Is een dagje lijnen erg?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Babs1977, 7 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Had woensdag heel veel gegeten en gesnoept ivm Sinterklaas dus heb gister even rustig aan gedaan met eten. Niks gesnoept, heel veel water, fruit, yoghurt en normale hoeveelheid warm eten.
    M'n vriendje was beetje boos omdat ik volgens hem aan het lijnen was, maar ik had gewoon een "balans" dagje ha ha.
    Dat kan toch geen kwaad als je dat doet nadat je je een dag helemaal volgevreten hebt? Ben trouwens 37 weken zwanger en kindje doet het harstikke goed.

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

A- wat heeft 1 dagje lijnen nou echt voor een zin ;)
    B- tuurlijk is een beetje balansen niet erg! Je hebt toch ook wel eens dagen dat je gewoon niet zo'n trek hebt of een keertje niet snoept!

Zolang je geen streng dieet volgt is er niks aan de hand hoor!

Elmo

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    nee joh, dat kan geen kwaad :) , je krijgt toch genoeg voedingsstoffen binnen? Ik kan me voorstellen dat je zowiezo na zo'n dag even een dag helemaal geen trek hebt! En als je gewoon goed fruit eet en je warme eten in elk geval al, dan ben je al een heel eind!

4. hope26

hope26 Lid

23 aug 2007
    39
    0
    0
    Mijn man is hier ook erg in. Al ik even wat minder eet dan denkt hij dat ik aan het lijnen ben.
    Ach ja, hij maakt zich gewoon zorgen. Wel lief :D

5. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Als je gewoon gezond eet, kan het helemaal geen kwaad.
    Denk maar eens al al die dames die (vooral in het begin, maar sommige ook wel de hele zwangerschap) er bijna niets in kunnen houden omdat ze zo beroerd zijn.

Door m'n diabetes kan ik nooit snoepen (nouja, heel zelden wel eens), ik zorg dat ik gezond en voldoende eet, maar zeker niet overmatig. Daardoor ben ik nog steeds niets aangekomen, maar de baby doet het prima. :)

6. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    ik vind dit namelijk ook niet zo erg hoor.
    je eet fruit en yohurt enzo dus eigenlijk is het best om dit elke dag te eten. dit is tog veel gezonder dan die chocolade en koekjes enzo.

ik eet zoveel mogelijk groeten en fruit en regelmatig vis of eens pasta in plaats van aardappelen enzo. dit is nu heel belangrijk.

gisteren zijn wij ook eens mac donalds gaan eten maar dit is echter de eerste keer sinds ik zwanger ben dus dan mag dit wel eens he :)

groetjes grace

7. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    sommige dagen heb ik nergens zin in omdat ik zo misselijk ben.
    Ik denk dat het wel een beetje meevalt. En een dag zou ik me maar niet druk om maken.

Deel Deze Pagina