Is een 7 cellig emmy op dag van TP goed

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wensje2010, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wensje2010

wensje2010 Actief lid

11 jan 2010
    183
    2
    18
    NULL
    NULL
    #1 wensje2010, 27 apr 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 mei 2010
    Hallo Allemaal,

Ik had effe een vraagje...ben een beetje onzeker vandaag. IK heb 26 april (gisteren) een TP gehad van 1 emmy die 7 cellig was, dit was op dag 3 na de punctie . Volgens de artsen was het een hele mooie emmy. Ik zag het en inderdaad heel bijzonder had toen ook nog een heel goed gevoel..maar lees hier en daar dat een 8 cellig oftewel emmy van gelijke aantal beter zijn. Ik geloof en vertrouw de artsen natuurlijk op hun mening en expertise de rest moet moeder natuur doen. Ik vraag me gewoon af of er dames zijn die ook een icsi hebben gehad waarbij er 1 emmy is teruggeplaatst die 7 cellig was en het resultaat succesvol was.

Deze wachtweken zijn gewoon zo moeilijk....kan wel goed nieuws gebruiken. Ik weet dat er vergelijkbare topics zijn..maar dit was voor mij het snelste.

groetjes, succes, sterkte en vooral veel geluk aan iedereen
    2010 wordt ons jaar inshallah

Wensje

2. Jackie75

Jackie75 Actief lid

22 apr 2010
    201
    0
    0
    zuid-holland
    Hoi Wensje,

Ik heb in maart een TP gehad van een 7 cellige,mij werd toen vertelt dat dit heel goed was. Mijn antwoord hierop was ook ja maar een 8 is beter. Toen zei de arts tegen mij,jij bent de eerste vandaag die een TP heeft. Je had ook de laatste kunnen zijn en dan had die een 8 kunnen zijn. Dat was voor mij een geruststelling toen,hoop voor jou ook!
    Vervelend he dat wachten?
    Succes!

3. wensje2010

wensje2010 Actief lid

11 jan 2010
    183
    2
    18
    NULL
    NULL
    @jackie75

Hoi bedankt voor je snelle reactie..en geruststellend nieuws. Het eerste wat die artsen zeiden tegen mij was inderdaad dat het een mooie emmy was. Maar effe een vraagje...was het bij een ivf of icsi en ben je nu zwanger?

leuk als we kunnen kletsen namelijk

groetjes Wensje

4. Jackie75

Jackie75 Actief lid

22 apr 2010
    201
    0
    0
    zuid-holland
    Het was bij mij IVF en ja ik was zwanger. Toen ik 6 weken was begon ik te vloeien,volgende dag een echo en alles was goed. We hebben zelfs het hartje zien kloppen,toen ik een week later weer kwam was het niet meer goed. Dat was vorige week. Gisteren is het vruchtje spontaan los gekomen. Ik wil jou geen onrustig gevoel geven hoor want jij zit er nog midden in. Ik troost mezelf met de gedachten dat het vruchtje niet in orde is geweest en dat helpt.
    Ik hoop o zo dat het allemaal goed gaat en dat je zwanger bent.
    Wanneer mag je testen? 7 april?
    Ik ga as. maandag weer naar het zh om te bespreken hoe nu verder ivm de cryo's die op ons liggen te wachten.
    Spannend voor ons allemaal he! Kan je het een beetje aan het afwachten,valt niet mee he? Ik hou je op de hoogte,jij mij ook? Zal ik fijn vinden. Groetjes.

5. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    wensje: 7-cellig of 8-cellig zegt niet zo veel. Ik dacht ook altijd dat de eitjes van 1 naar 2 naar 4 en dan naar 8 cellen gingen, maar dat blijkt helemaal niet zo te werken. De cellen delen wel steeds, maar niet precies tegelijk. Daar kan best een uurtje tussen zitten. Dus jouw 7-cellige kan een half uurtje later al wel 8 cellig zijn geweest.

jackie: wat ontzettend sneu voor jullie! Heel veel sterkte met het verwerken hiervan en zet 'm op voor de volgende terugplaatsing!

6. Jackie75

Jackie75 Actief lid

22 apr 2010
    201
    0
    0
    zuid-holland
    Wensje,

Hoe staat het er bij jullie voor? Je mag al bijna testen toch?

Groetjes.

7. wensje2010

wensje2010 Actief lid

11 jan 2010
    183
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hoi Jackie,

Ja het is echt spannnend aan het worden heb al een paar x getest en het was iedere x positief. Maar dat was 6 dagen na de tp...ik dacht zal wel komen door pregnyl. Ik heb toen een paar dagen gewacht gisteren was het 10 dagen na tp..en hij was weer dik positief. Ben stiekem al een beetje opgelucht. maar nog niet helemaal vandaag zal offcieel de pregnyl uitgewerkt moeten zijn en tot morgen zou ik ongie moeten worden indien onze emmy zich niet heeft willen inestellen. Dus na morgen ben ik helemaal opgelucht. Ik voel nog niet veel behalve dat ik steeds het gevoel heb om naar de wc te gaan...opgeblazen gevoel, geborrel... borsten en maar dat kan van alles zijn. Ik laat me niet gek maken maar ga wel gewoon voor het positieve gevoel. Ik ga vandaag op wachtdag 11 na tp weer testen ...maandag moet ik bloedprikken

Hoe is het met jou?

groetjes wensje

8. Jackie75

Jackie75 Actief lid

22 apr 2010
    201
    0
    0
    zuid-holland
    Spannend hoor Wenje! Ik duim vanuit hier met jullie mee!

Ik ben voor 3 maanden aan de lucrin injectie's gezet door mijn gynaecoloog. Hij vindt het beter om de boel tot rust te laten komen ook gezien ik afg weekend zoveel endo pijn heb gehad.
    Dus op zn gunstigst gezien mag ik augustus weer starten met de cryo's.
    Stel je voor,dan kan jij al evt 3 maanden zwanger zijn!
    Ik hoop het,voor mij dus nu eerst even rust.
    Succes en laat me even weten als je bent wezen bloedprikken.
    Groetjes.

Deel Deze Pagina