Is een droger nodig?

Discussie in 'De lounge' gestart door Gerbera, 28 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Hier geen droger, nooit gehad ook.....
    Wij hebben een extra kamer waar dus een wasrek staat. Tja, de was die je draait is niet dezelfde dag droog nee, maar de dag erna wel. Grote dingen zoals dekbedden enzo gaan over de deur van de badkamer heen voor een nachtje...
    En zodra het mooie weer er is in het voorjaar hangt de was lekker buiten in de tuin op de droogmolen.
    En ik moet zeggen dat ik (zelfs met 2 kinderen) geen droger mis.

2. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Als ik nog een extra kamer had, had ik geen droger aangeschaft denk ik. Heb het tot nu toe nooit gemist en is zuiniger. Maar nu ik dan steeds de was in onze slaapkamer zou moeten laten drogen (en zal best veel was worden) ga ik er toch voor.

3. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    erg handig een droger!! Onze oudste spuugde heel veel na elke voeding. Per fles gingen er 1 slab en minimaal 4 spuugdoeken er door, dus die wasmand groeide enorm! Kreeg het niet op tijd droog allemaal, dus toen aan de droger gegaan. Nou, ik wil hem nu niet meer kwijt. Heb op mn vrije dagen vaak wel drie maal de wasmachine draaiende, lekker makkelijk dat handdoeken, sokken, hemden, rompers, ondergoed, thee en vaat doeken ect allemaal in de droger gaan! Anders hangt de zolder hier echt coninu vol!

4. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Ja, in dat geval begrijp ik heel goed dat je een droger wil. Ik zou denk ik ook een nemen als ik verder geen ruimte zou hebben.;)

5. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik zou mijn droger echt niet willen missen, wij wonen klein met 2 kids. En ik heb 1 rek in de badkamer staan voor de fijne kleding. De droger staat ook in de badkamer bovenop de wasmachine (zijn tussenstukken voor bij de gamma) Doordat de droger goed warm word (hebben er 1 met bak) droogt de fijne was ook erg snel. Ik zou er niet aan moeten denken met 2 baby`s om zonder droger te moeten.

6. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

wij hebben wel een droger maar ik gebruik hem erg weinig. ik hang alles op. wij hebben ook een extra kamer voor de was.

7. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    al je het ophangt of in de droger? Bedoel je de deken of de hoes van je beddengoed?

als ik 'smorgens mijn dekbedhoes was dan is die na een paar uur droog en kan ik hem in de avond gelijk weer gebruiken

mijn deken heb ik van ikea een seisoen deken en die is ook heel snel droog

8. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Wij hebben wel een droger omdat hier in huis alle kamers bezet zijn en ik alleen op de voorzolder een wasrek heb staan.
    Ik doe alleen de handdoeken en beddegoed in de droger.
    En een keer in de week was ik alle onderbroeken en sokken en doe die dan ook in de droger.
    De rest hang ik op.
    Probeer er dus wel bewust mee om te gaan.En o ja mijn man is bakker en die bakkerspakken moeten ook echt in de droger.
    Als ik die ophang wordt het zo stijf en hard!Ook al doie ik er een liter wasverzachter bij dat blijft knoerthard.

Eind vorig jaar was dus mijn droger kapot en jeetje wat een ellende.We hadden niet meteen geld voor een nieuwe en moest toen wel alles ophangen en de bakkerspakken gingen naar mn schoonmoeder.
    Toen met sinterklaas stonden er ineens 2 mannen aan de deur,die kwamen een nieuwe droger brengen!
    Cadeautje van mn zwager!Wat was ik blij!
    Je kon hier amper fatsoenlijk lopen met al die was in huis!
    In de zomer hang ik echt alles buiten.
    Dus noodzakelijk is een droger niet maar wel heeeeeel errug handig!

9. Alita

Alita Niet meer actief

juist niet hoor....ik hoef bijna niet veel meer te strijken, als ik het ophang moet ik alles strijken;)

10. Alita

Alita Niet meer actief

ik bedoel in de droger;)

11. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Daar had ik met de oude droger ook wel eens last van, dan kwam het dekbedovertrek er als een grote prop uit. Maar de nieuwe droogt het erg goed en heb er nu dus geen last meer van. En heb toch al 4 keer het beddegoed gewassen. (ook geen natte hoekjes meer zoals voorheen.)

12. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.626
    113
    Jaaaaaa.... Je overleeft echt wel zonder, maar met is toch wel errrg fijn!

13. angel1990

angel1990 Niet meer actief

Niet nodig, wel erg handig...

Gebruik hem voor beddengoed, ondergoed/sokken, handdoeken
    Slaapzak van dochter... pyjama's en werkkleding van mijn man...

In de zomer heb ik een waslijn (paal) waar ik alles op hang..
    Dus eigenlijk alleen in de winter

14. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Misschien hang je het dan niet goed op? ;)
    Ik strijk niks. Nou ja, alleen blouses, maar die draag ik niet zo veel.
    Maar ik hang het dus heel strak op en ik strijk het altijd nog extra glad met mijn hand bij het vouwen. En geen kreukels, hoor!

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik vind van wel, maar ik kan mn was binnen nergens kwijt, of het hangt giga in de weg

16. Alita

Alita Niet meer actief

welke heb je nu dan? Want het is zo irritant he!

17. Alita

Alita Niet meer actief

nee krijg ik echt niet voor elkaar...maar misschien wil ik het strakker hebben dan jij uiteindelijk:D

18. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
  19. Alita

Alita Niet meer actief

20. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ik vind een droge niet nodig, we hebben er wel eentje, maar die wordt hooguit eens per 2-3 maanden gebruikt.
    Heb wel het voordeel dat we een grote zolder hebben, waar alles staat voor de was (wasmachine, droogrekken etc). Zodra het enigszins kan, hangt het hier ook lekker buiten (ruikt altijd zo lekker fris :))

Deel Deze Pagina