ervaringen hypotheker?

Discussion in 'De lounge' started by tico, May 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tico

tico Fanatiek lid

Jul 14, 2008
    1,311
    0
    0
    hoi Dames,

Zij er hier ook mensen die ervaring hebben met de hypotheker? En zijn jullie goed geholpen?
    alles is welkom
    groetjes,
    Tico

2. mupet

mupet Fanatiek lid

Jan 12, 2011
    2,182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja wij, voor ons eerste huis, we hebben geen verstand van hypotheken en dachten dat dit wel een goed iets was.

we liepen naar buiten, allebei een rooie kop en we wisten mijn god niet wat ze nu allemaal hadden verteld en weet ik het wat, dus neit echt duidelijk uitgelegd en wel naar gevraagd.

Ook hebben ze ons verteld dat wij nu niet konden verhuizen (restschuld) terwijl dit bij een andere hypotheek verstrekker gewoon WEL mogelijk is, dus dit vind ik echt super slecht van de hypotheker, gewoon omdat hun niet genoeg geld aan ons kunnen verdienen, zeggen ze gewoon dat het Niet mogelijk is.

dus ik ben er niet tevreden over, die andere hypotheek verstrekker daar kwamen we buiten en we snapte het allebei gewoon goed en onze vragen werden goed beantwoord maar dat is gewoon iemand van het dorp dus daar heb je niet zo veel aan denk ik.

maar ik zou het dus niet via de hypotheker doen als ik jou was....

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Wij zijn toen wij ons huidige huis kochten ook bij de Hypotheker geweest en super-goed geïnformeerd. Alles werd desnoods 10x uitgelegd en we konden altijd bellen langskomen met vragen.

Het is natuurlijk compleet afhankelijk van welke adviseur je treft bij de Hypotheken. M.i. kan je niet zo zwart/wit zeggen: de Hypotheker is fantastisch of helemaal ruk.

4. Baylee

Baylee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,417
    0
    36
    Ga naar een rechtstreekse aanbieder en niet naar de hypotheker zij krijgen een commissie over hetgeen dat ze verkopen dus je betaal altijd teveel

plus dat ze je de hele tijd bellen en opdringen en daar houden wij absoluut niet van !

5. Lillith

Lillith Bekend lid

Mar 29, 2010
    751
    0
    0
    Randstad
    Wij hebben hele goede ervaringen met de hypotheker. Goed geinformeerd.

6. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Hier ook alleen maar goede ervaringen. Goede en uitgebreide uitleg, ze regelen bijzaken ook voor je. Geen opdringerig gedoe. We kregen wel automatisch een nieuwsbrief in de mail, maar daar kun je je gewoon voor afmelden. Verder geen telefoontjes, hoor.

Tuurlijk kun je zelf ook alles regelen. Maar dan moet je verstand van zaken hebben, zelf meerdere aanbieders met elkaar vergelijken, alle rentestanden uitpluizen, enz.

7. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Super ervaring met de hypotheker, kan er nog steeds voor allerlei vragen bij terecht, meer dan 2 jaar geleden hypotheek daar geregeld.
    1 van de filiaal directeuren is ook een goede vriend van ons geworden.

8. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)

Heb ik nog nooit gehad dat ze mij belde en zich opdrongen..
    Daar houdt niemand van, dat lijkt me logisch.

9. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Wij hebben er niet echt een goede ervaring mee. We wilden langskomen voor een orierentered gesprek. Kon niet op zaterdag, we moesten maar vrij nemen van het werk. Werden niet netjes te woord gestaan aan de telefoon en ze zouden terugbellen voor het inplannen van een afspraak want dat kon op dat moment niet. Toen belde we Hypotheekvisie en konden meteen die zaterdag langskomen, zelfs na sluitingstijd omdat hij het zo druk had en wij graag snel alles op een rijtje wilden hebben.

3 weken later belde de hypotheker eindelijk een keer terug of we nog een gesprek wilden (en dan ook echt op een geirriteerde toon), Toen hadden wij inmiddels ons huis al gekocht ;)

10. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

May 5, 2010
    2,645
    0
    36
    Twente
    Hier ook hele goede ervaringen met de hypotheker. Mijn vriend is eigenlijk al jarenlang klant daar en wordt altijd prima geholpen door onze vaste adviseur. Hoeven onze voornaam maar te zeggen en ze weten precies wie ze aan de lijn hebben. Voor al onze vragen over hypotheken of de belastingaangifte kunnen we bij hun terecht.

11. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Ik denk dat het beter is als je naar ervaringen vraagt van een bepaalde vestiging...aangezien er bij elke vestiging andere mensen werken.

12. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Geloof me maar dat je dat bij een bank aanbieder ook betaald...alleen zit dat meer verstopt in de prijs

13. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

Nov 3, 2009
    7,182
    6,580
    113
    Bovendien krijgen intermediairen vaak korting omdat ze groot afnemen.

14. Foxter

Foxter Niet meer actief

wij zijn er heel tevreden over, hadden op een gegeven moment 2 huizen en wilden de derde al voor de 2e verkocht was, en toen hebben ze echt alles op alles gezet om het te laten lukken voor ons met de bank.

(wij deden toen huizen opknappen en weer verkopen, alleen deze, waar we nu in zitten vond ik zo leuk dat we daar zelf in gegaan zijn :D )

Share This Page