Goedzo, fijn dat je gebeld hebt... En terecht trouwens ook! Nu zie je maar weer als het niet goed voelt gewoon bellen en ook een beetje geluk wie er aan de andere kant van de lijn zit. Daar valt of staat echt wel de snelheid mee... Wat is nu de planning?
Ja ik was gister egt down toen ze vertelde dat ik weer een maand moest wachten. Maar vanochtend tog me stoute schoenen aangetrokken en gebeld. En idd geluk gehad met degene die nu de telefoon opnam. Ik moet vanaf volgende week zondag me urine sparen en dinsdag 23 aug langs gaan voor een echo. Daarna weet ik meer, hopelijk ergens in de week van 23 aug een TP. Maar ik (probeer) rustig af te wachten. Jij hebt als alles goed gaat aankomend weekend misschien een TP tog? las ik ergens? Ik zal extra duimen voor je!
Nou indd die stoute schoenen ook maar aangeschaft en ze staan hier ook in de gang hoor hahahaha... Heeft ons ook echt al geholpen. Maar indd aankomende vrijdag gaan ze uit de vriezer en dan zaterdag hopen op een mooie tp, fingers crossed hahaha. Vind het echt wel weer spannend hoor.
Hallo meiden, Hoe gaat het met jullie? Gefeliciteerd voor de nieuwe zwangeren. Succes voor de nieuw startende.. hier een update van mijn zijde: De eerste opzwemtest van mijn man, was slecht. Waar we in 2013 56miljoen cellen waarvan 94% bewegelijk, was het de eerste test 45milj. en maar 6% bewegelijk. Dit heeft ons proces enigszins vertraagd. Inmiddels een nieuwe test gedaan, uitslag uitstekend? Super blij mee. Ik heb vandaag mijn laatste provera tablet gehad en hoop nu heel snel ongesteld te worden.
Hoi! Hoe gaat het met jullie??? ff een update van mij: Heb net te horen gekregen dat als waarschijnlijk as zondag een TP heb als de cryo goed is ontdooid pffff spannend allemaal weer hoor.
@Ninge hoe was je 20 weken echo? Hier alles goed vanmiddag weer helemaal goedgekeurd bij de Gyn en 30 september groei echo
Meiden wat gaan jullie snel!! Fijn dat alles goed is en lief dat jullie hier blijven meeleven Hier wachten op cryo TP, ik denk over twee week ongeveer. Als ie goed ontdooit natuurlijk...
Spannend Mieksel! Lieke, 20 weken echo was goed! Als het goed is is het een meisje! Ze lag eer niet super goed voor, beetjes tegen elkaar, maar zij en eerder bij de pretecho was ze ook vrij zeker, maar toen was het ook niet makkelijk te zien...
Ha lieve meiden, Hoe is het met jullie? Weet niet of dit topic nog gevolgd wordt, maar wilde even laten weten dat onze laatste cryo is blijven plakken! Hopelijk is het een blijvertje, fingers crossed. Voor nu ontzettend dankbaar! Jullie gaan zó snel!! Hoe gaat het?
Joepie Mieksel, wat super goed! En wat spannend! Ik duim heeeeel hard! Hoe is het met de andere meiden die nog bezig zijn?