Ha, welkom Deebje!! Fijn dat je ineens cyclus hebt en zo snel kunt starten. Spannend ook! Hier helaas weer een licht streepje, maar ook licht bruinverlies. Einde verhaal dus. Eerste wijntje alweer achter de kiezen Verdrietig en vooral heel erg moe...
Wat jammer Mieksel. Heeft het allemaal doorgezet? Ik heb 18 augustus de eerste echo. Ik ben benieuwd. Ik heb zondag ook nog getest en hij loopt mooi op. Ik wacht nu de echo af en test niet meer.
Spannend hoor! Klinkt goed allemaal. Gaat redelijk hier... We hebben nog 2 cryo's en dan gaan we voor de allerlaatste kans naar DD...
Ik hoop toch dat één van de twee cryo's blijft zitten Mieksel. Jullie gaan daarna naar DD vanwege de lage AMH? Zo schiet het wel op he met de pogingen .
Ja, vanwege laag AMH idd. Klopt, die pogingen vliegen erdoor. Ik probeer er maar niet aan te denken en het los te laten... Eerst maar eens kijken wat de cryo's ons brengen...
Spannend Mieksel, trek je het een beetje? Ik heb een je een beetje stiekem gevolg, zijn toch een hoop teleurstellingen al geweest... hier vandaag voor een fm voor een cryo tp in eigen cycles... Zaterdag ongi geworden, vandaag fm en ineens een ei van 14mm en baarmoederslijmvlies van 6 mm. Nu zei het ziekenhuis dat ze dit vaker zien icm vervroegde overgang, dus nu zaterdag weer een fm en dan waarschijnlijk zondag een pregnyl spuit om zeker te zijn van een eisprong en dan 5 dagen later een tp.... Maar dit zijn onze eigen berekeningen hahaha... Ineens is het weer concreet en draaien onze duimen voor een mooie ontdooiing... Ik werd ineens helemaal misselijk van de zenuwen in het ziekenhuis... Hoe is het met de rest?
Hier alles goed inmiddels 13weken zwanger van een matig embryo/cryo Mieksel het kan echt blijf geloven al weet ik dat het makkelijker gezegd is dan gedaan. Maar dit is de 2e maal dat goede embryo's ons niet hebben gebracht maar de matige embryo's juist wel. Dikke knuffel voor jullie allemaal ik duim voor jullie
Wat super gaaf dat geeft mij iig hoop... Krijg gelijk kriebels in mijn buik.... Fijn dat het goed gaat, is het anders dan bij de eerste?
Dat zijn idd fijne, hoopgevende berichten Miepje. Ik hoop het zo! Spannend Deebje! Je gaat als een speer tot nu toe...
Deze zwangerschap is wel anders ik ben vermoeider dan bij de eerste maar een peuter neemt ook erg veel energie plus dat mijn buik echt een groeispurt al heeft gemaakt ik heb nu dezelfde grote als dat ik bij mijn zoontje had met 19 weken. Ook is mijn huid deze keer veel onrustiger en heb ik veel pukkeltjes. Ben nu wel bewuster van wat ik voel.
Pregnyl zit erin... Dinsdag met utro starten en zaterdag als het meezit de tp 😀 Hoe is het hier verder met iedereen?
Hey ladies, Ik kom ook ff meekletsen. We hopen op een 2e wondertje! En zoals iedereen hier kunnen we niet wachten...... Mijn verhaal in het kort: Aug 2013: Te horen gekregen dat ICSI onze enige hoop is Sept 2013: Begonnen met ISCI, helaas geen verse TP gehad ivm overstimulatie, wel maar liefst 15 cryo's April 2014: 4e TP gelukkig raak Jan 2015: Dochterlief geboren We hebben de vorige maand weer een intake gesprek gehad bij het ziekenhuis en kunnen gewoon weer starten met terugplaatsingen van de overgebleven cryo's. We zijn gelukkig gezegend met nog 11 cryo's en hopen egt dat daar ons 2e wondertje uit kan komen. (de punctie was bij mij namelijk egt een hel) Gister is mijn menstruatie begonnen dus als alles goed gaat met ontdooien zal er deze maand nog een terugplaatsing komen. We wachten met smart. groetjes
Net ff het ziekenhuis gebeld en we moeten nog een maandje wachten voor mn volgende mesntruati Ik zou vanaf 17 aug mijn urine moeten opsparen en dan 19 aug langs het ziekenhuis moeten maar dan zit ik net dat weekend in het buitenland. Dus een verloren maand.......
Deebjeeeeee wat doe jij nou weer hier Fijn Ivy Gefeliciteerd!! Spannend allemaal Mieksel ik duim nog steeds hoor! Kahlan hoe gaat het bij jou? Yippieeeee het topic gaat weer leven haha lang geleden
Hi meiden, Ik kom ook meekletsen (als dat goed is en er niet al te veel meiden in zitten?). De titel zegt het idd al.. Is een tweede wonder ons gegund. In mijn handtekening zien jullie klein beetje mijn geschiedenis. Uiteindelijk na ruim 5 jaar ons zoontje geboren met 32.6 weken afgelopen april.. Oktober intake en november starten in Dusseldorf..
Gezellig wees welkom... Al ben ik er ook net pas bij... Hahahaha, dus misschien kan ik niet oordelen Ik start een nieuw onderwerp. Beginnen we even opnieuw. De meiden hier zijn al langer bezig met kletsen met elkaar, en niet iedereen is even actief...
ff kleine update... Heb toch maar weer het ziekenhuis gebeld, want het zat me nie helemaal lekker dat het een maand werd uitgesteld. Nu had ik een ander persoon aan de lijn, deze was egt heel vriendelijk. En keek (zoals het hoort) hoe mijn voorgaande cycles was. En eigenlijk is daar nix aan veranderd. (heb een vrij lange cyclus) Dus ik kan deze maand wel gewoon meedoen. En hopelijk een goeie TP met een plakker...... nog ff afwachten