hopen dat die morgen ook nog verder gegroeid zijn. Ze gokken op vrijdag of zaterdag de punctie. Terugplaatsing zal dan ergens begin volgende week zijn verwacht ik. Ik "verheug" me nu al op de Utrogestan. Maar alles voor het goede doel, Bram is ook van een verse poging met Utro dus hopelijk lukt het me nog een keer.
Mieksel, ik gebruik utro en progynova, dus ongesteld word ik niet. Heb tentamen toch hemaakt trouwens
Helaas, we hebben vanavond getest en kei negatief Morgen bellen met het zh. Wij starten weer van vooraf aan...
Ach Stiertje.... Bah, bah, bah! Wat een teleurstelling, zolang wachten en spanning en dan kei witte test. Niet leuk (licht uitgedrukt). Knuffel voor jou meid!!
Het is niet waar stiertje.. Wat ontzettend klote!! Ik voel enorm met jullie mee. Ik hoop dat jullie de kracht kunnen vinden om een nieuwe poging te beginnen. Nu eerst samen bijkomen en proberen de teleurstelling te verwerken..