Is een 2e wondertje ons gegund??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Roli, 20 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Vandaag een gigantisch tuurstreepje, dus denk dat het de ovitrelle is.

2. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Hey meiden,

Hier bijna door het eerste trimester. De baby groeit fantastisch en doet het goed. Ikzelf ben opgelucht dat het eerste trimester er op zit. Ik ben heel erg ziek en misselijk geweest en hoewel je weet waar je het voor doet, vielen die 8 weken beroerd zijn met peuter erbij best heel zwaar.

@Kahlan: ovitrelle bleef bij mij ook lang hangen. Hopelijk loopt hij vanaf morgen mooi op!

Miepje, Mieksel, Stiertje en Ninge mijn duimen draaien keihard voor jullie!

Hoe voel jij je Lieke? En Liesje hoe is het met jou?

3. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Op de licht opkomende kwaaltjes na prima moet k zeggen. Met m'n zoontje kwam de misselijkheid echt rond de 6.5 a 7 weken pas dus ben erg benieuwd. Volgende week vrijdag 8 april echo :)

4. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Leuke berichten hier zwangeren!!

Hier spannende tijden, al vind ik redelijk makkelijk afleiding gelukkig. Vorige x met cryo TP kreeg ik zeg maar morgenavond bruinverlies wat na paar dagen overging in ongesteld. Broekloeren is hier dus in volle gang.
    M'n ratio zegt trouwens wel, einde verhaal, want m'n borsten zijn weer helemaal slap en niet meer gevoelig. Zoals altijd paar dagen voor ongesteldheid. Maar kleine stemmetje piept af en toe toch: heeel missch is deze maand wel uitzondering en als je hard knijpt en duwt op je borsten voel je heeeel ver weg toch nog iets!?? Haha, neem het stemmetje maar niet te serieus, maar wel gezellig zo tussen alle negatieve gedachtes dat het weer niet gelukt is....

Kahlan, alweer getest?? Jij loopt één dag voor op mij, toch? Ik had vorige week vrijdag TP, jij?

5. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Ik heb wel alweer getest, maar er klopt niets van, wisselt per dag. Vanmorgen negatief en nu ineens weer dit. Zo gaat het al sinds dinsdag.

Bijgevoegde bestanden:

6. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Goh, wat spannend joh!! Deze is wel positief idd. Welk merk test?
    En wel raar, wel steeds met dezelfde test? En zelfde tijdstip?
    Hoeveel dpo zit je?

Das de reden dat ik deze keer dus niet te vroeg test, killing vond ik dat vorige keer.
    Morgen zit ik 11 dpo (eigenlijk 12 dpo, omdat cryo dag 4/5 was en op 3 dpo in mijn cyclus is teruggeplaatst). Heel missch ga ik morgen eens testen, omdat ik dan nog een beetje spanning heb, haha. Anders ben ik alweer ongesteld ;)

7. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Ik zit morgen op 12 dpo. Punctie was vorige week maandag en verse tp was donderdag op 3 dpo. We lopen dus vrij gelijk ja :)

8. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Jij nog getest Mieksel?

9. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Ik heb vanmorgen toch niet getest. Ik heb nl alleen nog een ultra gevoelige test liggen die ik gratis bij de ovulatietesten kreeg. Als die dus licht positief wordt weet ik nog steeds niks, want missch pikt ie laatste restje Pregnyl op...
    Als ik morgenochtend nog geen bruinverlies heb, ga ik denk ik testen!! Maar das nog 24 uur en ik verwacht elk moment bruinverlies. Afleiding zoeken maar...
    Trek jij het nog Kahlan? En wat is je gevoel??

10. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Jij nog getest??????

11. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Ik heb wel getest, nu een positieve kruidvat test, maar ik weet het allemaal niet meer. Heb er ook geen super gevoel bij. Van de week wel gevoelige borsten en baarmoeder, maar nu helemaal geen last meer van. Ik denk dat het weer vroeg mis is/gaat. Afwachten nu

Ik hoop dat jouw bruinverlies gewoon niet komt vandaag en dat je morgen een knaller van een test in je handen hebt! Wanneer heb je voor het laatst pregnyl gespoten?

12. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Wat spannend Kahlan! Heb je een foto ter vergelijking?
    Kahlan ik voelde ook echt niets. Dat kwam pas na 5 weken.

Mieksel, wat knap jouw zelfbeheersing! Ik hoop goed nieuws!

13. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Deze foto is van vanmorgen ER.

Bijgevoegde bestanden:

14. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Ik was idd ook benieuwd naar een foto.
    Nou, ik hoef er niet voor te turen hoor!
    Beetje vergelijkbaar met de testen die ik vorige ronde had...
    Morgen gewoon weer testen, op 13 dpo moet ie toch wel iets duidelijker zijn, toch!? Killing he!?

Als ik jouw test zo zie, dan twijfel ik toch of ik morgen ga testen (als ik dat haal). Ik wordt gewoon gek van zo'n twijfeltest en heb liever meteen een knaller... Heeft dus niet zozeer met zelfbeheersing te maken ER, meer met zelfbescherming denk ik...
    Leuk dat je zo meeleeft! We hopen jouw voorbeeld te volgen!!

15. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Kahlan, hoeveel DPO wordt jij meestal ongesteld bij TP?
    Hier heb ik me een dagje verrekend, ik kreeg de vorige keer morgenavond bruinverlies...

16. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Ik eigenlijk altijd precies twee weken na eisprong, dus dat zou dan maandag zijn.

17. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Ja, hier gaat het goed! Alweer 11wkn zwanger en nog steeds helemaal geen klachten. Donderdag de combinatietest echo, best een beetje spannend dus.
    Wat fijn dat bij jou het eerste trimester er alweer bijna op zit, daar verheug ik me ook wel op.

Had ik overigens ook niet voordat ik positief testte meiden, dus hou hoop! Niets voelen zegt echt niets!

18. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik las vanmirgen op de nieuwe site dat Mieksel zwanger is??? Je bericht is er volgens mij af doordat het weer terug is naar de oude site. (dit is wel prettiger hoor).

En Kahlan gefeliciteerd!

Ja het is nu officieel: de kriebels. Nog een menstruatie wachten en dan gaan we er weer voor!

19. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Kahlan en Mieksel zijn jullie allebei zwanger? Wat een fantastisch nieuws meiden!! Gefeliciteerd!
    Ik hoop dat het de andere meiden ook moed geeft.

20. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Ha meiden,

Yes, het forum doet het weer!!!!
    Pff, dat het uitgerekend tijdens de spannende slotfase van onze cryo TP plat moest liggen he!?

Kahlan!! GEFELICITEERD!!!!!! Wat een super mooi nieuws!! Dringt het al door? Aan de banner te zien wel ;)

Maar, het klopt idd, ik ben ook ZWANGER!!
    Zeg het nog wel een beetje voorzichtig, want m'n test was vanmorgen lichter dan twee dagen geleden. Zelfde test, allebei eerste urine vd dag.
    Ik in zak en as, zkh gebeld.
    Moest langskomen.

Echo gemaakt, vruchtje zit op goede plek in bm, verder nog niet zoveel te zien natuurlijk.
    Ook HCG geprikt en de waarde is kloppend bij termijn.
    s Middags weer test gedaan en deze was weer donkerder gelukkig...
    Vrijdag weer HCG prikken en dan zal het blijken, als het gestegen is, zit het goed en anders is het mis.
    Pfff, zo spannend!!!!
    Ik durf nog geen banner te maken, eerst vrijdag afwachten.

Deel Deze Pagina