Is een 2e wondertje ons gegund??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Roli, 20 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Hoe is het hier meiden?

Ik heb gisteren de bloeduitslagen gekregen voor 4+2:
    Hcg 250
    Progesteron 61

Volgende week dinsdag moet ik weer terug. Hopelijk loopt alles mooi op zoals het zou moeten.

Ninge, jij alweer nieuws? Je echo staat voor volgende week gepland toch?

2. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Kahlan, wat een super mooie waarde! Van progesteron heb ik geen verstand, maar bij mijn zoontje was hcg op dag 16 dpo ook zoiets! Ik duim heel hard.
    Hier nog geen nieuws. Ik begin wel klachten te krijgen, moe en geen zin in eten, maar wel trek.
    Ik krijg steeds meer hoop, maar toch zijn de verhalen die ik lees vaak toch negatief...
    Ja nog 5 nachtjes en dan heb ik weer een echo.

3. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Spannend dames en klinkt goed toch?

Ik heb woensdag een tp gehad. Was maar 1 embryo uit 9 eicellen ontstaan. Man moest 2x produceren omdat in eerste monster geen zaadcellen zaten. Was echt spannendste uur van mijn leven ongeveer.

Zh had geen verklaring. Vorige keer 6 embryos dus hoe dat nu dan zo kan....

Maar goed, misschien is dit hem wel. Duimen jullie mee?

4. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Ooh stiertje wat spannend! Ik ga absoluut duimen voor je!

5. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Och jeetje Stiertje wat enorm spannend voor jullie en zeker ook voor je man dan!
    Hopelijk is dit een toppertje en blijft hij goed plakken! Ik duim heel hard.

6. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Man, man, wat een spanning Stiertje...
    Ik vind dat produceren sowieso altijd al spannend met alle druk die erop zit, maar twee keer achter elkaar produceren met zo'n grote spanning... Tjonge, killing!!

Wat super dat er tòch een embryo is ontstaan, al kan ik me voorstellen dat het ook een teleurstelling is met 9 eicellen...
    Maar ja, bij ons dochtertje hadden we uit de IVF ook maar één embryo en dat was 'm!

Ninge en Kahlan, mijn duimen draaien. Klinkt goed hoor meiden!

7. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Zo dacht ik ook over de punctie maar vondt 'm de laatste keer reuze meevallen.
    In 2010 deed de punctie onwijs pijn en in 2015 geen pijn gehad.
    Denkt dat er nu betere pijnstillers zijn dan daarvoor....heb geen seconde pijn gehad lag lekker te kletsen.
    Uiteindelijk heeft de punctie en tp's geen resultaat gehad.......maar gelukkig wel spontaan zwanger geraakt.

8. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo vandaag de eerste fm gehad en als alles goed gaat mag ik morgen de pregnyl zetten. Ik heb me erover verbaasd dat op dag 12 mn ei al 16,5mm was. De vorige keer was ik op dag 16 pas goed genoeg en nu dus 3 dagen eerder. Ik heb toch wel het idee dat de acupunctuur helpt. Ik hoop dat alles verder voorspoedig gaat. Eerst morgen bellen of het door mag gaan en dan dinsdag de terugplaatsing.

9. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Wat een aangename verrassing Ivy! Succes met de punctie.

Stiertje, hoe is het bij en met jou???

10. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Ivy, dat is goed nieuws...
    Ik had vandaag mijn echo en ik kan het zelf nog niet geloven, maar er was een hartje en het vruchtje liep maar 1 dag achter en dat kan nog bijtrekken, dus voor nu heel positief nieuws! Ik ben wel nog steeds bang dat de slechte start toch nog tot een miskraam kan leiden. Ik kan gewoon moeilijk geloven dat het niks te betekenen had. Er was een klein hematoom tussen het vruchtzakje en baarmoederwand, dus.... Misschien dat dat er mee te maken had. De dokter liet zich nergens over uit... :(

11. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Wat goed Ivy, ik hoop dat alles dinsdag doorgaat en je super plak cryo krijgt!

Van harte gefeliciteerd Ninge, nu is het echt. Kloppend hartje op de echo en een te verwaarlozen achterstand van een dagje maar. Probeer zelf ook te geloven nu dat het goed gaat komen!

12. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Mooi nieuws Ninge! :)

13. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat goed Ninge! Ik sluit me erbij aan: ga lekker genieten.

Zo de pregnyl zit er in. Dat was stap 1. Nu op naar dinsdag en hopen dat de cryo goed ontdooit.

14. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Sorry dames, ik heb weer slecht nieuws. Mijn hcg is niet gestegen, ik moet nu wachten op een miskraam helaas. Hcg was 225, dus het is al even mis... Volgende week evaluatie in het ziekenhuis. Het houdt niet op....

15. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Och Kahlan wat een ellende....

16. Buitenleven

Buitenleven Niet meer actief

:(:(, gisteren zag ik je banner nog staan op 5.2/5.3 dacht ik, en nu dit??
    Ik volg dit topic al lang, omdat ik zelf ook in mmm heb gezeten.
    Heel veel sterkte, wat kl*te weer voor je:(, weet verder ook niets te zeggen..

17. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Nee kahlan, dat meen je niet!! Het ging zo goed leek het.
    Veel sterkte...

18. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Hè Kahlan, wat vind ik dat ontzettend naar voor je! ;( Ik kan me je teleurstelling/ wanhoop zo goed voorstellen. Het leek zo goed te gaan... Bah. Heel veel sterkte meis! Dikke kus en knuffel.

19. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Kahlan neeeeeeeee meen je niet toch!! Zo oneerlijk dit :(

20. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Wat een dubbel nieuws hier zeg...

Lieve Kahlan wat een ontzettende oneerlijke klap in je gezicht. Vind het zo erg en verdrietig voor je!!
    Hoe staat het er momenteel voor en hoe ben je eronder?

Ninge, en bij jou zulk goed nieuws, wauw!! Van harte meid! Nu gewoon genieten van elke dag dat je zwanger bent en ik denk dat dat er heel veel gaan worden!!!!

@hier: wachten op ongi en dan weer beginnen met een verse poging...

Deel Deze Pagina