Zou het dan zo kunnen zijn dat ik over een paar dagen wel positief zou kunnen testen, iemand misschien ervaring hier mee? Want ik durf eigenlijk niet meer. Vorige keer heb ik pas 3 weken na tp getest omdat ik van die menstruatie krampen had , toen was ik wel zwanger. Nu voel ik niets
Miepje en Ivy hoe gaat het bij jullie? Emmetje, heb je al nog een keer getest? Ik hoop dat je toch een streepje hebt gekregen. Ik heb vrijdag een zelfbehaaglijk echo gehad omdat ik me zorgen maakte. Deze was goed, nog steeds 1 dag achter op schema, maar niks om me zorgen over te maken. Er was nog steeds een klein hematoom, maar dit kan geen kwaad zei zij ook. Hartje klopte een stukje sneller dan de vorige keer en dat hoort ook. Toch ben ik nog steeds niet gerust. Ik ben bang dat de placenta niet goed aangelegd is en dat daardoor de hcg zo laag was, maar ik heb geen idee of dit echt kan. De gyn en deze echoscopist kunnen mij daar geen duidelijkheid over geven. Zij gaan er eigenlijk niet op in... Nouja afwachten maar weer, woensdag de 8e weer een echo...
Wat spannend ninge hopenlijk zit t helemaal goed en gaat jullie kleine lekker groeien. Hier vrij kalm nog hopenlijk is het snel zaterdag en kunnen we een mooie test met 2 streepjes aan mijn moeder kado doen op haar verjaardag. Deze week genoeg afleiding want morgen word bij mijn zus een long verwijderd ivm longkanker. Dus de duimen draaien hier vooe de hele familie dubbel op.
Hier bouwt de spanning zich wel langzaam op. Ik dacht gisteren even dat ik het wel kon vergeten door krampen maar die zijn nu weer weg. Verder voel ik niet zoveel behalve dan dat ik last heb van mijn darmen. Wel lastig want ik heb dus wel krampen maar niet in mn baarmoeder maar wel in die regio. Soms best lastig om de locatie te bepalen. Afijn, ik heb 3 testen thuis en ik weet niet zo goed wanneer ik ga testen. Vandaag 11dpo.
Ivm, de krampen zouden denk ik erg goed van een innesteling kunnen zijn. Spannend! Ik zou morgen testen Miepje, jeetje wat enorm heftig van je zus zeg! Heeft ze na deze operatie goede kansen? Wow dat is echt zo ingrijpend lijkt me... Heel veel sterkte en ik duim ook heel hard.
Hoi hoi Ik ben ook zwanger geraakt door icsi van de verse tp. Helaas is mijn zoontje na 6 dagen geleefd te hebben overleden We besloten om voor een broertje of zusje te gaan. We hebben nog ingevroren cryo's waarvan er 1 19juni is teruggeplaatst mocht vandaag testen maar ben gister helaas ongesteld geworden. Nu gelijk maar door voor poging 2.
Jeetje minime, wat ontzettend heftig zeg! Wanneer ben je bevallen van je zoontje? Wat jammer dat deze poging niet raak was. Je bedoelt vast 19 mei... Wel fijn dat je meteen door kunt voor poging 2. Doe je het in eigen cyclus?
Hoi ninge Ja ik bedoel 19 mei hahaha foutje. Ik doe het in me eigen cyclus heel erg jammer dat het niet gelukt is maar het is niet anders, nu maar hopen dat het de volgende keer lukt. Me zoontje is geboren op 28 Januari en op 3 Februari overleden.
Wat erg minime. Ik kan me niet voorstellen hoe dat is om je kindje te moeten verliezen. Hier rood gespot . Enige goede is dat ik de vorige keer ook een week en een dag na de tp ongesteld werd. Kan ik de volgende poging iig daar op rekenen. Moet eerlijk zeggen dat ik nu niet zoveel vertrouwen meer heb in de cryo's die er nog zijn. Bovendien zijn dat er twee in een rietje dus maar een poging. Weten jullie of je daarna weer een gesprek moet hebben om door te gaan voor een nieuwe poging?
Hè bah IVy ik snap dat je geen vertrouwen er in hebt. Maar je weet het toch maat nooit hoor... Gebruik jij ook al utro? Ik weet niet hoe. Het zit met een gesprek, ik heb het niet aan de hand gehad. Miepje ik ben ook benieuwd....
Nee, ik heb geen utro gebruikt. Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik daarover moet beginnen . Ik heb het al doorgegeven aan het ziekenhuis en gelijk gevraagd. Deze maand ben ik op vakantie, in juli terugplaatsing van de laatste cryo (als het goed is) in augustus gesprek en bepalen van hoogte medicijnen en dan in september ICSI 1 voor brusje.
Nog niet getest hier kan wel merken dat als ik er druk bezig ben geweest dat er wat krampen zijn maar jha dat zou natuurlijk ook een aankondiging van de rode duivels kunnen zijn. Vanmiddag maar op pad om een test te kopen en dan zullen we zien wat die brengt zaterdag ochtend. Wie zijn wel weer toe aan een beetje positief nieuws. @ minime wat verdrietig en vreselijk dat je je kindje maar zo kort bij je mocht hebben. Ik wens je alle succes voor een brusje