Het is geen pure noodzaak, maar wel heel erg handig. Ik gebruik hem voor: Beddengoed, handdoeken, washandjes, sokken, pyjama's van de kids, ondergoed (die erin mag) en voor de rest doe ik er weleens een badjas in of een fleecedeken. Reuze handig. En ik vind de kosten meevallen. Zoveel duurder vind ik het niet.
het is eigenlijk niet noodzakelijk maar ik vind het toch erg handig. ik gebruik mijne best veel behalve als het mooi weer is dan profiteer ik liever van de zon
Ik heb hem een poosje moeten missen maar wat heb ik hem gemist zeg!!! Wat een geknooi om al die was (vooral washanjes, sokken, vaatdoekjes, onderbroeken) op te hangen. Heb er ook niet echt de ruimte voor dus het hing her en der door het huis heen. Ik doe in de droger: washandjes, handoeken, vaatdoeken, theedoeken, sokken en onderbroeken. Dus geen bovenkleding. Heerlijk dus als je er een hebt!
Wij hebben nog geen kindjes maar ik kan mn droger nu al niet meer missen....ik doe liever mn vaatwasser de deur uit dan de droger...
Wij hebben 1kleintje. We hebben gewoon extra wasrekken en waslijnen. Red je met 1kleintje wel.Maar 2weet ik niet. Onze droger heeft 2jaar stil gestaan en u doet hij het niet meer, er komt hier geen nieuwe droger in huis. Een wasje heb je zo opgehangen, ja droger gaat sneller.Maar ik mis hem echt niet.Ik heb net was opgehangen en morgenochtend is het klaar.Behalve beddengoed dat is morgenmiddag pas klaar.
Hier ook geen droger. Met 3 personen is het goed te doen, en ik koop wel een wasrek extra als de tweede er straks is. Is goedkoper dan een droger