Is een 2e wondertje ons gegund??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Roli, 20 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Die gespannen borsten kunnen volgens mij ook heel goed van de pregnyl komen en dat die nu juist uitwerkt toch? Het was juist zelfs al een beetje vroeg om van een zwangerschap te zijn dan denk ik...
    Ik heb vanochtend heel dom getest... Die was negatief, alhoewel er na 5 min een heel heel vaag tuurstreepje kwa, wat waarschijnlijk een indroger is. Ik heb nog nooit eerder zo vroeg getest, maar ik werd vanochtend een beetje misselijk wakker en toen dacht ik what the hek :) beetje dom dus... Ik ga ervan uit dat het negatief was en toch kan ik mezelf gek maken over dat inieminie tuurstreepje wat überhaupt veel te laat zichtbaar werd... Kortom meiden het advies is om nog te wachten met testen :). Ik ben nu verslaafd dus ga het morgenochtend weer doen.

2. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Ik had vandaag idd een bloedtest mogen laten doen als ik dat had gewild, officieel morgen testdag. Maar heb het uitgesteld... ik ga zoals hij gepland staat maandag de bloedtest doen. Althans... als de test die we vh weekend zelf gaan doen niet negatief is. Ik vind het doodeng om te testen, ben zo bang voor een teleurstelling. :(

3. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    11 dpo een tuurstreepje.... Niet gek toch!?
    Welke test heb je gebruikt??
    Heb je een foto?

Pijnlijke borsten zijn weer terug..!

4. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Ach, Liesjuh, ben je zo bang voor teleurstelling? Ik snap je maar al te goed. Daarom durfde ik ook nooit te testen, uit angst voor... wat dan ook eigenlijk. Alsof het ongeluk zou brengen ofzo.

Maar duidelijkheid is aan de andere kant ook fijn. Schept ruimte om te juichen of om te huilen...
    Ik zou persoonlijk wel testen, en dan met een +test van CB. Die zijn gevoeliger en dan heb je geen tuurstreepjes.
    Sterkte met je besluit!.

5. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Ja, merk dat ik bang ben voor een eventuele teleurstelling nu het testen zover is. Ik ga morgen mss dan maar een CB test halen, heb wel testen vd Action in huis dus zou morgen ochtend gelijk al kunnen testen. Ochtend urine is het beste om te testen toch? Als ik met een CB test zou willen testen zou ik dan pas zondag kunnen testen.

6. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Ochtendurine is idd het beste, meest geconcentreerd.
    Je kan er ook voor kiezen vier uur niet te drinken, dan is het ook geconcentreerd genoeg.

Dapper van je!! Ik zou dus gaan voor CB op zondag.
    Ninge test dan volgens mij ook en ik zit er ook aan te denken dan ook (al) te testen (in tegenstelling tot de vorige pogingen dus...).

7. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    image.jpg

Vanmorgen een test vd Action gedaan en het lijkt erop dat ik inderdaad zwanger ben! :$ Straks snel een digitale test kopen, ik wil het met woorden bevestigd hebben.

Dan lijkt mijn theorie toch te kloppen, een verse tp met Utro lijkt ons echt het meeste geluk te brengen. Ik kan het nog niet geloven... Zou het dan echt???

8. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Wooooooooww, dat is bepaald geen twijfeltest!!!!!!
    Jij bent ZWANGER!!!!!

Meid, ben blij voor je dat je nu al duidelijkheid hebt, heerlijk!!!
    Gefeliciteerd!!

9. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Liesjuh!!!!! Dat ziet er mega goed uit! Ik wil je die lettertjes ook wel geven hoor :) zwanger haha. Wat fijn voor je meis!
    Ik heb wederom een tuuuuuuuuurtest. Je ziet hem wel beter dan gisteren, maar ik denk niet dat hij op de foto komt. Ik hoop maar dat het hcg genoeg stijgt, had verwacht dat hij nu beter zichtbaar zou zijn. Maar heb wel de bevestiging dat er iets speelt en dat het geen indroger was :). Het kan toch niet meer van de ovitrelle zijn? Die heb ik zaterdag de 30e s avonds geprikt...

10. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Wauw liesjuh! Die is knalpositief. Van harte gefeliciteerd.

Heel benieuwd naar jullie Ninge en Mieksel.

Wij moeten waarschijnlijk 3 maanden wachten voordat we weer kunnen beginnen ivm verhuizing van het lab. En man moet weer sementest. Dus even geduld nog...

11. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Ninge, als je testje donker wordt, dan kan het geen Ovitrelle meer zijn , dan zou ie juist lichter worden.
    Lees ook weleens dat sommige meiden juist beter s middags testen? En welke test heb je? Kruidvat? Missch dus de gevoelige +test van CB gebruiken, dan moet je op 12 dpo zeker een plusje zien!

Ah, das balen Stiertje. Of vind en het wel ok?

12. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Dubbel gevoel. Balen natuurlijk omdat je liefst elke maand een kans wil maken. Tegelijkertijd ga ik vanaf eind deze maand een zwangerschapsverlof overnemen dus dan is het wel handig om even rust te hebben.

13. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    Woeha lies gefeliciteerd.
    Ninge ben wel nieuwsgierig naar jou test?
    Hier nog 1 nachtje slapen dan zit de eerste ww erop. Pfff duurt zo lang tot de 20e

Liefs

14. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    FullSizeRender (2).jpg

Nou... de digitale test zegt hetzelfde dusseh....

:DIK BEN ZWANGER:D

15. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0

Whaaaa Liesjuh, gefeliciteerd!!

16. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Hè stiertje! Ik baalde altijd zo van dat wachten, maar als jij er nu vrede mee hebt is het misschien ook wel even rustig.
    Bij mij is de test aan het oplopen! Ik heb nu precies dezelfde dikte van streepje als bij Z op 13 dpo. Dus dat geeft hoop.
    Wat wel heel vervelend is, is dat ik gisteren heeeeeeel erg misselijk ben geweest, echt de hele middag en avond naar geweest en ook moeten spugen, bah. Ik heb me in tijdens niet zo naar gevoeld. Ik voel me nu nog steeds weeïg. Ik hoop zo dat dit los staat van de zwangerschap, want ik heb nu pas heel weinig hcg en als dat al zoveel klachten geeft... Bij mijn eerste zwangerschap heb ik heel veel klachten gehad, maar gelukkig niet kotsmisselijk geweest en ook niet moeten overgeven, dus het zou best raar zijn denk ik dan.

17. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Ik heb vanmorgen een bloedtest gehad en mijn hcg is 606 dus ik ben officieel zwanger. Ik kan het nog steeds niet beseffen en ben zo bang dat het alsnog fout gaat! Vrijdag 4 maart mijn eerste echo, tot die tijd blijf ik lekker door testen, geen idee of ik dat bij Bram toen ook deed, maar volgens mij wel. Ze zouden nog donkerder moeten worden, bij hem was mijn hcg gehalte op dit punt al dubbel zo hoog. Dat geeft me wel onzekerheid merk ik....

18. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    Misschien heeft dit kleintje zich iets later genesteld bovendien is geen zwangerschap hetzelfde. Op naar 4 maart ik blijf voor je duimen dat je wonder lekker blijft hangen en groeien.
    Knuff

19. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    HCG overzicht.jpg

Ik kreeg vanavond via Twitter dit hcg schema toegestuurd. Daaruit is goed af te lezen dat ik me met het hcg gehalte van 606 op 18dpo helemaal geen zorgen hoef te maken! Ik laat deze onzekerheid dus los en ga me vol richten op uitkijken naar 4-3. Hopelijk vliegt de tijd!

20. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Liesjuh bedankt voor het staatje. Jij hebt volgens mij echt een goede waarde hoor. Ik heb vandaag mijn bloedtest....spannend!
    Mieksel, heb jij al nieuws?

Deel Deze Pagina