Wow, Lieke!!! Gefeliciteerd meid!!!! Wat ontzettend gaaf voor je. Dringt het al door? Kahlan, wat een super nieuws!! TP al achter de rug? Hier net belletje gekregen dat ontdooiing goed is gegaan! Als alles goed blijft gaan, morgenmiddag TP. Zitten we samen op het wachtbankje Kahlan...!
Lieve meiden, ik lees nog altijd mee. @Lieke: gefeliciteerd!! Ik wens je een heerlijke en voorspoedige zwangerschap. @Kahlan: wat een goed nieuws! Prachtig resultaat! Nu lekker broeden. @Mieksel: ook zulk fijn nieuws! Ik duim voor een prachtig doorgedeeld embryo en een mooi rexultaat! Ook voor alle andere meiden, ik duim voor jullie!
Lieke, gefeliciteerd! Mieksel, wat een fijn nieuws, succes morgen! Kahlan, dat is veel, wat goed! Jij ook succes met de tp! ER, hoe is het met jou?
@Mieksel suc6 morgen! nee nog niet echt..zo onwerkelijk en hij is echt niet te missen het streepje @ER dankjewel! Hoe is het met jou? Dankjewel meiden!
Kahlan en Mieksel succes met de ww! Ik ga keihard duimen voor een mooi eind resultaat. Lieke wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd! Voel je je goed en dringt het al een beetje door?
Nou meiden, dank voor alle duimen! Onze D-kwaliteit embryo heeft zich doorgedeeld tot een A/B-kwaliteit embryo en zit ondertussen in mijn buik! Maakten ze niet vaak mee dat zo'n slechte ingevroren embryo zich ontwikkelt tot bijna een topper! Nou maar hopen en bidden dattie zich zo door blijft ontwikkelen!! ER en Liesjuh, wat leuk dat jullie nog komen buurten en betrokken zijn! Jullie gaan snel!!
Gefeliciteerd Lieke!!!!!! Mooie score kahlan☺ en broed ze mieksel😄. Mooi om te horen allemaal. Ik ben vandaag gestart met de pil en dinsdag prikinstructie en medicatie ophalen. Dus ook wij mogen weer van start met een nieuwe poging. Liesjuh en ER, alweer 10 en 12 weken zwanger😀. Kei fijn, de eerste fase zit er alweer bijna op voor jullie...
Vandaag een testje gewaagd, volkomen debiel natuurlijk... Positief. Alleen was het zo vroeg dat ik nu niet zeker weet of het van de ovitrelle of een zwangerschap is. Heeft me dus geen enkel antwoord gebracht. Test morgen lichter en dan is het ovitrelle, donkerder is een zwangerschap. Heel spannend dus...
Lijkt mij nog Ovitrelle zo vroeg... Ik ga deze keer niet eerder testen. Heeft me vorige keer alleen maar een hoop stress en valse hoop opgeleverd. Ik heb niet eens uitgerekend wanneer ik mag testen. Als ik zondag nog niet ongesteld ben, ga ik eens rekenen
Gefeliciteerd Lieke! Ik hoop voor je dat deze wel blijft zitten. Wat spannend Kahlan! Het zou wel mooi zijn, geeft op een gekke manier ook mij hoop .