Wat fijn Kahlan. Bij mij zeiden ze dat als je hcg 1000 is dat je dan kunt stoppen met de utro. Ik wilde dat nu niet en mocht nu doorgaan...
Voorzichtig gefeliciteerd meiden!! Mooi nieuws! Kahlan, ik wilde geen risico en ben doorgegaan tot 12 week en toen afgebouwd...
Wat fijn Kahlan! ik gebruik het nu ook nog steeds. Ik ben langzaam aan het afbouwen. Rond de 8 weken van 6 utro per dag naar 4 utro per dag. En ga aankomende week afbouwen naar 2 per dag en dan ben k bijna 11 weken.
Ons ziekenhuis doet geen bloedtest bij zwangerschap. Ik wil wel dinsdag gaan overleggen of ze niet op progesteron kunnen prikken.
Ik heb nog getest, maar wel maar 1 keer. Dit was een knaller, met middag urine, maarja dat zegt natuurlijk niks. Het kan gewoon echt alle kanten op, waarbij ik me realiseer dat de kant dat het niet goed afloopt waarschijnlijker is. Maar..... De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik ben wel erg moe en sinds vandaag misselijk... Maarja ik heb ook in ieder geval hcg in mijn lichaam. De echo gaat echt tonen hoe het ervoor staat en dat duurt nog 10 dagen...
Voorzichtig gefeliciteerd meiden. Nog even geduld dus allemaal. Ik ben vrijdag eindelijk ongesteld geworden. Volgende week dinsdag de eerste FM. Ik vind het toch wel spannend.
Ja zeker Ivy, is ook spannend, maar op een goede manier Wel fijn dat het toch gewoon is doorgebroken vorige week, dat wachten is altijd zo erg....
Lijkt allemaal erg goed bij je te gaan Ninge! Wat leuk een meisje! Hoe gaat het met jou? Lijkt de zwangerschap veel op de eerste? Spannend ivy, ging je eerste IVF voorspoedig?? Kijk eens aan Kahlan, een banner!!! Ninge, durf je er al een beetje in te geloven?
Oh ja Kahlan! Goed een banner dat durf ik echt niet hoor, maarja ik heb ook lang niet zo'n goede start als jij... Ik begin een beetje misselijkig en moe te worden, maar dat zegt natuurlijk echt niks. Zat mensen die gewoon hcg aanmaken en toch een miskraam krijgen. Ik voel mijn boobs echt totaal niet, maar dat had ik bij mijn zoontje ook niet echt, maar wel in ieder geval een beetje en nu echt niks noppes nada. Ik heb wel veel ongi pijntjes, maar dat kan twee kanten op, dus nouja ik maak mezelf nog steeds lekker gek. Ik kom moeilijk tot werken. Vandaag ook weer te vaak naar succes verhalen gesurfd... Mieksel, bij je eerste zinnetje bedoel je denk ik Liesjuh . Hoe gaat het bij jou? Ivy, goed nieuws! Nu op naar een nieuwe ronde! En hopelijk meteen de laatste of in keer geval voor nummer 2 Lieke hoe gaat het met jouw zwangerschap?
Gaat goed! Vanochtend termijn echo + intake in het zh gehad en heb een medische indicatie gekregen vanwege ons Traject. Voelt wel fijn om te blijven. Over 2 weken weer een echo nog 1.5 week en dan ben ik 12 weken
Zojuist in het ziekenhuis geweest. Ze gaan toch prikken op hcg en progesteron. En ik heb nu de toezegging dat ik utro mag gebruiken tot 12 weken, dus daar ben ik erg blij mee. Helaas nog veel te vroeg voor een echo, over twee weken mag ik terug om te kijken
Nee dat klopt, dat had ik jullie nog niet verteld. We hebben afgelopen woensdag een geslachtsbepalende echo gehad en er blijkt dus een zusje voor Bram in mijn buik te wonen. Zo leuk!
Ik denk dat je mij bedoelde hierbij ipv Ninge? Maar het gaat nog steeds super goed ja. Heb weer een zwangerschap om door een ringetje te halen, nergens last van. Ja... vermoeidheid en bloedarmoede maar daar heb ik staal tabletten tegen gekregen van de verloskundige en verder probeer ik zo lang mogelijke nachten te maken maar dat lukt niet zo enorm goed over het algemeen. Mijn buikje groeit al wel flink, ik kan de zwangerschap echt niet meer ontkennen. Dat gaat echt wel sneller als bij Bram maar dat vind ik alleen maar leuk! En we krijgen dus een meisje, helemaal blij mee want dan hebben we er straks eentje van allebei, Bram vind het ook erg leuk dat hij een zusje krijgt.
Fijn Kahlan dat ze toch gaan prikken op HCG en progesteron. Positief erin staan is ook gewoon goed lijkt me. Ninge, kan me voorstellen dat je het nog steeds spannend vind. Dan duurt het allemaal zo lang. Ja ik was ook erg blij dat we nu van start kunnen. Volgende week dinsdag begint het circus haha. Wat leukLiesjuh, een meisje. Leuk ook dat je dan van allebei één hebt. Goed te horen dat het goed gaat. Kleine dingetjes horen er volgens mij ook wel bij. @ Mieksel, mijn eerste IVF (ICSI) ging wel voorspoedig. Niet zoveel problemen mee maar ik merkte dat toen ik zwanger was, ik me afvroeg of de kwaaltjes van de punctie waren of van de zwangerschap. Daar had ik wel moeite mee op de een of andere manier. Zwanger zijn is niet mijn hobby en nu leek die zwangerschap wel veel langer te duren dan normaal. Mijn lijf had geen tijd gekregen om te herstellen na alle hormonen. Dat vond ik wel lastig. Ik hoop daarom echt dat één van de cryos blijft plakken. Ik wil wel een "normale" zwangerschap.