Genesis; heel erg bedankt! We hopen er het beste van!! @Mieksel: hoe voel jij je? Beetje bijgekomen? Nu is voor jou het spannende afwachten ook begonnen. Wanneer mag je bellen? Gistermiddag hebben we mini opgehaald. De arts vertelde dat het een blastocyst is, maar wel met behoorlijk wat fragmentatie. Toch het voordeel van de twijfel gekregen en wel een terugplaatsing. Ik moet toegeven dat dat me behoorlijk bezighoudt. Net alsof heeft je cryo het moeilijk en jij kunt niets doen. Ik had verwacht dat ik er wat meer nuchter naar zou kijken. Hopelijk heeft mini het in mijn buik beter en zijn de weerhaakjes om goed te blijven hangen meegekomen.
Pfff, ik snap je gevoel ER. Machteloos voel je je dan he!? Positief denken is alles wat je kunt doen, niet dat je jezelf zwanger kunt denken, maar geef je vertrouwen door aan dat minietje in je buik; geloof in Mini! Ik duim, maar snap je heel goed, want... ...Net gebeld door zkh: Van de 6 eicellen zijn er 4 bevrucht. Helaas zijn er 3 vd 4 nu al twijfelachtig... Ze konden geen duidelijke kern oid zien. Grote vraag of ze gaan doordelen. Één embryo zag er prachtig uit en ze verwachten deze zaterdag terug te plaatsen. Pfff, ik vind het even lastig om positief te denken. Eentje is genoeg, dat was bij m'n dochtertje ook zo; al waren er van de 3 eicellen destijds 2 goed bevrucht. Een beduidend betere score! Hebben/kennen jullie positieve verhalen dat twijfelachtige celdeling op dag 2 (na 24u.) toch nog positief gingen doordelen?? Ben er gewoon beetje naar van. Gelukkig is er één goede, daar ben ik ontzettend blij mee! Alle hoop daarop!
Oh Mieksel nee, wat een tegenvaller! Wat zul je balen en wat een spanning. Ik hoop dat het gewoon dieseltjes zijn en dat het delen nu toch goed gaat. Ik ken geen positieve of negatieve verhalen. Mijn duimen draaien knoeperd hard!
Op zich wel. Ik zit (net als de vorige keer) te wachten op een soort klik. Gewoon een teken waardoor je weet dat het goed zit.. De testdatum is kerst, kijken of ik het haal. Hoe gaat het met jou?
Nou dat heeft geholpen ER!!! Hier de update! Vanmiddag vol spanning naar het zkh, geen belletje gehad, dus TP zou sowieso doorgaan, al kan het ook met een matige/slechte embryo zijn. Spanning alom dus! In de behandelkamer kregen we ontzettend goed nieuws!! Alle vier eicellen uiteindelijk toch doorgedeeld: 2 8-cellige toppers (waarvan 1 teruggeplaatst) 1 4-cellige topper (ingevroren) 1 6-cellige met fragmentatie met stempel 'slecht', ze vriezen tegenwoordig alle embryo's in, dus deze ook. Wow, wat een verrassing. 2 cryo's (eigenlijk 3, maar ja..) en een 8-cellige in m'n buik. De wonderen zijn de wereld nog niet uit... En nu, samen met ER op stok en lekker brrrrroeden!! Liefs van een blije Mieksel
Wat een goed nieuws!! Wat fantastisch! Ben zo blij voor jullie! Nu heerlijk broeden en vertrouwen hebben in een goede afloop! Als ze zo sterk zijn dat ze zo herstellen moet het wel goed komen. Geniet van dit gevoel. Liefs
Helaas zegt het helemaal nix. .dat hebben wij de afgelopen 3x wel meegemaakt. 1e ivf 10 eitjes en maar 1 bevrucht. Dus 1 tp geen cryo's. 2e ivf 7 eitjes 5 bevrucht en doordelen..1 teruggeplaatst en andere waren 8 cellig maar stopte met delen. Dus geen cryo's. 3e icsi 4 eitjes 3 goed genoeg en wederom 1 bevrucht 8 cellig. 4 cellig wordt bijna nooit ingevroren omdat die de ontdooiing vaak niet overleven. Ze worden pas op dag 4 na punctie ingevroren. Wij mogen een 4e poging gaan doen. Alleen eerst even de verzekering regelen want de 3 vergoedde pogingen zijn op.
@Lieke; Ik vind het lastig, hoe ik hier op moet reageren. Want ik proef uit alles je verdriet en ik vind het zo naar voor jullie! Tegelijkertijd snap ik Mieksel haar blijdschap zo goed. Bij jullie bracht het helaas niets, maar dat hoeft niet te betekenen dat het bij Mieksel ook slecht zal aflopen, toch? Ik hoop dat jullie 4e poging heel erg succesvol mag zijn en dat jullie niet lang meer hoeven te wachten! Stappen jullie over naar een andere verzekering?
Lieke, ik was ook al een beetje aan het zoeken naar een passende reactie en sluit me aan bij ER. Wat verdrietig dat jullie pogingen; bloed, zweet en tranen, nog geen (blijvende) zwangerschap hebben opgeleverd! Wat frustrerend en machteloos zul je je voelen... Ik ga heel hard duimen voor jullie 4e poging. Kan je nog overstappen als je er al drie pogingen op hebt zitten? Hope so! Wat betreft je reactie, je kunt er idd niks van zegen en niks is zeker, dat maakt IVF/ICSI ook zo spannend. Mijn arts gaf wel aan dag een 8-cellige topembryo meer kans geeft! Daar houd ik me toch aan vast! ER, dank voor je lieve en hoopgevend reactie. Ik vind het een mooie visie en deel deze met je. Ik vind het super dat de embryo's naar zo'n twijfelachtige start zich zo hersteld hebben. Dat biedt gewoon hoop! Ik blijf positief, tot het tegendeel bewezen is Hoe gaat het met jou? Houd je het wachten nog vol? En hoe is het met de testdrang? En wat is je gevoel, is de 'klik' er al geweest? Mijn duimen draaien!!
Hier is de positieve flow wel weg. Vandaag wat bruine afscheiding en een spierwitte test na een lichte streepjes. Mijn menstruatie begint ook altijd met bruine afscheiding dus ik weet wel welke kant het op gaat. Ik hoop op een betere afloop voor jou Mieksel!
Ach ER..., wat een Kbericht!! Dit is zo zwaar... En dat vlak voor de feestdagen, gatsie zeg!! Denk je dat die streepjes nog van de Pregnyl waren of is het al heel snel misgegaan..? Dit was TP van een cryo toch? De laatste? Meid, ik kan je alleen maar een heel dikke digi knuffel geven! Haal de chocolade en goede wijn snel in huis en laat je even lekker verwennen. Liefs! Doortje, dankjewel! Ik hoop ook dat ze positief blijven ontwikkelen en dat het embryootje zich nu gezellig aan het innestelen is..! Volgens mij las ik ergens dat jullie in januari weer willen beginnen? Of heb ik dat mis?
We proberen het nuchter te bekijken.. Het mag nog niet zo zijn. We zijn enorm gezegend met nog 11 cryo's. We gaan even opladen en proberen met positieve mindset het nieuwe jaar in te gaan. Dus, Doortje dan doe ik gezellig met je mee! Ik blijf hier gewoon spieken en meekletsen natuurlijk.
Nou nog niet januari, maar misschien februari . En anders pas April ivm wintersport vakantie. ER ik had anders voor je gehoopt! Jullie hebben gelukkig nog wel een hoop kansen.
Spannend hoor Doortje! Ik had je topic gezien, ik heb geen maand hoeven wachten in het Vu. Loop in het WFG in samenwerking met het VU. Mieksel, lekker blijven broeden
Ja, ik ben lekker bezig hoor Tijd gaat langzaam, maar hopelijk brengen de feestdagen afleiding en versnelling. 3 januari mag ik officieel testen. ER: wat fijn dat jullie zoveel cryo's achter de hand hebben zeg! De teleurstelling bij een mislukte poging zal vast niet minder zijn, maar ik kan me voorstellen dat je wel sneller opkrabbelt ofzo... Doortje: spannend idd! Mijn dochtertje is ingenesteld tijdens de wintersport, dusseh goede omstandigheden Lieve meiden, ik wens jullie alle goeds voor 2016!!
Hey dames, ik lees even lekker met jullie mee als het mag. Zaterdag hebben wij een tp van een cryo. De verse tp is helaas geëindigd in een miskraam, maar nu weer vol hoop door!