Mooi ER! Hoe voel je je nu? Voor jou ook weer spannende tijden kahlan! Hoe was het gesprek mieksel? Ook ik heb vanmorgen een tp van een prachtige blasto (woorden van de embryoloog☺ gehad. Er was nog een cryo ontdooit maar die heeft het niet gered, dus daarmee zijn onze cryo's dan ook meteen op.
@Mieksel en Miepje: thanks meiden, erg lief van jullie! Hoe gaat het met jullie? @Stiertje: Wow wat gaaf! Ontzettend blij voor jullie! Heb je er een goed gevoel bij? Ik kan me voorstellen dat je misschien ook extra druk voelt nu je weet dat dit de laatste cryo is.. Ik duim keihard voor jullie en zal een kaarsje branden. @Kahlan: morgen voor jullie een spannende dag dus. Ik hoop dat alles er goed uit ziet en dan afwachten tot de knaller! Spannend weer. Hier gaat het goed. De positieve vibe van maandag is wel een beetje gezakt. Ik voel helemaal niets. Geen klik, geen steekjes, echt niets. En dat vind ik lastig. Ik heb deze keer geen testen in huis. Ik hou mezelf voor dat de vorige keer ik op dag wachtdag 7 al bruinverlies. Die periode kan ik dan best afwachten. Maar spannend is het wel!
Alles zag er weer goed uit in het ziekenhuis, bms was al goed en ei was 13mm, dus hopelijk dit weekend een positieve ovu test. Kom maar op met die tp
Suc6 ER en Stiertje! Hier heeft de verzekering ook goedkeuring gegeven om te starten dus eind volgende maand gaan we er weer voor
Fijn Kahlan!! Dan schiet het nu echt op. Verheug jij je ook altijd op knallers? Ik kan gek genoeg ook enorm genieten van een knaller op een ovu-test Zeker Stiertje! We gaan ervoor!
Ja heb ik ook hoor ER, vanochtend was de ovu test negatief, dus ik heb goed hoop voor morgen of maandag. Dat betekent volgend weekend een tp. Hoe is het met de rest?
Ik heb over je berichtje heen gelezen. Wat een goed nieuws! Erg Fijn voor jullie! Nog even opladen en genieten van de periode dat 'alles mag'. Ik duim Kahlan!! Stiertje, hoe voel jij je? En Liesjuh, Miepje, Mieksel en de andere meiden, hoe gaat het met jullie?
Hey lady's, Hier inmiddels bijna een week aan de deca waar ik toch wel prikkelbaar van word. Gelukkig heb ik dat nu inmiddels zelf ook in de gaten en kan ik het redelijk sturen. Dinsdag de startecho wn dan hopelijk van start met de 187,5 IE puregon. Ben ook gestopt met roken en heel nieuwsgierig of dat nou ook invloed heeft.
Wat ontzettend knap Miepje! Ik ben een gelegenheids roker, Koningsdag, feestjes. Maar ik heb nooit de behoefte gehad om thuis alleen een sigaret op te steken. Mijn lief is in 2007 gestopt met roken en ik weet hoe lastig het is. Super van je! Ik weet zeker dat je je kans er mee vergroot!! Lieve meiden, hier mijn testen. Veel te vroeg, maar dat was bij zoonlief ook zo. Wat denken jullie? Zou het echt?
ER ik zie wel een streepje hoor! Morgen weer!? Miepje, super knap! Ik heb nooit gerookt maar het is altijd moeilijk om te stoppen met een gewoonte/verslaving. Fijn ook dat je verschil merkt. Dat zal meer motiveren om door te zetten. Lieke, fijn dat jullie ook weer mogen starten
Zeker morgen weer testen.. Dit zijn de testen van Kruidvat. Nu keihard duimen draaien, kaarsjes branden en aftellen tot de officiële testdatum.
Bedankt Kahlan, het blijft enorm spannend tot de officiële testdatum maar het lijkt op een goed begin.
Wat zie ik nu ER!?!??? Woooooow! Een streepje, die donkerder wordt. Wat spannend!! Idd een goed begin, ik DUIM voor je meid!
Ja Mieksel, het is zo raar!! We hadden een heel goed gevoel over deze poging maar dan alsnog.. Er wordt iig heel hard gewerkt daarbinnen.
Oeh ER wat spannend! Kan het niet meer van de pregnyl zijn? Hoelang blijft dat ook alweer in je lichaam? Daar ben ik helemaal uit! Anderen meiden... Op naar die streepjes!
@ Doortje: ik heb op dag 10 een witte test gehad. Blijft het evengoed heel erg spannend. I know Lieke
Ja, maar als de testen oplopen, maak je toch echt zelf HCG aan. Ben benieuwd naar je test van vandaag!