Gatsie, ik had op een duidelijk streepje gehoopt Ninge! Bij mij zijn vage streepjes op 13 dpo helaas geen goed teken, ik hoop bij jou anders!!
Ja, sorry voor de late reactie. Ik had je berichtje over het hoofd gezien. Weer heel licht, wel misschien net weer een fractie donkerder. Ik hoop nu ook vooral dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is... Maandag ga ik bloed prikken, dan weet ik wat meer.... Hoewel het natuurlijk gaat om wel of geen stijging.
Hij loopt nog steeds op, maar wel zooo langzaam en hij blijft licht. Als het slecht nieuws is dan weet ik het liever meteen, nu blijf ik een sprankje hoop houden en ik word ook een beetje bang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik dacht eerst dat dat vast niet kon omdat ze hem in mijn baarmoeder hebben geplaatst, maar las dat het wel degelijk kan... Ik hoop dat hij gewoon laat ingenesteld is.... Ik heb nu op 15 dpo een streepje die ik had op 13 dpo bij mijn zoontje. Misschien nog steeds wel ietsje lichter. Grrrrrr wachten tot morgen duurt lang ik denk alleen dat mijn hcg waarde dus wel wat hoger is dan de vorige keer met mijn vroege mk, toen was het 25 op 16 dpo. Maar ik vraag me af of het genoeg is om gerustgesteld te worden. Ik denk dat ik dan na een week ofzo weer terug moet komen... Kahlan, hoe staat het er bij jou voor? Wanneer heb jij ook alweer je eerste meting?
Oh wat slopend Ninge!! Ik hoop zo dat het idd een late innesteling was en dat alles goed zit. Oplopen is wel nog steeds een goed teken natuurlijk! Ik heb afgelopen week een fm gehad en mijn ovulatietest was afgelopen vrijdag positief. Gisteren gehoord dat we donderdag as een tp hebben. Deze keer met Utro, ben vandaag weer begonnen.
Spannend Ninge. Oplopend streepje is zeker positief. Foto?? Bij buitenbaarmoederlijke zw heb je toch juist extreem hoog HCG??
Ik ken iemand daar liepen de testen langzaam op en nix te zien in de bm en het zh heeft haar laten lopen waardoor ze nu haar eileider kwijt is omdat het ging scheuren. (Ze woont in het buitenland)
Kahlan, dat schiet al lekker op weer! Lieke, ja ik verwacht dat ze mij goed in de gaten gaan houden. Mieksel, bij een mola heb je vaak hoog hcg, maar bij een bmm juist weinig... Bij deze een foto van alle testjes met ochtendurine Vanaf dag 11 tot nu 15 dpo.
Ze lopen wel op Ninge, maar ik snap je onzekerheid en twijfels. Ik ga echt voor je duimen dat alles ok is!
Phoe, vind 'm idd wel (te) licht voor 15 dpo. Loopt wel op. Morgen bloedtest, spannend. Maar neem aan dat je over paar dagen dan weer bloedtest hebt!?
Ja. Mijn test was weer wat donkerder geworden, maar nog steeds licht. Hcg was 27. Ik hoop zoooo dat het weer snel loskomt net als de vorige keer, dan kan ik door. Ik ben nog steeds een beetje bang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
Hebben ze bij het ziekenhuis iets aan verwachting uitgesproken? Wat betekent dit? Heb je nog hoop of is dit eigenlijk al veel te weinig?
Ja, ben ook erg benieuwd naar de mening vh zkh. Krijg je over paar dagen weer bloedtest om te kijken of HCG voldoende is gestegen?? Was toen 4+2, net als jij dus. Ik kreeg met positieve test, maar wel teruglopende testen trouwens een echo en toen konden ze wel zien dat het vruchtje ingenesteld was (onderbreking vh bms). Missch kan dat nog worden geregeld?? Hoop zo voor je dat het goed zit!
Ik ga er eigenlijk al helemaal vanuit dat het mis is. Heb de omslag al helemaal gemaakt en ben juist aan het opletten op signalen dat ik ongesteld ga worden ipv zwangerschap. Ze gaan geen echo maken, maar inderdaad over een week weer bloed prikken. Ze gaan er vanuit dat het mis gaat, maar ik moet nog wel utro gebruiken, omdat het protocol is geloof ik.... Doe dit nog braaf maar voor mijn gevoel tegen beter weten in.