Dat betekend 4-5 weken zwanger ( cb geeft de weken vanaf de bevruchting aan. De eerste 2 weken krijg je kado )
Wat super cool @rijswijkse dat geeft vast een heel goed gevoel... ik zei al dat de cb positief zou worden ❤️Gefeliciteerd.
Ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat het strenge bij een BBZ nooit zo donker wordt!. Hopelijk zit het ont juiste plaatsje! Ik duim! En alvast gefeliciteerd!
Staat ip voor 4-5 weken Alleen moet je dit wel met een korreltje zout nemen, omdat het afhankelijk is van je eigen hcg aanmaak Maar zwanger ben je hoor!!
morgen 4 weken of 5 weken daar zit ik mee,ging er iet van uit dus niet bijgehouden. Morgen naar de huisarts en maandag naar het ziekenhuis voor echo. Kan het nog steeds niet geloven! Zal ik nog verder testen?kijken of hij oploopt?
Ik weet nog dat ik in 2009 eerst lichte testen had en met 7 weken zat me hgc op 33000. Heb altijd eerst tuurtesten gehad nooit zo duidelijk en zeker geen cb met 2-3 Toen ik zwanger was van onze dochter direct echo met 5 weken daarna elke week terug.
Lopen zeker op! Ik had bij de eerste zwangerschap op nod (14dpo) 2-3 wk en bij de 2e zwangerschap (14dpo) 1-2 wk Terwijl ik drie dagen na nod al een echo had , waarbij het vruchtje 5+ 1 was. Ook de gyn gaf aan dat zij niet blij waren dat deze testen bestaan, omdat vrouwen zich onterecht zorgen maken door de weken indicatie De derde zwangerschap heb ik geen cb gedaan op nod, maar pas drie dagen later