Hoe lang duurt het voordat anti-depressiva uit je lichaam is

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jabbadabbaby, 7 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jabbadabbaby

jabbadabbaby Nieuw lid

7 dec 2007
    4
    0
    0
    Wij willen graag een tweede kindje. Uiteraard als dit allemaal zo zou mogen zijn.

Nu gebruik ik nog medicijnen. Anti depressiva en anti-epileptica!
    Hoe lang duurt het als je gestopt bent... dat het uit je lichaam is en veilig zwanger kunt worden. Volgens mij shrink... is het uit den boze om medicijnen, als bovengenoemd tijdens je zwangerschap te gebruiken.. Aangezien het invloed heeft op de ontwikkeling van het kind (lichamelijk- organen e.d.).

Graag jullie reactie en ervaring..

Bedankt!

2. Djam

Djam Actief lid

2 aug 2007
    284
    0
    0
    Maasdijk
    Anti depressiva mag je inderdaad niet hebben als je zwanger wilt worden. Ik gebruikte ze eerst ook, maar ben toen van de 1 op andere dag gestopt met die rommel. Ik heb het gelukkig al die tijd op me eigen houtje kunnen redden, ik had wel afkickverschijnselen maar ja het was het waard, kan nu alleen maar trots zijn op mezelf. Het duurde voor mijn eigen gevoel wel een maand of twee totdat ik geen afkickverschijnselen meer had. Heel veel succes in elk geval.

Liefs Mariska

3. joyce

joyce Bekend lid

ik heb ze ook gebruikt en volgens mij was het ook zoiets van 2-3 maanden.
    ik ben er ook gelijk meegestopt toen ik wist dat ik zwanger was.

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Anti depressiva mogen wel tijdens de zwnagerschap. Daar zijn voldoende studies naar gedaan. Wel in strict overleg met de gyn. Bespreek het met hemhaar. Ik heb geen ant depr. geslikt toen ik zwanger wilde worden en de eerste 4,5 maand. en ik kreeg het dubbel en dwars terug tijdens mijn zwangerschap in het 2de trimester. NB wel onder toezicht van een arts afbouwen als je besluit toch met de anti depressiva te stoppen. Over anti epileptica weet ik niets.

5. jabbadabbaby

jabbadabbaby Nieuw lid

7 dec 2007
    4
    0
    0
    Dat ik afkickverschijnselen zal krijgen.. weet ik haast wel zeker...

dit was de vorige keren ook het geval. Maar na hoeveel tijd... is je lichaam CLEAN? Gaat dat gepaard met de tijd dat je ook de afkickverschijnselen hebt? Tot die tijd.

Bedankt voor de reacties. :pale:

6. jabbadabbaby

jabbadabbaby Nieuw lid

7 dec 2007
    4
    0
    0
    Tjee wat spannend,nog zes dagen! Succes alvast!
    Wat kreeg je terug.. DEPRESSIE? Wat heb je toen gedaan?

Deel Deze Pagina