Lieve Mieksel, mijn duimen draaien knoeperd hard!! @Kahlan: gezellig dat je mee komt kletsen!! Ik hoop op een mooie terugplaatsing met een prachtige baby over 38 weken! Lieve dames, hele fijne kerstdagen gewenst!
Ik vind het ook leuk om mee te kletsen. Mieksel ken ik al van een ander topic. Broed ze meid!!! Zou leuk zijn. ER, wat hard zeg, net voor de feestdagen. Fijn dat je het nuchter kunt bekijken en fijn dat jullie nog zoveel cryos hebben. Ik heb gisteren negatief getest na onze cryo tp helaas. We hebben een zoontje uit de verse poging en nu nog 2 cryos over. Dus vol goede moed het volgende jaar in.
Ha Stiertje! Welkom Ah, wat verdrietig zeg... Zag je het aankomen? Je was dus nog niet ongi geworden..? Dan lijkt me de teleurstelling nog groter! Dan maar even lekker van de wijntjes genieten deze kerst en de champagne met oud en nieuw... Schrale troost. Knuffel!
@Kahlan: Fijn dat de terugplaatsing is gelukt! Was de ontdooiing goed gegaan? Heel veel sterkte met de killing wachtweken! @Stiertje: Gezellig dat je mee komt kletsen. Jij dus ook een tegenvaller zo voor de feestdagen. Wat ontzettend rot voor jullie! Misschien lopen we in januari wel redelijk gelijk op. Dat zou gezellig zijn. @Mieksel: hoe gaat het met broeden en de spanning meis? Voel je je goed? Mijn menstruatie kwam gisteren door. Ik heb deze eerste cryo-cyclus als enorm pittig ervaren. Ik had natuurlijk ook geen vergelijkingsmateriaal. Ik was bij de verse tp zwanger. Wat de artsen als een groot voordeel van de cryo-cyclus omschreven, vind ik juist lastig. Tijdens het IVF-traject kon ik elke dag gericht iets doen en zat ik volledig in de flow. Nu gebeurde er niets en konden we 'ineens' een eskimootje ophalen. Het klopt niet in mijn hoofd op een of andere manier. Daarnaast heb ik echt veel last gehad van de Ovitrelle en bizarre pms klachten. Het was niet heel erg gezellig hier in huis en daar zijn lief en ik een beetje van geschrokken. We gaan wel vragen of we door mogen voor een volgende ronde maar mocht het dan niet lukken en ik me weer zo ellendig voelen, dan lassen we even een pauze in. Wat een klaagverhaal als ik het zo lees. Maar ik kan er gewoon niet zo goed mee omgaan merk ik. Misschien is dat wel herkenbaar voor sommigen. Ik hoop dat iedereen evengoed enorm geniet van de feestdagen!
Lieve Mieksel, Ik lees stil mee in een ander topic en zie net je bericht. Ik vind het zo rot voor je!! Die positieve flow die ineens zo abrupt stopt.. Nu enorm lief voor jezelf zijn en proberen weer die positieve vibe te vinden en op te laden. Dikke knuffel! Leef enorm met je mee.
Sorry meiden ik heb soms niet de tijd en energie om te reageren..zoveel Zwangeren en babies..maargoed we gaan vrolijk verder en hopelijk wordt 2016 ons jaar na een slecht 2015..slechter kan niet voor ons na een topjaar 2014..we wachten nog op antwoord van de verzekering hebben een aanvullende verzekering aangevraagd bij UMC. .dus ben benieuwd. Ik heb nog Nix terug gelezen..oepsie. .sorry
Dank jullie. Kerst was evengoed gezellig. Vandaag ongesteld geworden dus op naar de volgende ronde. Kahlan, zet hem op! Vervelend ER van je klachten. Klets ze hier maar een eind weg. Op naar de volgende ronde. Lieke, ik hoop ook voor jou op een goed 2016. Mieksel, uit het bericht van ER zie ik dat er slecht nieuws is? Wat ontzettend naar meid...
Ha lieve meiden, Klopt, gister ben ik ongesteld geworden. Licht bruinverlies en vanmorgen duidelijk en veel bruinverlies. Zal in de loop vd dag wel rood worden. Ik ben van 1e IVF met verse TP van 8-cellige topper meteen zwanger geworden en nu van de 2e IVF met 8-cellige topper niet. Verstandelijk weet ik dat de kans 'maar' 22% is, maar toch is het een heel harde dobber!! Zoveel moeite..., voor niks! Dank voor jullie lieve reacties al ER: ik kan me voorstellen wat je schrijft over de flow. Wat naar dat je er zo vervelend van werd... Missch ander soort/merk hormonen proberen? Wij hebben nog 3 cryo's: 1e klasse, 2e klasse en 4e klasse. Van die laatste verwacht ik dus niet zoveel, lees niks, ben benieuwd wat de andere twee gaan doen. Ben wel heeeeel blij dat we cryo's hebben, anders was het dal nog een stuk dieper... Al ben ik dan wel weer heel bang dat ze niet goed ontdooien... We'll see: eerst maar weer eens opkrabbelen van deze slag...
Bij deze wil ik jullie allemaal een gelukkig 2016 toewensen waarin hopelijk al onze dromen uit mogen komen. Liefs
Lieve meiden, Een hele fijne jaarwisseling en een prachtig 2016 gewenst. Dat het maar mooie dingen mag brengen en onze wensen in vervulling laat gaan!
Ik sluit me bij m'n voorgangsters aan Alle goeds en een vruchtbaar 2016!! ER, wanneer ga jij weer beginnen? En jij Stiertje?
@ER en @Mieksel wat balen meiden! @Kahlan, succes op het wachtbankje, gaat het nog goed? Ik breek ook gewoon even hier in. "Ken" een paar andere meiden al van een ander topic. Zou hier graag ook mee willen kletsen. We hebben de afgelopen 3 maanden cryo-tp gehad van de cryo's die over waren van de IVF poging van ons zoontje van 2.5. Alle 3 waren het blasto cryo's en die hadden aan moeten kunnen slaan, helaas. Ons zoontje was een 8-cellige verse poging en dat is dus wel gelukt. Ik zit nu in de voorbereidende fase voor de eerste IVF poging voor een 2e wondertje. Nog 5 dagen de pil slikken, donderdag mijn medicatie ophalen en dan 12-1 weer starten met prikken. We hopen eind januari de punctie en terugplaatsing te kunnen hebben. Spannende tijd weer!
Hoi allemaal! Wat gezellig om iedereen weer te spreken. Ik ben benieuwd hoe het met iedereen gaat. @Lieke: wat een goed nieuws! Zo fijn dat het gelukt is! Hoe staan jullie er in? Ik hoop dat deze poging jullie veel geluk brengt. @Liesjuh: gezellig dat je meekletst. Trek jij de pil een beetje? Ik word daar zo hopeloos sjaggie van. Spuit je straks decapeptyl en gonal f? Hopelijk valt het mee met de bijwerkingen. @Kahlan: ik las in het andere topic dat deze ronde jou ook geen geluk heeft gebracht? Ik vind het onwijs rot voor jullie. Wat een domper.. Hopelijk kunnen jullie de draad weer oppakken en alle moed verzamelen.. @Stiertje: waar zit jij ongeveer in je cyclus? Ik meende dat wij redelijk gelijk lopen. @Mieksel: hoe is het met jou? Een beetje berusting gevonden in dat het niet zo mocht zo zijn deze keer? @Miepje: hoe is het met jou? Hier vandaag al weer op dag 12 en een echo gehad. Tot mijn stomme verbazing al één echt grote follikel en dus direct pregnyl opgehaald en aangemeld bij het VU. Vanavond om 22.00 de pregnyl zitten en dan afwachten. Het VU belde vervolgens dat de terugplaatsing onder voorbehoud is omdat het erg druk is. Dat voelt wel weer als een domper. Maar goed, afwachten en proberen rustig te blijven
Hey lady's hier alles nog vrij rustig vrijdag weer starten met de deca en dan pas de 19e de startecho. Zondag zijn mijn hubby en ik 7 jaar samen dus ik ben benieuwd of hij nog een verrassing in petto heeft. Ik hoop dat het gewoon gaat lukken met de tp ER14. Succes allemaal en ik zeg we gaan voor dubbele strepen in 2016
Klopt ER, onze cryo is niet gelukt. Deze maand weer een tp van een cryo, we hebben er nog 2. We zijn er nog niet uit of we hierna, als ze beide niet lukken, nog weer een icsi poging gaan doen.