Ik zit te overwegen om een pretecho te laten maken, maar vind het zo duur. Je krijgt voor 75,- 3 zwart/wit foto's en 3 kleurfoto's. De echo duurt 60 minuten. Als het kindje er niet heel goed/mooi op staat, vind het eigenlijk wel zonde geld. Hoe hebben jullie dit ervaren??
Sja, wij mochten terug komen bij Justin omdat zíj vonden dat t niet 'mooi' genoeg was. Dus dubbel genieten en het geld dubbel en dwars waard hoor. Een mooi idee om te kijken hoe t hummeltje er uit ziet en je wordt zooo verliefd haha. Wij zouden het bij deze frummels eigenlijk niet doen, maar ik had veel verjaardagsgeld gekregen, dus nu doen we het wel. Wel een vrij uitgebreid pakket hoor. En omdat het een tweeling is, moeten wij waarschijnlijk ook 2x komen. Vervelend ;p
wij betalen wel wat meer, maar hebben er super veel zin in! gaan morgen naar ons kindje kijken!*smelt*
Het is echt zo leuk, wij hebben 4d laten doen. Dan krijg je ook een dvd met bewegend beeld mee. Dvd hebben we nog steeds niet bekeken eigenlijk, maar van de foto's smelt je echt weg. Je ziet gewoon een echt kindje al, ipv die 2D echo's, met alleen maar botjes enzo. Die van ons speelde eerst verstoppertje achter dr beentjes en armpjes. Daarna begon ze te lachen en liet ze zich wel helemaal zien.
Wij hebben het ook gedaan en het was geweldig. Was wel duurder maar kregen een cd met foto's en de hele echo werd op dvd opgenomen.
het was zeker weten het geld waard!!! wij kregen wel iets meer fotos (stuk of 35) en die printte ze ook voor on op gewoon papier uit dus we hadden ze dubbel. ook de dvd zat erbij en dat voor 65 euro was het. deze keer gaan we het weer doen. ik zou het doen hoor meis het is erg leuk en moo9i. idd best wel prijzig maar het is het waard
Heb het afgelopen week gedaan en vond het zelf wel het geld waard. Maar zou ik het geld niet 'over' hebben, dan zou ik zeker niet in alle bochten wringen om m te maken. Hangt dus van je financiele situatie af..... dus leuk als je wat geld over hebt, maar als je t niet hebt mis je niet iets.....baby krijg je als t goed is in real life te zien ps 3/4d gedaan, voor 100 euro inclusief dvd met beelden en foto's (een heleboel)
wij hebben dat ook gedaan met onze dochter, hebben geloof ik 85 euro betaald en een dvd met de echo mee naar huis gekregen. Maar eerlijk gezegd heb ik de dvd nog maar 1 keer bekeken en dan nog veel doorgespoeld. Maar bij ons was het een vrouw die er pas was bij begonnen en ze telde al meteen de volle pot, ook wel 3 keer mogen terug komen maar was wel telkens 1 uur op en 1 uur af rijden,... en eigenlijk geen enkele mooie 4d beelden gehad, enkel 1 fatsoenlijke 3d foto. Met deze baby doe ik het niet meer, dat geld spaar ik uit om een fotoshoot te doen als de baby geboren is. Groetjes
Vlinderr, het is zeker het geld waard maar je moet wel opschieten. de mooiste foto's maken ze tot 26-28 weken en vaak duurt het ook even voor je terecht kunt. het hangt wel af van het aantal echo's dat je al hebt gehad, wij hadden de pretecho vlak na de GUO en toen waren we er eigenlijk wel even klaar mee
Wij hebben het ook gedaan en gaan over 2 weken weer Het is zo geweldig dat ze uitgebreid de tijd nemen om je kindje te laten zien! Ook wij kregen de DVD mee naar huis en over 2 weken ook weer een DVD mee + nog meer extra foto's. Je smelt gewoon weg bij die beelden, heerlijk om te zien hoe je kindje lekker bezig is in je buik! Bij ons namen ze echt ruim de tijd ervoor (zo'n 45-50 min) heel anders dan bij een medische echo vind ik. Het is wel prijzig, maar ik heb er zeker geen spijt van! (We hadden een combi pakket genomen zodat we 2x mogen komen).
Er zijn wel veel prijsverschillen heb ik gezien (wij vonden het ook duur). Ik was uiteindelijk 70 kwijt voor een echo van 20 min incl dvd van de hele echo, dus even zoeken helpt wel! Er zijn ook sites waar ze alle pret-echo bureaus op een rijtje zetten. Ze gaf toch ook nog een heleboel foto's mee, al had ze dat niet hoeven doen volgens "het pakket". Ik vond en vind het heel bijzonder om me nu een "gezichtje" erbij voor te kunnen stellen, ipv alleen maar botjes . Ze lag overigens stoicijns met haar armpje voor haar gezichtje, zelfs na een beetje porren en draaien. Ik was eigenlijk wel trots dat ze lekker eigenwijs bleef liggen, hihi. (Was niet zo erg voor het beeld, ze kunnen "door" zo'n armpje heen toch plaatjes van het gezichtje maken nl.)
ik vind het ook zéker de moeite waard. Dvd nog niet veel bekeken, maar ik denk dat het later ook wel bijzonder is om die te hebben. De echo -op het moment zelf, vond ik gewoon al zó genieten! Heerlijk om je kindje te zien en echt al de vorm van het gezichtje etc.
bij ons was het zelfs nog iets duurder maar vond het het zeker waard. het was vcoor 30 min en heb hem geloof ik 15 sec gezien dus na 15 min stopte ze. ik mocht nog een keer terug komen. nou ja hoor weer zat ie verstopt maar uiteindelijk zat ie er 2 min goed voor. hij was zich de hele tijd aan het verstoppen maar goed heb er wel een leuke foto's aan overgehouden (25 weken) en vond het heel leuk om te zien
Vind wat de to wel duur... hier 2 pretecho's gedaan... met 16 en 26 wk, ongeveer. Beide keren dvd van half uur, 6 foto's op papier en minstens 20 op schijfje (bij 2de meer dan 40 omdat ie eerst niet mooi lag) was 100 euro kwijt in totaal.
Ik heb toevallig vanmiddag gebeld voor een afspraak en die staat nu met 25weken en 3 dagen. Het zal ongeveer 45 minuten duren. We krijgen 8 foto's, waarvan 3 foto's in kleur van 10 bij 15cm en een DVD met filmpje+foto's voor 100 Euro. Tuurlijk is het een hoop geld, maar ik weet zeker dat als we het niet doen ik later in de zwangerschap spijt zal krijgen
wij zijnn speciaal naar A'dam gegaan bij Dr. Elvin Papa...zoveel goede verhalen over gehoord en idd daar de garantie dat je terug mag komen ...mocht je kindje er niet goed voor liggen.. Daar betaal je ook net iets meer..maar ohh wat was het het waard...hij praat met zoveel enthousiasme over je kindje...je krijgt de hele 20 weken echo zegmaar gedetailleerd uit gelegd...onbeperkt foto's,...en de dvd...echt geweldig..hij doet niet moeilijk over een kwartier langer oid...zolang je maar een dvd hebt met de onvergetelijke momentjes...en super beeld kwaliteit...ik ben er echt over te spreken!! Gewoon zorgen dat je in de goede periode het laat doen...dus tussen 24 en 30 weken...en zorgen dat voordat je gaat...ff wat eet of een btj cola drinkt oid..haha...dan is je kindje vast wakker ..
Ik heb gebeld en een afspraak gemaakt voor volgende week zaterdag. Heb er super veel zin in! voor 15,- extra krijg je alle opgeslagen foto's op CD rom, dus als de foto's mooi zijn dan doe ik dat erbij. Lijkt me leuk om veel foto's te hebben!
Wij hebben 100,- betaald en daarvoor hadden we een dvd waar de hele echo op staat, een cd rom met foto's en nog een aantal foto's uitgeprint in zwart/wit en kleur. Dat was bij Babyview. Ik vind dat jij wel een hele hoop moet betalen voor een paar foto's! Ik vond het het geld zeker waard. Maar je moet in principe niet later gaan dan week 28, anders heb je kans dat het kindje te groot is en al een eind is ingedaald. En dan krijgen ze het niet meer mooi in beeld. Bij Babyview adviseren ze om in week 24-26 een pretecho te laten maken. En vaak duurt het inderdaad ook even voordat je terecht kunt.