Dank voor jullie antwoorden! Ik sta er ook wel zo in als jullie, maar bij mij heeft nu: maar wat als een van de cryo's HET gaat worden nu nog de overhand. Want ik voel me fysiek nog niet helemaal goed voor een nieuwe zwangerschap. Maarja, wachten tot ik het echt heeeeel erg graag wil en het dan maar niet lukt heb ik al een keer meegemaakt en dat is ook niet alles . Ik wacht dus denk ik nog een paar maandjes. Succes Ladies! Miepje, fijn dat je zo snel weer mag starten!
Hoi Meiden, hoe gaat het met jullie? Wij zijn dus toch begonnen deze maand. Gisteren moest ik weer naar het ziekenhuis en me eitje was 15mm. Vanmorgen weer terug en toen was hij 17mm. Vanavond mag ik om 8 uur de Ovitrelle zetten. En woensdagochtend moeten we het VU bellen om te vragen of de cryo's goed zijn ontdooid. En is dit het geval dan hebben we in de loop van woensdag de terugplaatsten. Pfff toch wel weer spannend hoor.. Krijg allemaal weer flashbacks van 2,5 jaar geleden.
Wat spannend Roli, Wij hebben elkaar in 2013 gesproken. We waren bij dezelfde info bijeenkomst in het VU en vervolgens bij de eerste tp zwanger. Jij had veel last van overstimulatie toch? Heb jij eerst een intake gehad? Of mocht je bellen op de eerste dag van je menstruatie?
Ohh wat toevallig!! En dat je dat nog weet☺️ Ik heb toen wel gebeld met het zh en dat ik verdere informatie wilde over hoe dat ging met de cryo terugplaatsing En als we er aan toe waren dan moesten we idd de eerste dag van me menstruatie bellen. En dat gaat het allemaal ineens wel weer erg snel. Hoe gaat het verder met je??
Ik wil graag ook even aansluiten bij topic. In het kort: In juni 2014 een prachtige zoon gekregen na 1ste icsi. Vorige week afspraak fertiliteitsarts gehad om 1 van onze cryos te gebruiken. Spannend hoor!! We moeten nu wachten tot ik ongesteld wordt maar dat kan nog wel een maand duren in mijn geval (pcos). Als er over een maand niets is, dan moet ik kuurtje om menstruatie op te wekken. Ben zo benieuwd en hoop zo dat het lukt met een cryo, we hebben er 6..... Een nieuwe icsi zie ik vooralsnog niet zitten aangezien ik vorige keer erg ziek ben geweest door overstimulatie. Ik vind het zo spannend! 😊
Hoi Fee86, onze verhalen zijn een beetje hetzelfde. ik heb alleen in feb2015 een zoontje gekregen na 4 mislukte iui pogingen en toen gingen we door voor ICSI en het was gelijk raak. Alleen ik had ook last van extreme overstimulatie (heb een week in het ziekenhuis gelegen). Ik had 24 eitjes waarvan er 11 bevrucht waren. Er zitten er nu nog 10 in de vriezer. Eerlijk gezegd moet ik ook echt niet meer aan die punctie denken oh oh oh wat had ik een pijn. Maargoed als ik nu naar me zoontje kijk is het ook dubbel en dwars waard geweest. Ik heb woensdag waarschijnlijk me terugplaatsing. Toch vind ik het allemaal wel weer erg spannend al zijn we er toch niet meer zo heel erg mee bezig zoals met de eerste.
Ook wij willen in nov/dec dit jaar een doorverwijzing aanvragen bij de huisarts zodat we in januari/februari terecht kunnen voor een brusje. Ben in 2014 zwanger geworden na 5 IUI's. Ben erg benieuwd, mijn hele cyclus zal wederom bekeken worden, evenals het zaad van mijn vriend. Toegevoegd: Och sorry dames, zie nu dat het echt gaat om een tweede wonder via ICSI, dat had ik niet goed gelezen. Dan ben ik hier niet echt op m'n plaats. Ik wil jullie veel succes wensen allemaal!
Hoi dames, wij gaan ook voor een tweede. In november intake. Wij hebben nog 3 cryos. Ik ben ook bekend met ernstige overstimulatie. Heb 3 weken in het ziekenhuis gelegen. Was geen pretje, maar gelukkig hoeven we vooralsnog niet helemaal opnieuw te beginnen... Succes allemaal
Wij gaan ook eind van deze maand aan een icsi poging beginnen. Uit de eerste poging is onze dochter geboren. In juli een tp van onze enige cryo, maar helaas een mk bij 6 wkn. De medicatie is in huis. Vind het best ook weer spannend om te beginnen!
Stiertje88 dat is niet niks 3 weken!!! ik heb er een week gelegen. Binnen no-time kwam ik 11 kilo aan. En dit ging ook weer binnen die week weg. Op me verjaardag mocht ik toen het ziekenhuis uit met een positieve test. Een mooier verjaardagscadeau kon ik niet krijgen. Ik heb gisteren me cryo terugplaatsing gehad. Vind het wel weer erg spannend. Toevallig had me man nog op zijn telefoon de 8 cellige embryo op zijn telefoon van ons zoontje toen. En we keken naar de tijd en deze is bijna op de precies dezelfde tijd teruggeplaatst. Heel apart. Maatgoed het blijft spannend!!Gelukkig de komende 2 weken lekker druk dus genoeg afleiding
Hoi meiden, Hoe gaat het met jullie?? Lieke: hoe gaat het met spuiten?? Weet nog wel dat me buik echt bont en blauw zag. Maar alles voor een goed doel. Morgen 2 weken geleden hadden we onze cryo terugplaatsing en tot op heden nog niet ongesteld. Vrijdagavond werd ik echt beroerd. Snachts me vinger in me keel gedaan was zo misselijk. Zaterdag nog steeds heel erg beroerd en gelukkig voelde ik me zonder wel weer redelijk de oude. Ik had toen ook echt verwacht dat ik ongesteld zou worden aangezien ik ook zo ene ontzettende buikpijn. Nu heb ik vanmorgen een test gedaan ik kon gewoon niet meer wachten. En hij gaf een streepje aan.. Ik vind het allemaal zo spannend!! Heb net het ziekenhuis gebeld en 4nov. krijgen we een echo Meiden toi toi toi
Wow Roli... Dat is toch bijna onvoorstelbaar?! Weer de eerste terugplaatsing direct raak! Ik ben echt ontzettend blij voor je! Wat heerlijk! Super spannend weer. @Lieke: vind je het gezellig als ik meeschrijf? Ik ken jou nog van het uitgerekend in april topic (toen schreef ik onder een andere naam). Ik moet nog eindeloos wachten tot we de intake bij de gyn hebben en groen licht krijgen om te starten met de cryo's. Heb je veel last van de medicijnen?
Roli, wat super! Gefeliciteerd! Ik had trouwens ook heel veel buikpijn toenmik net zwanger was en dat constant dat ik ongesteld zou worden of een miskraam zou krijgen. Met 5,5 week werd het beter.
Hoi ER, we houden het nu op het voorjaar, maar dat is nog een breed begrip . Mijn bekken herstelt echt heel erg slecht dus ik ben nu een beetje op het punt van acceptatie dat het niet beter wordt en dan wacht ik nog tot mijn zoontje zelf de trap af kan en minder getild hoeft te worden... Ik hoop dat dat in het voorjaar zal zijn en natuurlijk blijf ik doorgaan met fysio. Wij lopen in het VU, weten jullie of ik dan eerst weer een gesprek moet of langs de huisarts moet? Of kanmik me gewoon aanmelden voor de cryo's?
Ik zou het VU even bellen om dat te checken. Ik begreep hier op ZP dat mensen zich gewoon mochten aanmelden. Maar omdat wij bij een ander ziekenhuis in samenwerking met het VU lopen moest ik een verwijzing van de ha en een intake in ons eigen ziekenhuis. Heel frustrerend want de agenda van de Gyn bleek vervolgens ruim 2 maanden vol te zitten. Ik zou het even navragen om teleurstellingen te voorkomen. Wij doen in dec en jan een poging en tillen het daarna over de zomer. Dan zorg ik dan wel dat ik op tijd een afspraak heb.
Ja ik geloof het ook nog steeds niet hoor. Moet eerst het hartje zien kloppen voordat het misschien een x tot me doordrinkt. Aangezien we bij ons zoontje er 2 jaar ovr hebben gedaan. Waarvan een jaar een de MMM. En ik weet ik mag nog niet klagen. Sommige mensen zitten er al Jaren in en staan nog met lege handen. Bij welke ziekenhuis zit je dan ER? Ik zit bij het rkz in beverwijk en gelukkig konden we al snel terecht bij de gyn voor de intake van de cryo. En de terugplaasting werd dan in het VU gedaan. Jeetje doortje sat is echt mooi balen van je bekken!! Hoe oud is je zoontje nu? Ik had gewoon een afspraak mer de gyn gemaalt. Die ging uitleggen hoe het alllemaal ging met een cryo terugplaatsing. En zodra ik ongesteld werd moest ik bellen en een maand later ben ik zwanger. Ik had dit ook nooit verwacht. Natuurlijk wel gehoopt.
OK, ik ga ook maar even bellen dan, dan weet ik waar ik aan toe ben en kan ik misschien alvast een afspraak plannen in december of januari ofzo... Thanks Ladies!