Argh.. Ik word helemaal gestoord ervan! :x Iedere x hetzelfde gedonder. Ik spreek iets met hem af en hij komt het gewoon niet na! Nu ook weer, hij vroeg mij gister is het goed dat ik morgen na m/n werk naar N toe ga om hem te helpen met iets, maar hij gaat niet in het donker verder dus ik ben vroeg thuis. Prima joh, ga maar. Nu bel ik hem net op hoelaat ik het eten klaar moet hebben, omdat hij dus vroeg weg gaat. Zegt hij; jaa ik heb wel een paar uur werk bij N. Dit dat en dat moet er gebeuren. Hij zegt verdomme gister dat ie vroeg thuis is en nu zit ie daar weer tot middernacht. Als ik hem zeg van gister zei je dit en dit, krijg is als antwoord; oh ja, dat kan wel. Weet ik niet meer. Ik hecht echt veel waarde aan afspraken maken en nakomen, kan er ook niet tegen als er iets veranderd in de planning, ik ga dan even flink stressen, maar na 5 minuten is het allemaal wel weer bedaard. Wordt hier alleen helemaal gallisch van. Iedere x weer. We zien elkaar nauwelijks. Doordeweeks is hij altijd de hort op en in het weekend is hij altijd op de kermis. Dan zou hij vanavond op tijd thuis zijn en dan wordt het wéér nachtwerk. Vorig jaar idem. Ik heb hem gevraagd in het gehele kermisseizoen (hij is veel op de kermis, veel bekenden, hij helpt ook met bouwen en breken en bezoekt 100derden kermissen in binnen en buitenland) 1 weekend thuis bij mij te blijven. Tuurlijk schatje, doe ik voor je. En dan nog presteerd hij het om af te spreken naar de kermis toe te gaan! En als ik er dan wat van zeg moet ik me niet aanstellen, want meneer heeft nu eenmaal met die gene afgesproken. JA MAAR je sprak eerst wat met mij af. Hij hecht er helemaal geen waarde aan is mijn idee, omdat ie snachts toch wel naast me ligt. Bahbahbah, misschien stel ik me ongelovelijk aan, maar ik moest t even kwijt. :x
Mwah, aanstellen weet ik niet... Van afspraken niet nakomen gaan mijn haren ook overeind staan. Ondertussen weet ik wel dat als NooNooman zegt dat het niet laat wordt, ik dat in elk geval met een flinke korrel zout moet nemen. Maar heeft wel 5 jaar geduurd voor ik zover was, en nog steeds kan ik heel erg kwaad worden als hij iets zegt en het vervolgens niet waar maakt. Zeg dan niks... Tot in bepaalde mate zou je daar dus op kunnen inspelen, ik vind er alleen wel wat van te zeggen dat hij meer buiten de deur is dan bij jou... daar zou ik persoonlijk niet mee kunnen leven. Kan wel zeggen dat je het gesprek aan moet gaan, en dat moet je ook zeker doen maar of het helpt betwijfel ik als je zo zijn reactie dan beschrijft. (Je zou een of twee vaste dagen in de week kunnen afspreken waarop hij in elk geval thuis is.) Maar goed... probeer het in elk geval, dan heeft het daar niet aan gelegen.
ik zou het wel bespreken en misschien 1 dag afspreken dat hij gewoon thuis is punt uit.. hij heeft een relatie hallooo.. ook jij hebt je aan dacht nodig.. dus mijn tip probeer het op een of andere manier duidelijk te maken dat dit echt niet tof is
Ik zit te koken van woede hier omdat mijn ex zijn afspraken weer niet nakomt, zie ineens dit topic! Meneer zou hier om 12 uur zijn voor de kinderen dat ik even een middagje voor mezelf had en is er nog niet.
Ik vind het geen aanstellen, vooral omdat jullie er afspraken over maken waar hij zich niet aan houdt. Daar kan ik ook absoluut niet tegen, mijn vriend heeft er ook een handje van om het een paar uur later te maken dan hij heeft beloofd als hij naar de kroeg gaat. Net als wat NooNoo zegt, neem ik het tegenwoordig maar met een grote korrel zout als mijn vriend een avondje op stap gaat. Leuk is anders, maar zou ook niet weten wat er anders aan te doen is. Ik vind in ieder geval niet dat je je aanstelt, hij mag best eens een avondje thuisblijven bij jou!
Je zeurt niet, hij moet zich gewoon aan afspraken houden. Aan je verhaal te lezen is hij al bijna nooit thuis. Dan mag je echt wel eisen gaan stellen hoor! Jij bent er ook nog, jij hebt ook nog een leven! Wil jij 's avonds nooit eens weg? Ik zou eens goed met hem gaan praten want dit zou ik niet pikken! Succes ermee
nou je zeurt niet hoor als ik je verhaal zo lees. Hier ook een man die zich in het begin moeilijk aan afspraken kon houden,en daar altijd een smoes voor had.... Meerdere keren aangekaard maar helaas in het begin zonder resultaat. tot hij op een dag zij: ja vanavond zal ik vroeg thuis zijn. Ik dacht dat is mooi want dat zal ik jou eens hebben Toen hij thuis kwam was mama en dochterlief gevlogen..... Sindsdien gaat het goed hahaha dan maar op een gemene manier de bal terug ketsen hoop dat hij zich snel aan afspraken gaat houden,maar ik zou het niet langer toleren
Hij heeft beloofd morgenavond thuis te blijven, maarja. Morgen is donderdag, dan zitten de vrienden meestal in de kroeg met zijn allen wat te drinken dus ik betwijfel of hij thuis blijft. Ik probeer er al zovaak over te praten, maar hij zegt gewoon dat ik me niet zo druk moet maken. Of hij mag niks van mij en hou ik hem onder de duim krijg ik dan te horen. Een vaste avond in de week lukt lastig. Ik werk in de zorg en werk veel avonddiensten. De enige avond dat ik niet hoef te werken in dinsdags, maar dan zit ik op school... Het weekend moet ik ook werken en hun gaan met zijn allen naar Munster toe. Vraag ik of dat zondag kan, omdat ik dan vrij ben. Maar nee, dat kan niet want dan moet er iemand om 6 uur een attractie afbreken. Spreek ik af met mijn zus voor zondag, omdat we haar al een tijdje niet gezien hebben, krijg ik naar m'n kop gegooit dat ik niks met hem overleg. Heb het idee dat ik niks goed doe. Ik moet m'n leven aanpassen aan hem, en dat was ik echt niet van plan. Heb hem dit gister heel duidelijk gemaakt. Hij weet dat ik anders mijn biezen pak en weg ben. We hebben geen kindjes, maar wel net een huis gekocht. Al dan niet op zijn loon alleen, maargoed. Het zou wel iets van ons zijn. Aan de andere kant doet ie alles voor me als ik wat vraag, tot de kermis er tussen komt. Dan wijkt alles voor de kermis. Bah.
jemig wat snap ik goed dat je hier van baalt MAAR EEN RELATIE IS GEVEN EN NEMEN EN NIET ALLEEN GEVEN OF NEMEN!!!!!!!!
Hij neemt maar geeft weinig. @ rianne: we gaan wel ns weg, naar mn opa en oma of vader maar dan dwing ik hem zowat. Hij gaat echt veel naar de kermis. Heeft xn hele seizoensplanning tot november al klaar. We hebbe een huis gekocht, 15 juli krijgen we de sleutel. 1 augustus wil hij over zijn en de sleutel van de flat inleveren, maar van die 2weken, in zijn bouwvak overigens, zit hij 6! Dagen op de kermis. Ach zegt hij, dan lever ik de sleutel toch per 1 september in. Hij is zo makkelijk, maar als ik nee zeg gaat hij steigeren..
Beetje flauw van mij misschien, maar met iemand die zo alleen maar aan zich zelf denkt, kan ik niks... jij ook niet blijkt wel. Misschien eens een lesje wie niet horen wil, moet maar voelen ofzo? Jij kent 'm het beste, dus jij weet waarmee je 'm kan 'pakken'?
Ik leg me neer bij zijn hobby, maar hij moet mij ook wel een beetje toekomen. Onder het mom van: Van maart tot november heb ik geen tijd voor je en van december tot februari wel, ga ik niet leven. Iig. Hij kwam net na zijn werk thuis om te eten en zei dat hij S had gebeld vanwege Munster het weekend. Hij heeft gezegd dat hij niet meegaat, omdat ik ook graag wil gaan. Ze hebben toen afgesproken om volgend weekend of een keer doordeweeks in de avond te gaan. Ik heb een heel klein beetje hoop dat het kwartje aan het vallen is, maar ik schreeuw nog niet te hart.
Hmm, ik kan hem alleen maar pakken met de kermis. De rest interesseert hem vrij weinig. Ja, dat ik ervan door ga. Maar als ik ervan door ga, komt hij me achterna. Alleen voor de kermis laat hij niks. Behalve als ik alle 4 de banden van de auto lek steek en DAN NOG regelt hij wel iets, dan carpoolt hij wel met de buurman die ook gaat haha.
dat is in ieder geval mooi om te horen, ik hoop voor je dat het kwartje bij hem is gevallen en dat hij zich nu WEL aan zijn afspraak gaat houden. heel veel succes in ieder geval en hoop voor je dat hij wat veranderd!! kuffel
o meid ik hoop dat het kwartje zal vallen echt waar ik voel me alle dagen alleen en heb 3 kinderen maar nooit is mijn vriend thuis doe alles alleen en dat is zwaar heel zwaar en soms kan ik het gewoon niet aan omdat alles op mijn terecht kom maar heb me er grote deels echt bij neer gelegt omdat ik zo iets heb je weet niet wat je mist heb zaterdag nog ruzie om gehad hoor daar niet van ben echt een gekske die alles pikt ik vind dat hij er net zo goed moet zijn voor zijn kinderen je hebt er bv niet alleen voor gekozen maar ander zijds als hij er niet wil zijn dan niet op een gegeven moment zullen de spullen van zelf buiten staan als hij het niet wil inzien moeten ze maar voelen ik leef echt met je mee meid en ik hoop dat het bij jullie nog super goed komt ook al hoop ik stiekem natuurlijk dat mijn ventje ook dat ene grote kwartje eh 2 euro laat vallen en snel ook
Ojeetje meid, dat hoop ik ook voor je! Je hebt 3 kindjes samen, jeetje zeg. Weten zij wel wie hun papa is? Ik heb dit dus ook tegen mijn vriend gezegd; Ik wil niet dat jij zoveel weg bent, dadelijk hebben we kids en die zien opa nog vaker dan papa. Ik wil dat mijn kinderen weten wie hun vader is. Ik hoop voor je dat bij hem het kwartje ook gaat vallen. Anders zou ik eens een (lege) koffer klaarzetten en aanstalten maken om weg te gaan. Kijken of het loden muntstuk dan valt...
het ergste vind ik mijn zoon huilt vaak om zijn papa en dat vind ik echt erg pijnelijk en dan moet jij je zoon rustig vertellen dat papa werken is gelukkig weten ze wie papa is maar ja het is wel zwaar hoor maar ik kan ten minste zeggen dat ik alles aan doe om voor mijn kindjes te zorgen hij kan bv wel geld geven voor de spullen die we nodig hebben en alle rekeningen betalen maar wil ook een man om heerlijk tegen aan te liggen en te knuffelen over mijn dag te vertellen enz enz enz wie weet komt dit snel goed thanks meid ik hoop echt dat het bij jou goed zit