wit slijm??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vonnie30, 21 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vonnie30

vonnie30 Actief lid

16 jul 2009
    240
    0
    0
    Hallo lieve meiden,

Ik heb zo iets raars, ik ging net naar de wc omdat ik moest plassen maar heb een prop wit slijm verloren? Wat zou dit kunnen zijn? Ik zit namelijk 1dag voor mijn Nod. Ook heb ik vreemde verschijnselen 4 dagen geleden had ik enorme steken in mijn rechter lies ik werd er gewoon misselijk van. Mijn buik voel raar gespannen en lijkt net of me hart in mijn buik klopt. Heb met vlagen last van misselijkheid (niet erg maar lichterlijk) en steken in mijn lies. Last van mijn onderrug en spieren in mijn schouders...Test heeft gister overigens wel negatief getest.

Liefs
    Vonnie

2. Donja

Donja Actief lid

23 jun 2009
    217
    0
    0
    adm medewerkster
    In een huis
    Die klachten had ik vorige maand ook, maar ben toen gewoon ongesteld geworden :(

3. vonnie30

vonnie30 Actief lid

16 jul 2009
    240
    0
    0
    Maar vraag me toch af wat dat witte slijm kan betekenen? zo 1 dag voor mijn Nod

Liefs

4. Donja

Donja Actief lid

23 jun 2009
    217
    0
    0
    adm medewerkster
    In een huis
    Bij mij is het een teken dat de ongesteldheid op gang is, ik heb dat meestal 3 dagen van te voren

5. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Wit slijm was voor mij de eerste teken bij de 2e zwangerschap.
    spijtig genoeg was die uitgelopen op een MK.

Dus wie weet ben je wel zwanger.

6. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Bij mij ook.

Maar natuurlijk hoop ik voor jou op meer!

7. Donja

Donja Actief lid

23 jun 2009
    217
    0
    0
    adm medewerkster
    In een huis
    En wat nog meer een teken bij mij is dat ik ongesteld moet worden, is chocolade eten paar dagen van te voren :)

8. vonnie30

vonnie30 Actief lid

16 jul 2009
    240
    0
    0
    Nee daar heb ik geen last van waar ik nogmaal elke maand last van heb is een vreselijke last van mijn boven benen en vreselijke rugpijn dan kan ik bijna niet lopen. Maar nu heb ik dat niet voor het eerst maar wel deze vage dingen Overigens heb ik nooit vlak voor me nod een prop wit slijm verloren:$

Liefs

9. Donja

Donja Actief lid

23 jun 2009
    217
    0
    0
    adm medewerkster
    In een huis
    Morgenvroeg dan even testen, of anders je HA bellen wat die witte slijmprop nu betekende

10. vonnie30

vonnie30 Actief lid

16 jul 2009
    240
    0
    0
    Sinds net ook al lichte steekjes in mijn (muts) echt vaag allemaal maar wel meer wit slijm voel het er gewoon uit lekken (sorry voor de taal) ik weet ook niet hoe ik het anders moet zeggen... Test vandaag nogmaal gedaan maar nog steeds negatief..

Ik heb dag 13 me eisprong gehad misschien dat ik toch te vroeg tekst nog..ik weet het niet vind het maar raar

Liefs

11. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Als ik dat heb wordt ik meestal ook ongi. Het was bij in ieder geval geen teken dat ik zwanger was.

12. Donja

Donja Actief lid

23 jun 2009
    217
    0
    0
    adm medewerkster
    In een huis
    En heb je al getest vandaag ?

Ben benieuwd :)

13. vonnie30

vonnie30 Actief lid

16 jul 2009
    240
    0
    0
    Nee ik heb nog niet getest had het vandaag enorm druk en morgen is het zondag dus zal waarschrijnlijk maandag worden als ik durf tenminste. In ieder geval 2 dagen geleden wat ie nog negatief lijk me eigenlijk dat ik anders toen wel iets had moeten zien??

14. mam11

mam11 Lid

3 jul 2009
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar als je de 13e je ei hebt gehad, is het misschien ook nog wat vroeg om te testen? Ik heb mijn ei op de twaalfde gehad en me voorgenomen dinsdag op zijn vroegst te testen.
    Succes!

15. vonnie30

vonnie30 Actief lid

16 jul 2009
    240
    0
    0
    Ik heb cd13 me ei gehad ik zit nu op cd26.
    Ik denk zelf dat het ook te vroeg was maar gek eigenlijk
    want het was die test die je 6dagen voor je Nod kon doen

Liefs

Deel Deze Pagina