Is een 2e wondertje ons gegund??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Roli, 20 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    @Kahlan: lastig vraagstuk is dat he? Ik hoop voor jullie dat jullie niet tot die beslissing komen en dat de volgende cryo uitgroeit tot een prachtige baby!
    Wanneer hebben jullie een echo?

@Miepje: wat leuk, 7 jaar samen! En idd ook leuk en goed omdat soort mijlpalen te vieren. Wij zijn straks 10 jaar samen. Onvoorstelbaar hoe snel de tijd gaat. Hopelijk valt het prikken je mee. Had je vorige keer veel last van decapeptyl?

@Stiertje: spannend! Komt dus ook al weer snel dichterbij.. Hopelijk direct een go!

Pregnyl zit er in. Ik heb de vorige keren Ovitrelle gebruikt (op eigen verzoek) en oh my wat doet die pregnyl spuit pijn! Ik heb een blauwe plek op mijn buik :D
    Maar geen bijwerkingen. Van Ovitrelle werd ik vorige maand vreselijk beroerd. Ik heb er wel zin in deze maand. Hopelijk gaat het door maandag.

2. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Spannend en wat gaat zo'n cryo-poging snel! Fijn dat je dan niet zo lang hoeft te wachten!

ER, wat fijn dat je nu betere medicatie hebt. Pregnyl is idd geen fijn goedje he!? Voelde bij mij ook als een beurse schaafplek voor een aantal dagen.

Meiden die cryo doen, krijgen jullie die allemaal met medicatie? Mijn zkh wil het in eigen cyclus doen, maar ik heb korte luteale fase van Max 8 dagen, dus zie dat niet zo zitten... Maandag hierover in gesprek met arts.

3. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Ik heb een tp in eigen cyclus Mieksel. Lf is bij mij 14 dagen

4. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ik ook Mieksel, in eigen cyclus en LF van 14 dagen. Al heb ik dat afgelopen maand dus niet gehaald. De Fert assistente heeft mij uitgelegd dat het wel voorkomt dat lichaam het eerder afstoot als duidelijk is dat de er geen (goede) innesteling heeft plaatsgevonden. Ik zou het zeker aankaarten. Kan me voorstellen dat die 8 dagen nog meer druk met zich meebrengt.

5. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Ik met medicatie. Ik heb op zich een goede cyclus. Voor de bevalling altijd 27 dagen. Nu zit het tussen 27 en 35 dagen ongeveer en 2x een uitschieter naar benedenl. Vanwege deze 'schommelingen' willen ze in zh graag met medicatie.

Apart dat het advies per ziekenhuis zo kan verschillen he?

6. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ben er positief onder gelukkig! Eind februari willen we wel weer beginnen en kijken Wat er gebeurd. .hoop zo het nog 1x te mogen meemaken :)

Ik heb cryo met medicatie gedaan en dat is alle keren prima gegaan..1 voldragen zwangerschap van ontstaan :) k gebruikte progynova

7. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    De pil en sjaggie ervan worden valt me vooralsnog mee, gelukkig ben ik er na morgen weer vanaf. Maar had het de vorige keer wel enorm met de GonalF en Decapeptyl. En aangezien ik dit keer weer die combi mag spuiten (om maar gelijk even antwoord te geven op je vraag) zou ik wel eens enorm sjaggie kunnen gaan worden ivm de verhoogde dosis GonalF...

8. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    @Mieksel Ik heb ook 3x cryo tp in eigen cyclus gehad, zonder hormonen. Ook mijn lf is kort, ik werd afgelopen 3 maanden een week na tp alweer ongesteld. Ik dacht dat ik ook maar een lf had van een dag of 9, maar doordat de embryo's ongeveer 4 dagen oud waren kwam ik uit op zo'n 12 dagen en dat is dus wel binnen de geaccepteerd aantal dagen en dus niet te kort volgens de protocollen....

Nu met verse tp wel weer aan de Utro, hopelijk gaat dat wat zijn, en anders ga ik bij een volgende cryo tp echt zelf Utro aanschaffen.

Vecht ervoor hoor als je denkt dat je hormoon ondersteuning nodig hebt. Ik kreeg het niet vanuit het zkhs omdat het niet nodig schijnt te zijn met een cryo tp maar als jij er anders over denkt, regel het! Desnoods door het zelf aan te kopen want bij mij wilde mijn huisarts er zelfs niet aan meewerken.

9. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    8479_1096974383654658_3102860597233956096_n.jpg

Medicatie is binnen... morgen laatste pil en als het goed is dinsdag op mijn verjaardag starten met Decapeptyl spuiten. Twee dagen later de GonalF erbij.

10. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Pfff, herkenbare doosjes! Leuk verjaardagscadeautje... ;)

En ER, is er ruimte voor TP?

Tja, lastig is dat die luteale fase. Ik werd ook na 1 week na TP ongesteld is gestimuleerde fase, dus met utro. Dat is dus al snel, zonder utro zal dat vast nog sneller zijn.
    Ik zit er ook al over te drenken om het anders gewoon zelf aan te schaffen als ziekenhuis niet meewerkt. Het is gelukkig geen dure medicatie. Mede daarom zou ik ook niet weten waarom ze het niet zouden willen doen als ik twijfel...
    Maandag gesprek erover, spannend!

11. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    @Lieke: fijn!! Ik vind het stoer en knap dat jullie nog een poging wagen. Ik hoop dat jullie dit positieve gevoel vast kunnen houden, en dat het harde werk beloond wordt natuurlijk.

@Liesjuh: confronterend hoor, al die medicijnen te zien. Ik heb destijds voor mijn gevoel weinig last gehad van de decapeptyl en de gonalf. Maar ik zat toen echt in een bubbel. Hopelijk valt het je mee.

@Mieksel: tja, dat horen we dus pas maandagochtend. Dan mogen we bellen en horen we én of er plek is en zo ja, of de ontdooiing goed is gelukt. Kaarsje branden dit weekend.

@Stiertje: veel succes bij de echo morgen!

12. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    ER wat spannend! hopelijk doet het kaarsje zijn werk goed!

Succes ook Mieksel met het gesprek!

Pff liesjuh, daar ga je weer. Idd leuk verjaardagscadeau...

Mijn echo was goed; bms 10mm en hopelijk woensdag tp

13. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Mooie berichten Stiertje!

ER, succes morgen!

14. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Hoi,

Vanochtend terugplaatsing van prachtige beginnende blastocyst gehad. We zijn enorm blij. Het voelt beter deze keer. Nu rustig aan doen, broeden en afwachten. Veel kaarsjes branden ;)

15. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Ik ga voor je duimen ER

16. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ik lees weer even mee. super ER succes!

17. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Bedankt meiden!

@Stiertje: ik hoop op net zo'n fijne terugplaatsing voor jou.

@Kahlan: wanneer heb jij de volgende stap?

@doortje: hoe is het meis? Hebben jullie de knoop al doorgehakt?

18. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Spannend ER!! Fijn dat het goed voelt. Ik DUIM!

19. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    Spannend ER14 mijn duimen draaien voor jullie

20. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Donderdag echo en dan weer starten met ovulatietesten, ik hoop dit weekend een positieve test en dan 5 dagen later een tp.

Deel Deze Pagina