18 dagen na ovitrelle test negatief

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Alinka, 22 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alinka

Alinka Niet meer actief

Hoi,

Inmiddels zit ik op dag 18 na het spuiten van Ovitrelle en ben nog steeds niet ongesteld maar test wel negatief. Kan het einde van de cyclus door Ovitrelle later zijn? Of is er nog hoop om later positief te testen? Hebben jullie hier ervaring mee? Ben erg benieuwd!

Groetjes Alinka

2. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Hoi Alinka,

Wat balen die onzekerheid! Gebruik je verder nog medicatie, bijvoorbeeld Utrogestan? Want die kunnen je menstruatie tegenhouden. Ik heb zelf geen ervaring met Ovitrelle, maar ik vrees dat als je op dag 18 geen positieve test hebt, je toch je menstruatie kunt gaan verwachten. Al zijn er natuurlijk ook verhalen van vrouwen die traag HCG aanmaken enzo. Heb je al met je ziekenhuis overlegd? Misschien kunnen zij meer duidelijkheid geven. Veel sterkte met het ellendige wachten!

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Het kan zijn dat je toch geen eisprong gehad hebt, ondanks de Ovitrelle. Of je eisprong is later geweest, waardoor je nu nog niet over tijd bent.

Ik zou het ziekenhuis even bellen. Dan kunnen ze eventueel een echo maken of een bloedonderzoek doen en/of je een kuurtje geven om je menstruatie op te wekken.

4. Alinka

Alinka Niet meer actief

Dankjulliewel! Ik gebruik verder geen Utrogestan, dus had al eerder iets verwacht, maar helaas. Ik ga morgen nog een keer testen, en mocht deze weer negatief zijn, het ziekenhuis maar even bellen voor een echo / bloedonderzoek.

5. Alinka

Alinka Niet meer actief

Zo, de onderzoeken zijn geweest en conclusie is dat er blijkbaar geen eisprong is geweest ondanks de Ovitrelle. Het eitje is ook verdwenen. Had geen idee dat dit ook kon gebeuren, maar blijkbaar is ook dit een optie. Op naar de volgende ronde!

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Jee wat naar! Succes met volgende ronde

7. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Dat kan helaas voorkomen. Dan springt je follikel niet, maar dan krimpt hij weer. Met als gevolg dat je geen eisprong hebt gehad en ook niet ongesteld wordt.

Je zou kunnen vragen of je de volgende keer 10.000 IE Pregnyl mag spuiten om je eisprong op te wekken. Waarschijnlijk werkt dat beter. Succes!

Deel Deze Pagina