Dank allemaal meiden. Het is zo gek, hier nog steeds niets doorgebroken en volop kwaaltjes, dus als ik mijn bloeduitslagen niet zou weten zou ik volop op mijn roze wolkje zitten.... Ik hoop dat het snel loskomt, dit is maar niks... Woensdag afspraak in het ziekenhuis. Ik wil een breder onderzoek naar waarom ik nu al 3 miskramen heb gekregen, ben heel erg benieuwd wat daaruit gaat komen.
Irritant als het dan niet loskomt he!? Ergens ga je dan tegen beter weten in soms toch weer een beetje hopen (zeker na het verhaal van Ninge) en dan is het fijn om gewoon duidelijk te krijgen middels ongesteldheid en dingen af te kunnen sluiten. Begrijpelijk dat je het wilt onderzoeken. Hoe gaan ze dat doen? @hier, vanmorgen al ongesteld!! Hoopte heel even op innestelingsbloeding, maar tis gewoon ongesteld helaas. Betekent dat ik vandaag al ga starten met de eerste prik voor IVF 2.0 en morgen de startecho. Spannend!!!!
He Kahlan, ik heb zo met je te doen, bah! En dan voel je je ook nog zwanger. Ik hoop ook dat je snel verder kunt en onderzoek zullen ze zeker wel doen toch? Ik lees wel heeeeel veel succesverhalen waarbij het meiden toch na een aantal keer lukt, dus houd hoop, maar pffffff ik kan me voorstellen dat die heel diep in je schoenen is gezakt. Mieksel, spannend! Hoe is het met de andere meiden? Stiertje?
Ik had vandaag bloedverlies en daarna een negatieve test. Geen cryos deze ronde. Echt een prutpoging vergeleken met de vorige....
Balen Stiertje! @Kahlan ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt dit is nix zo zeg @Ninge hoe voel je je inmiddels?
Gatsie Stiertje, wat enorm balen! Dit was je eerste IVF weer, toch? Hier vanmorgen startecho gehad, maar er groeien helaas al follikels.. Van 20mm en 2 van 11 mm... Moest bloedprikken om te zien of ze hormonen afgeven, zo ja dan moet ik weer een maand wachten... Aangezien er al meerdere groeien, schatte ze kans hoog in dat het allemaal niet doorgaat. Grote zucht!
Wat jammer Stiertje. Is er inmiddels al wat losgekomen kahlan? Lijkt me idd erg als je weet dat er niets is maar toch alle kwaaltjes en dan gebeurt er gewoon niks. Ik heb inderdaad vandaag mn terugplaatsing! Cryo is goed ontdooit. Half 3 moet ik in amsterdam zijn. Erg spannend maar deze stap is iig ook gezet.
Hey dames hier weer terug na een pauze maand. Morgen om 14:45 terug plaatsing van ons laatste emmy uit ICSI nummer 2 het embryo was na ontdooiing nog geheel intakt dus nu hopen dat deze 6 cellige topper nog ff een groei spurtje maakt.
Spannend Ivy en Miepje, dan lopen jullie vrij gelijk. Miepje, weet jij al een dag van tevoren dat hij goed ontdooid is? Ik hoor dat altijd pas de ochtend van de terugplaatsing. Ik uit heel hard voor jullie! Mieksel wat een raar verhaal, op welke dag in je cyclus zit je nu? Dat zou wel echt frustrerend zijn als je weer moet wachten. Lieke, ik voel me beroerd moe, constant honger en nergens zin in en lusteloos. Precies zoals bij mijn zoontje, dus ik hoop zooooo dat dit niet voor niks is en dat deze beeb goed blijft plakken. Ik durf echt nog niet te dromen eigenlijk... Hoe voel jij je? Jij komt hopelijk in de rustige weken...
Blijft toch spannend die 1e weken en zeker tot aan de 1e echo. Hier nu bijna 13 weken en vanochtend echo gehad en alles ziet er top uit tot nu toe. Zo blij mee bij jou komt het ook zeker goed!
Zo, de Eskimo is aan boord. Nu ben ik aan het bedenken wanneer ik ga testen 😊 Wanneer testen jullie?
Helaas..., m'n ei staat op springen terwijl ik ongesteld ben. Lijf nog steeds in de war door de vroege miskraam. Bah. Weeeeer een maand wachten, pfff.
Ivy, ik testte het eerst op 11 dpo, maar als ik jou was zou ik misschien iets langer proberen te wachten 12 dpo had ik een iets duidelijker streepje... Mieksel, jeetje wat balen en dan is je lichaam inderdaad erg van slag zeg. Het voordeel als je nu al een eisprong hebt is hopelijk dat je dan snel weer ongesteld bent en dus snel weer aan kan melden, maar bah dat wachten is niks!
@ninge wij krijgen het altijd een dag van te voren te horen misschien door de reistijd. En op die manier kunnen ze ook zien of het embryo nog weer door deeld. Mijn NOD is volgende week zaterdag tot die tijd wil ik ook geen testen in huis. Dan word de verleiding veel te groot. Wat naar mieksel dat het is mis gegaan misschien is je lijf ff toe aan een pauze al begrijp ik dat je zelf zo snel mogelijk door wil. Knuff van hier voor jullie allemaal
@Ninge, ok, dat zou dan volgende week dinsdag zijn. Volgens het ziekenhuis mag ik op dag 18 na de pregnyl testen, dat is dan volgende week zondag. Eens kijken of ik het volhou om tussen dinsdag en zondag ergens te testen.Vorige keer had ik woensdag de terugplaatsing en werd ik de donderdag erop ongesteld.
Spannend dames met de cryos. Wat balen mieksel. Wij gaan voorlopig even afscheid nemen van icsi. We hebben besloten dat we de spataderen van man eerst willen laten opereren. We hopen op die manier in de toekomst beter zaad te hebben voor een latere icsi (of wie weet misschien dan wel ivf of zelfs iui).
Stiertje respect voor jullie besluit hopenlijk in de toekomst de mmm niet nodig hoe mooi zou dat zijn. Gisteren ons emmy terug geplaatst gekregen. We waren 3 kwartier te vroeg en mochten meteen doorlopen omdat de gene waar ze op zaten te wachten er nog niet was. Het matige embryo was al aan het samensmelten op het glaasje en dat was volgens de laborante wel positief nu op naar 4 juni dan is mijn NOD tot die tijd wil ik ook geen testen in huis om de verleiding te voorkomen.
Hoi , ik heb 18 mei een tp cryo gehad, gisteren al getest maar deze was negatief. Weet niet of dat al iets zegt ?? hoop van niet . Groetjes 😘😘