Ivy, kennen wij elkaar al? Je naam komt me niet bekend voor, maar missch heb ik je net gemist? Fijn dat je er weer klaar voor bent! En hopelijk geven Kahlan en mijn zwangerschap je moed en hoop. ER, dankjewel meid!!
Kahlan gefeliciteerd! En Mieksel, heel voorzichtig gefeliciteerd. Ik ga morgen ovitrelle prikken, dus voor mij komt het avontuur er ook weer aan! ik hoop op net zo'n resultaat als bij jullie. mieksel, de vorige keer had ik een lichte test en een veel te laag hcg, wat dus ook mis was. Dat jouw hcg goed is is wel hoopgevend lijkt me. Succes!
Helaas lijkt het erop dat het voor mij weer over is. Ben vanmiddag gaan bloeden, net als de vorige keer, en heb er sinds vanavond ook kramp bij. Ik wacht morgenochtend nog even af, maar ik ben bang dat ik mijn mooie Banner weer kan weghalen.
Ah nee, Kahlan...! Dat meen je niet... Gatsie zeg, wat verdrietig. Waten je testen nog wel donkerder geworden (laatste die ik heb gezien waren die lichte twijfeltesten voordat de site offline ging). Hoeveelste keer is dit nu dat het zo gaat? Ik duim stiekem nog even tot morgenochtend voor je door. Wij moeten gewoon samen zwanger zijn en niet samen een vroege miskraam krijgen verdorie!
Mijn testen waren zeker nog wel een stuk donkerder geworden, dus dat ging wel goed. Ik heb zelf het vermoeden dat het aan het stoppen met de utrogestan ligt. Ik ben nu begonnen te bloeden op bijna exact hetzelfde moment als de vorige keer na het stoppen met de utro. Maar echt op de minuut af bijna. En dat vind ik wel een heel bizar toeval.
Kahlan , ik duim. Maar vreemd, waarom stop je? Wij moeten doorgaan tot 10 weken als er een zwangerschap ontstaat. Van mijn eigen zkh en het VU
Kahlan, wat balen zeg! Maar het is nog niet zeker, natuurlijk... Ik duim heel hard voor je! Ik had de vorige keer ook en vroege miskraam en mag nu ook Utrogestan gebruiken, ik heb geen idee hoe lang, maar ik hoop ook inderdaad wel wat langer dan 2 a 3 weken. De vorige keer dat ik het gebruikte was na een verse tp en toen was het tot de eerste echo geloof ik? Ik weet het niet meer precies eerlijk gezegd. Maar in ieder geval ook niet 10 weken hoor! Ik zou het wel benoemen en vragen of je het de volgende keer langer mag gebruiken... Sterkte!
En? Hoe is het Kahlan. Wat frustrerend dat dat missch de oorzaak is, aan de andere kant wel fijn dat je er de volgende keer missch iets aan kan doen! Hier gebruik ik op EIGEN initiatief tot en met de twaalfde week utrogestan. Hele battle moeten voeren bij het zkh, maar uiteindelijk wel gelukt. Bij mijn vorige zwangerschap ben ik er zwanger mee gebleven, hopelijk nu ook Knuffel voor jou meis!
@ Mieksel, ik had me al even terug voorgesteld. Nu niet zoveel te melden dus ik zit vooral in de meeleesmodus. Hetgeen me overigens wel helpt met de "ikwilookgraagweerookalvindikzwangerzijnniks". Ik leef nu een beetje van ongi naar vakantie naar ongi en dan (hopelijk) de TP. (en dan overigens nog wat acupunctuur tussendoor) @Kahlan, dat zou wel heel erg balen zijn zeg. Vreemd dat het samenvalt met het stoppen van de Utro. Wat ik me trouwens kan herinneren van de vorige keer gebruikte ik de Utrogestan ook maar tot twee weken en moest ik daarna ermee stoppen. Ik had er verder geen problemen mee. Ik kan me echter wel voorstellen dat wanneer het twee keer vroeg een miskraam oplevert, je ook wel graag de Utro doorgebruikt. Hoe was het bij je eerste kindje?
Nog geen nieuws van deze kant, vandaag alleen bruinverlies, nog geen rood. Misschien is er dus toch nog wel een beetje hoop, vorige miskraam had ik op dag twee al rood. Vanmorgen wel het ziekenhuis gebeld en gevraagd van de utro. Ze kon me vertellen dat niet bewezen is dat langer gebruiken een positief effect heeft en dat je lichaam in principe alle benodigde hormonen aanmaakt als je een positieve test hebt. Zij zien dus ook niks in langer doorgebruiken. Het is zo naar dat alle ziekenhuizen verschillende protocollen hebben....
Kahlan, utro is echt zo'n middeltje, baadt het niet, dan schaadt het niet. Heb je nog liggen?? Dan zou ik zeker weer gaan gebruiken tot het eventueel echt doorbreekt... Ik DUIM!
Ik heb eventueel nog wel doosje liggen ter overbrugging. Wil ik wel naar je opsturen. Maar missch handig om er dan eerst nog ff test tegenaan te gooien zodat je beetje weer hoe je ervoor staat... Ik hoop het zo!!! Hier vanmiddag lang niet gedronken en weer test gedaan. Twijfelachtig, niet zo licht meer als gister, ook niet zo donker als maandag (maar dit was geen ochtendurine). Bloedtest morgen zal duidelijkheid geven, als het dan goed is, ga ik niet meer testen... Duimen, duimen, duimen...
Dankjewel Mieksel, maar bij mij is zojuist het rood doorgebroken, het is klaar. Ik ga even een weekend uithuilen denk ik en daarna een stevig gesprek in het ziekenhuis.
Lieve Kahlan, dikke knuffel!! Ik vind het zo rot voor je en weet niet goed wat te zeggen.. Ik had het zo voor jullie gehoopt!
Hè Kahlan, wat ontzettend shit! Sterkte meis... Mieksel, wat spannend zeg, ik duim voor een mooie waarde morgen! Hoor je het morgen middag?
Ik heb hopelijk woensdag een tp, we hebben nog 3 cryo's waarvan 2 van goede kwaliteit en 1 die laat was begonnen met doordelen.
Ach Kahlan, wat een verdriet. Goede fles wijn halen, berg chocolade en je lekker laten verwennen. Dikke knuffel!! Spannend Ninge! Fijn dat jullie nog 3 cryo's hebt! Als ik afgelopen maanden wel iets heb geleerd is dat kwaliteit echt niets zegt. Onze 8-cellige topper van A-kwaliteit overleefde de ontdooiing niet eens en onze allerslechtste kwaliteit embryo die er maar is; late celdeling, te weinig cellen en fragmentatie, is blijven plakken en daarvan ben ik nu zwanger! Morgen wordt het heeeeeeel erg spannend!!!!!!