@Roli: wij zitten in het WFG. Het gekke is dat voor de intake voor een nieuwe behandeling ik op 3 november al terecht had gekund. Terwijl ik denk dat dit veel minder werk is. Even kijken hoe binnen alles er uit ziet, vertellen wanneer de eerste uitgangsecho is en hoe het vanaf daar verder gaat en klaar.. Zo bijzonder dat het bij jullie zo vlot is gegaan! Hopelijk voel je je een beetje goed. Spannend hoor, nu tot de eerste echo!
Wij gaan ook voor een tweede, vandaag punctie gehad, wel weinig eitjes 😔 Nu afwachten of er een bevruchting zal plaatsvinden
Ooohh echt wat grappig! Welke naam zat je toen ook alweer? Nee valt mee is goed te doen allemaal gelukkig had het erger verwacht hoeveel cryo's heb je nog?
Ja gaat goed! Menopur minder bijwerkingen merk k dan met Gonal-F voel me net een speldenkussen haha! Wat spannend zeg!! Hopelijk een mooie echo en op naar een wondertje
@Mimi: wat ontzettend spannend! Wanneer mogen jullie bellen? @Lieke86: Fijn dat het meevalt met de bijwerkingen. Op welke dag zit je nu? En zie je erg op tegen de punctie. Volgens mij Eliz.. Ik weet het niet meer eerlijk gezegd Wij hebben nog 12 cryo's, dat geeft goede hoop maar uiteindelijk is maar afwachten of ze goed ontdooien, delen en evt blijven plakken. Vandaag nog precies een maand tot de intake. Ik kan echt niet wachten!
Hallo allemaal, in het begin een berichtje geschreven. Maar nu is het zover, vanavond gaat de eerste spuit er weer in. Vanmorgen toch even verdrietig, had de de stille hoop op een spontaan wondertje. Ook de miskraam van augustus heeft er behoorlijk ingehakt. Vind het weer spannend en ook een beetje eng, ben bang voor teleurstellingen omdat het bij de eerste keer gelijk gelukt is. Ik ga decadeptyl en 225 eh menopur spuiten.
Oh Schoerpioen dat snap ik helemaal. Bij ons was het ook de eerste ICSI raak. Ik ben er ook bang voor. Wij hebben wel ook nog 4 cryo's maar daar heb ik eerlijk gezegd ook al best veel hoop op gevestigd. Succes meis!
Gisteravond de eerste deca gezet, morgen komt de menopur erbij. Omdat ik wat traag op de stimulatie reageer 7 november de eerste echo. Ben benieuwd hoeveel er eitjes er dan zijn. 2 jaar terug werd de eerste poging afgebroken, omdat er toen maar 3 eitjes waren (met 150 menopur) met 225 had ik toen 9. Lieke succes met de fm!
Wat fijn dat jullie nog 4 cryo's hebben! Wij hadden er 1, daarvan wel zwanger geworden, maar helaas een miskraam. 2x een tp gehad en 2x zwanger geweest, ben soms een beetje bang dat ons 'geluk' is opverbruikt
@Lieke: hoe was je fm? @Schorpioen en Doortje: Gek he, als het één keer is gelukt lijkt het nog wel onmogelijker dat het nog een keer zou lukken.. Althans, zo voel ik me altijd een beetje.
Yeeeeeaaaahhh donderdagochtend punctie al! links 3 rond de 26 mm! Echt groot voor mijn doen! En rechts wat kleiner rond de 18-20 mm. .spannend!
Yes Lieke, heel veel succes vandaag! Hopelijk is het te doen en worden er veel mooie rijpe eicellen gevonden.