Is een 2e wondertje ons gegund??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Roli, 20 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Spannend Ninge!!!
    Wat was de kwaliteit?
    Heb je nu nog cryo's over?

Heel veel sterkte tijdens het wachten...

2. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Het was weer een vroege blasto en ik ben zowaar vergeten te vragen wat de kwaliteit was.... Echt niks voor mij! Ze zei volgens mij wel dat het een mooie blasto was... Ik heb hierna nog 2 cryo's over, waarvN de laatste volgens mij dus minder goed is want die is erg laat begonnen met delen, maar toch op het nippertje ingevroren...

3. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Heel spannend weer Ninge!!! Ik ga voor je duimen!

4. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Spannend Ninge! Suc6! :)

5. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Thanx Ladies!

6. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Nou, ik vind het steeds moeilijker om relaxed te blijven... Ik voel nog niks op 9 dpo, dus ik heb er eigenlijk een hard hoofd in. :(
    Hoe gaat het verder met iedereen?

7. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Weer even een update van mijn kant:
    We hebben gisteren een evaluatie gehad bij het ziekenhuis. Ik heb mijn zorgen aangegeven over de utrogestan en ik mag dit nu ook in een cryo cyclus gaan gebruiken. Verder weer een echo gehad en alles ziet er alweer goed uit na de miskraam, mijn ei was alweer 15 mm en eisprong zal dus snel zijn.

We hebben aangegeven het nut niet in te zien van een maand wachten na de miskraam voordat we weer verder kunnen. Ik vind het emotioneel zelfs moeilijker, al dat wachten.

Omdat zij ook vonden dat ik lichamelijk alweer helemaal hersteld ben hoef ik nu niet een maand te wachten :)
    We gaan deze ronde dus alweer voor een cryo. Nu de positieve ovulatietest afwachten, ik denk dat dat morgen of overmorgen zal zijn. Spannend!!!!

8. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Kahlan wat fijn dat ze naar je luisteren en meegaan! Dat je niet hoeft te wachten en utro krijgt! Dat wachten vind ik ook altijd zoooo shit.

Ik kon me niet bedwingen en heb vannacht op 11 dpo een testje gedaan. Ik heb nergens last van, dus denk dat het niks gaat worden deze ronde, maar nu maak ik mezelf gek want ik zie als ik het testje schuin houdt waar het streepje zit... Dus heeeeeeeel heeeeeeel licht zie ik wat. Nu had ik dat de vorige keer ook, alleen was het toen op 11 dpo wat duidelijker. Verder heb ik weinig ervaring met zwangerschapstesten omdat ik ze gewoon nooit in huis haalde... Dus ik weet niet of je bij een negatieve test ook heeeeeeeeeel licht ziet waar het streepje zou moeten zitten... Ik weet natuurlijk ook waar hij zou moeten zitten dus misschien is het wel gezichtsbedrog :). Dussssssss het mezelf gekmaken is officieel begonnen. Pfffffff dan is het wel lang tot maandag (bloedtest).
    Morgen weer testen :)

9. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Ooooh wat spannend Ninge.
    In mijn ervaring is een streep een streep, dus ook als ie heel licht is.

Moet je rare capriolen uithalen om m te zien, of valt het mee?
    Ik heb wel eens een streep gehad die ik echt alleen in een bepaalde hoek moest houden en onder een lamp en dan zag ik iets. Dat was dus wel de voorgedrukte lijn... Welke test heb je gebruikt?

10. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Ik moest wel moeilijk doen, schuin houden in het licht ;). Maar net weer een testje gedaan en nu zie ik een heel licht streepje als ik hem gewoon recht houd... Dit komt overeen met het streepje dat ik bij mijn vroege miskraam op 11 dpo had. Ben benieuwd hoe het morgen ochtend is. Ben wel bang voor herhaling van de vorige keer...

11. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Oja ik heb kruidvat 2 voor 5 euro gebruikt. Ze gaan veel aan mij verdienen deze ronde :) haha

12. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Dan zeg ik gewoon gefeliciteerd!:D
    Het is zo spannend altijd. Nu, na twee miskramen, zal ik ook niet meer onbezorgd blij kunnen zijn. Het doet echt wel wat me je, al die onzekerheid. Ik ga heel erg voor je duimen dat deze gewoon lekker blijft plakken en dat je testen mooi oplopen.

13. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    De test van vanochtend is hetzelfde als gistermiddag. Zo licht dat het op een foto slecht te zien is. Ik zit nu 12 dpo. Ik hoop nog wel, maar ben ook bang voor weer een vroege miskraam....

14. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Hoeft niks te betekenen hoor! Kan best nog gaan oplopen.

15. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Wil je even zeggen dat ik moet stoppen met testen ;) . Net had ik een negatieve test. Wl een ander merk en met middag urine...
    Pffffffffffff wat ben ik toch een ongeduldige sukkel. Hier word ik echt onzeker van en van de onzekerheid ga ik steeds testen. Vicieuze cirkel! :)

16. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Ik zou het je graag willen zeggen, maar ik ben net zo erg. Ik kan het ook nooit laten.
    Wat ik wel weet is dat je echt geen testen door elkaar moet gebruiken, want dan maak je je jezelf wel echt helemaal gek. (ook eigen ervaring).
    Morgenochtend nog een 2v5 en dan heb je hopelijk meer duidelijk.
    Sterkte....ik weet echt hoe het is en leef met je mee. Hopelijk helpt dat ook iets ;)

17. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Spannend Ninge!!
    Gek wordt je ervan he!? Daarom testte ik bij de laatste poging pas op 14 dpo.
    Maar als je eenmaal begonnen bent, kun je idd niet meer stoppen.
    Zelf zou ik mezelf wel streng toespreken max 1 x per dag. That's it.
    Meer en vaker testen heeft geen zin.

Succes en ik duim!

18. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Thanx Ladies, ja begrip helpt!
    Ik ben nu heel streng. Morgenochtend (dat zal wel 6 uur worden haha) zal ik weer testen. Dan spant het erom vind ik. Bij mijn zoontje testte ik voor het eerst op 13 dpo en toen was het al best wel een goed streepje. De vori keer bij mijn vroege mk ook...
    Toen voelde ik me wel zwanger en nu helemaal niet.
    Ik heb alleen opruimwoede wat echt heel bizar is voor mij want ik ben echt een enorme sloddervos. Het is wel ook een goede afleiding :)
    Keep you posted!
    Mieksel, jij hebt een rustmaand toch?

19. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Spannend Ninge ik duim!!

20. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Nou, testje is misschien met veel moeite een fractie donkerder dan die van gisteren, maar nog steeds heel licht. D vorige twee keer op 13 dpo was hij een stuk donkerder. Ik bereid me voor op een teleurstelling, maar het was niet slecht genoeg om de hoop weg te nemen...

Deel Deze Pagina