Is een duo wagen echt zo noodzakelijk? 1,5 jaar verschil straks...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door 7nov12, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Storm

Storm Niet meer actief

Nee, is niet noodzakelijk. Je kunt een draagdoek gebruiken of zo'n plankje. Ik was wel dolgelukkig met mijn duowagen. Mijn oudste zou never nooit niet op een plankje blijven staan (de tweede ook niet). Plus dat we hele einden lopen met de hond en ik zin had in een gillend kind dat geen kant meer op wil, terwijl we achter in het veld staan. Maar nee, is geen must. ;)

Hier schelen de oudste twee 20 maanden en de jongste twee 14 maanden. Ik heb mijn duowagen heilig verklaard.;)

2. Juni83

Juni83 Actief lid

6 nov 2011
    431
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook een topmark tandem, voor 70 euro gekocht op MP
    Er zit hier 15 maanden verschil in en vind het superfijn!!

Baby slaapt er heerlijk in en idd ons meisje van 17 maanden zit vol trots voorin.
    Ik loop er overal mee toe! En er passen een berg boodschappen in.
    Duwt natuurlijk wel iets zwaarder maar zou echt niet zonder kunnen!

Als ik met manlief weg ga hebben we de Joolz en een buggy

3. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Hoe lopen die wagens zonder luchtbanden dan. Ik zie ze wel goedkoop voorbij komen maar ligt dat lekker voor een pasgeboren baby?

Ik verwacht in november de tweede en mijn kinderen schelen dan 19 maanden. Ben van plan de joolz te gebruiken en een draagzak. Maar misschien is het wel handig om zo'n ding in huis te hebben mocht het nodig zijn. Voor die prijs hoef je het niet te laten dan.

Iemand die haar ervaring wil delen?

4. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Bij mij zit er dadelijk 13 maanden tussen en ik ga denk ik onwijs blij zijn met mijn Donkey. Gebruik hem nu als mono-wagen en straks de duo lijkt me vooral handig om naar de stad te kunnen gaan etc. Mijn zoontje loopt nu uiteraard nog niet maar ik heb geen idee hoe dat over enkele maanden is, maar dan nog zal hij maar kleine stukjes kunnen lopen en niet in stad kunnen rondlopen...

5. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Hier had ik hetzelfde dilemma. Ik heb gekeken hoeveel ik lopend doe en kwam tot de conclusie dat dat maar kleine stukjes zijn. Voor die kleine stukjes heb ik een meerijdplankje gekocht. Ik fiets heel erg veel dus ik heb een goede fietskar gekocht die ik nu ook al veel gebruik. Ze kunnen daar straks met z'n 2-en in en die kan ik evt. ook pakken als ik toch een langer stuk wil lopen. Als we samen weggaan hebben we de buggy voor erbij.

6. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ben me hier ook alvast in aan het verdiepen. Ik heb ook een Joolz en die doe ik niet graag weg. (Vind het een heel fijne wagen). Ik dacht er zelf aan om een 2e buggy aan te schaffen voor als we met z'n viertjes op pad gaan en inderdaad een draagdoek / meerijdplankje als ik alleen ben.

@ TS - gefeliciteerd met je zwangerschap! :)

Deel Deze Pagina