18 en 19 aug ongesteld geweest (tenminste als je dat zo kan noemen..normaal ben ik het 7 dagen) 17e negatest 23e negatest 25e positest (zie album 26e positest (zie album) daarna negatief.. ik weet t niet meer, maar heb geen hoop.. denk eerder aan een fabricage fout van de testen of zoiets, maar nu heb ik vanmorgen de vk gebeld of zij een verklaring had voor de positieve testen en zij is overtuigd van een zwangerschap en ik mag nu morgen komen voor een echo.. dan zou ze iig een zw.schapsring kunnen zien zei ze... nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wie er ook zo'n vroege echo heeft bij wel een zwangerschap en hoe dat er uit zag... ik verwacht morgen een lege bm te zien, maar toch ben ik nieuwsgierig... dus wie oh wie....
ik niet, sorry, ik heb er 1tje van 7 weken op zn vroegst dus daar heb je niet zoveel aan heel veel succes in ieder geval groetjes
Ik heb er eentje, toen was ik vijf weken en een paar dagen. Ik zal hem even voor je opzoeken en dan hier plaatsen!!
Nou bij deze. Ik was hier dus vijf weken en 1 dag. Je ziet een vruchtzakje met daarin een piepklein vruchtje .
ichtus ik vind het streepje wel duidelijker worden hoor hoop morgen op goed nieuws voor jullie duim duim duim
oh thnx.. all. JOJO.. de test werd 1 dag duidelijker en daarna was alles negatief.. dus ik hoop nergens op hoor.. was gewoon nieuwwsgierig.. DEELIGHT.. thnx.. ga ik ff googlen..
Mijn eerste echo is van 5 weken en 3 dagen. Je zag nog geen vruchtje, alleen een vruchtzakje in mijn baarmoeder. De echo een week later, met 6 weken en 5 dagen toonde een heel klein vruchtje en zelfs op beeld een hartslag te zien (niet op deze echo....)
Terug van de VK.. er was niets te zien. ja verdikt bm slijm vlies dat er op wijst dat mijn nieuwe cyclus netjes volgens t schema ligt.. Ze snapt er niets van.. maar dan ook echt helemaal niets.. ik moest mijn cyclus maar goed in de gaten houden.. en als ik me zorgen maakte, twijfelde of mijn nieuwe menstruatie blijft alsnog uit moest ik maar bellen en ging ze meteen weer kijken..... Haar enige verklaring is dat in mijn geval mijn bloeding toch een foutieve innesteling is geweest en dat mijn positieve test kwam uit een restje hcg dat toevallig in dat plasje zat.. maar dat was wel ver gezocht idd... Hoewel het niet leuk is wist ik de uitslag al van te voren en de zekerheid is me heeeeel wat waard.. een verklaring ga ik niet zoeken.. sommige dingen zijn niet te verklaren en dat aanvaard ik danook maar.....