Ook wel fijn, bij mij gaf het natuurlijk veel stress. Ik heb woensdag weer een echo, 10,4 weken dan... Ik ben nu echt beroerd, dus voel me wel zwanger. Ik hoop dat alles dan nog steeds goed zit... Ben wel zenuwachtig voor de ontwikkeling waarbij de placenta het moet gaan overnemen.
Gefeliciteerd Miepje! Ik heb vanmiddag een afspraak in het ziekenhuis en dan krijg ik pillen mee om de miskraam op te wekken. Het wil niet vanzelf deze keer. Baal er echt ontzettend van, ik hoor overal dat het zo heftig is met medicatie.
Gefeliciteerd Miepje! Het werd wel weer eens tijd dat er positief nieuws hier was. Wat vervelend Kahlan. Krijg je dan ook nog een echo of niet?
Vanmiddag bij de echo waren er meerdere blaasjes te zien, vermoeden is een mola. Nu wachten op de spoed uitslag van het bloed. Medicatie kan ik vergeten denk ik, wordt waarschijnlijk curretage. Hopelijk weten we straks meer.
Jeetje Kahlan, dat hoop ik echt niet voor je, wat een stress! Maar zou je hcg dan niet veel hoger moeten zijn geweest? En moeten zijn blijven stijgen? Wanneer weet je meer? Sterkte! X
Update: ik heb een mola zwangerschap. Hcg is inmiddels 16000!!! Morgen naar de anesthesist en woensdag of donderdag een curretage. Daarna wekelijks bloed prikken om te kijken of het hcg daalt.
Hi meiden, Ik zou graag mee willen schrijven. Ik zal aankomende dagen wat bijlezen. Wij starten 27-6 met een nieuw traject ivf voor kindje nummer 2. Onze eerste zoon is ook door middel van IVF geboren. Hij wordt eind van de maand 2 jaar oud.
Welkom Taatje, succes met de start weer! Ik kreeg vandaag nog een bonus mededeling in het ziekenhuis. Hcg daling duurt 2-3 maanden na een mola en daarna mag ik 6 maanden lang niet zwanger worden. Daar ben ik nog het meest verdrietig over, 9 maanden wachten tot we weer verder mogen.
Kahlan. Ja, dat wist ik helaas al van een collega van mij. Echt heel erg naar voor je! Weet je al wanneer je een curettage krijgt? Ik hoop dat het allemaal verder voorspoedig verloopt. Taatje welkom!
Jeetje Kahlan... Wat verschrikkelijk! Alles zit wel heel erg tegen zeg. Je mag dan toch ook 6 maanden niet zwanger worden!? Welkom Taatje!
Dank je wel meiden! Spannende tijden weer. Jeetje Kahlan, weet niet precies wat een mola inhoud maar het lijkt me ontzettend teleurstellend, dat het en niet goed is gegaan en dat je ook nog eens zo lang moet wachten. Heel veel sterkte ermee
Welkom Taatje. Veel succes met het traject. Wat k*t Kahlan. Ik had ook al gelezen dat je het beste even niet zwanger kunt raken maar ik had eerlijk gezegd nog een beetje de hoop dat het voor iemand in de MMM misschien iets anders zou zijn. Geen idee waarom eigenlijk. Wat een tegenvaller. Ik kan me eigenlijk niet herinneren hoe het de vorige keer bij jou ging, was je bij je dochter ook de eerste keer gelijk zwanger van de verse? Maakt ook eigenlijk niet uit, heel veel succes morgen en ook de komende tijd.