dames, Dit heb ik bij mijn eerdere zwangerschappen nog niet meegemaakt. Ik ben nu 14/15 dpo en heb al eerder getest met eerder vage streepjes dan duidelijke. Vanmorgen en dan nog niet eens met ochtendurine kreeg ik deze resultaten. Is dat niet snel van cb digitaal? Duidt dit op een meerling?
Volgens mij klopt het juist precies! 2-3 wk op de cb geeft aan dat je 4-5 weken zwanger bent. Als je nu na nod zit klopt dat dus Mooie testen hoor! Gefeliciteerd!
Kan, maar hoeft niet. Bij mijn zoontje had ik een dag vóór NOD 2+3 weken en het was er toch echt maar 1 . Nu had ik een dag vóór NOD 1-2 weken, maar zat ik volgens mij net op de grens...
Je zit nu op 15-16 dpo dus dan klopt de test uitslag en nee... dit geeft dus niet aan dat het een meerling is.
Zie banner.. Ik had op 10 dpo (7 na tp) zwanger 1-2, op 14 dpo 2-3 en op 4.6 3+. Maar dat had ik met mijn dochtertje ook, dus zegt niets. Gefeliciteerd.
Toch weer onzekerheid, ik had op zondag een kv 2v5 gedaan en er was den duidelijke streep. Net weer 1 gedaan en streep is hetzelfde, ik maak me nu wel zorgen. Het hoort op te lopen toch?