Kahlan, dus je zit op 10 dpo? Wat spannend! Ik zie het ook hoor! Ik duim heel hard! Lieke, ik zal later een foto maken van de test.
Dit is met telkens een dag ertussen vanaf 17 dpo. De laatste is van 232 dpo! Nu komt het pas in de buurt van knal, maar is het ook niet eens helemaal. Ik verwacht dus echt dat het niet goed is. Het gaat zooo langzaam! Ben heel benieuwd hoe hoog mijn hcg morgen gaat zijn. Wat denken jullie met deze tests? Het zou nu 1000 moeten zijn wil het kans van slagen hebben volgens mij en dat is het denk ik niet met zo'n test.
Stiertje, hoe was jouw echo? Ivy, ben jij al ongesteld? Weet je precies wanneer je vruchtbare dagen waren?
Ik zie ook iets Kahlan.... Pff lastig Ninge, ik weet echt niet of het nu per definitie niet goed is. Zijn ook wel vrouwen die pas later positief testen toch? Bij mij 10 follikels. Heel blij mee omdat ik nu dus lagere dosis spuit. Deze keer geen overstimulatie ga ik vanuit.
Lastig Ninge, ze lopen wel op idd. Hier op het forum heb ik ze nog niet zo duidelijk gezien met jouw termijn icm een bbz, dus ik hoop echt voor dat het toch gewoon goed zit. Kan je online iets vinden over hcg waardes en deze zwangerschapsduur? Spannend Stiertje, 10 follikels is heel mooi! Ik zit ook weer helemaal in de stress gelijk, hele mooie test (opgedroogd echt niet te missen streep), maar ook knallende hoofdpijn die ik alleen krijg als ik ongesteld moet worden..... Miskramen maken je zo onzeker zeg.
He bah, ja ik snap dat je onzeker bent. Voor nu is een streep een streep. Je bent wel echt heeeeel vroeg. Nu kan je extra lang in de stress zitten. Pfffffff. Ik ken het hoor, ik heb op 11 dpo getest. Wanneer werd je de vorige keer na tp ongesteld? Hoofdpijn kan denk ik ook door de utro komen hoor... Had ik ook en ook moe...
Ze lopen trouwens wel op ja, maar ik heb ook op 11 dpo al licht positief getest en op 12 dpo was het duidelijk licht positief. Dus lijkt me toch dat dit dan veel te langzaam is. Ja hcg waarden verschillen gewoon nog heel erg. Dus kan van alles zijn... Maar wil de mijne goed verdubbeld zijn moet het wel tegen de 1000 aanzitten nu denk ik zelf. Maar ik zal het morgen wel horen waar zij aan denken. Ik heb eigenlijk geen kwaaltjes. Daarom denk ik ook dat mijn hcg niet heel hoog is. Bij mijn zoontje had ik wel direct een goede waarde.
Gisteren op mijn telefoon zag ik de streep eigenlijk niet Kahlan maar op een groot scherm wel. Ik hoop dat de utro echt helpt om je lijf toch nog even op baby-modus te zetten. Eigenlijk is het jammer dat we zoveel weten he Ninge. Anders zou je zeggen: een streep is een streep, hoera! Dit brengt zo alleen heel veel onzekerheid en stress met zich mee. Op zich lopen ze wel mooi op dus ik hoop dat het gewoon goed zit. Wat fijn Stiertje, 10 is een mooi aantal. Hier nog steeds geen ongi...:x:x. Wat betreft mijn vruchtbare dagen: mij eisprong is altijd laat, zo tussen dag 16-20. Mijn laatste gezellige moment met ML was op dag 10. Dan moet hij wel superzaad hebben en laat dat nou net het probleem zijn..... Gisteren wel een testje gedaan in het kader van: dan kan ik daarna ongesteld worden want dat is wel vaker gebeurd, net alsof je lijf een lange neus trekt en een uur nadat je test doet ongi wordt. Helaas geloofde ik er helemaal niet in dus mijn lijf heeft zich niet laten foppen. Enige verschil met andere maanden is dat ik sinds maart bij een acupuncturist loop en ook wat chinese kruiden krijg. Misschien dat die mij LF wel verlengd ofzo. Oh test was trouwens omo-wit. Sorry, beetje ego maar dit is werkelijk te frustrerend .
Wanneer krijg je de uitslag Ninge? Ik hoop zo dat het goed zit! Wat balen Ivy, ik heb dat ook wel eens gehad, ineens een cyclus van 42 dagen, ik werd er echt helemaal gek van. Ik hoop dat je snel ongesteld wordt, dan kan je weer verder. Hier vandaag weer positief getest en wat duidelijker dan gisteren:
Wat goed zeg Kahlan! Oh ik hoop echt niet dat ik nog 10 dagen moet wachten . Ik wilde gewoon inderdaad verder. Nu heb ik er zo'n zin in en dan dit :x.
Ivy, dat heb ik inderdaad ook wel eens gehad en dan had ik gewoon meer dan een week vruchtbaar slijm etc. Dan deed mijn ei er gewoon lang over ofzo, maar dacht ik dus ook elke dag dat ik mijn eisprong had... Kahlan, Wow! Dat gaat de goede kant op! Ik heb bizar nieuws... Hcg is 1920 en op echo was een vruchtzakje te zien. Nu weet ik niet of er nou nog wat meer op te zien was en ik snap niks van die echo... Pffff voor nu is het dus goed nieuws, maar met zo'n trage start durf ik gewoon niet positief te zijn. Ik lees overal dat het dan alsnog mis ging of het hartje wel klopte, maar daarna toch niet meer etc.... Wat een stress Ik ga maar gewoon proberen afleiding te zoeken. Ik mag pas over 2 weken voor een echo en voor die tijd ook niet meer Bloedprikken ofzo...
Ik vind het toch echt positief hoor Ninge! 1920 is toch een goed aantal lijkt me. In deze periode gaan ze ook nog niet meer zien dan een vruchtzakje, idd over twee weken pas meer. Hoop houden! Hebben ze in het ziekenhuis nog een prognose uitgesproken of waren ze hier eigenlijk wel tevreden mee?
Dat is dus gewoon goed nieuws Ninge. Dat is toch een mooi getal. Je hebt nu toch ook de zekerheid dat het geen bbz is toch? Het lijkt me logisch dat ze nu verder niets kunnen zien behalve een vruchtzakje met deze termijn. Hm, ja nou ik hoop toch dat ik dan in ieder geval maandag kan bellen
Mijn testen lopen nog steeds op, dus voorlopig ga ik maar vanuit dat het goed zit. Dinsdag hebben gesprek bij het ziekenhuis over de utro en hoe lang ik dat nog ga gebruiken, iemand nog tips?