2 vraagjes

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by mammie1982, Mar 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

Aug 25, 2010
    1,459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een vraagje,

1. Ik hou de lijst van het voedingscentrum aan over wat je wel en niet mag eten tijdens de zwangerschap.

Er staat ook een lijst met verboden kruiden op.
    Zo staat het kruid salie ook op die lijst.
    Echter als je kijkt op de verpakking van diverse kruidenmixen uit de supermarkt, zoals macaronimix etc. bevatten deze mixen ook salie en andere kruiden die je niet zou mogen.
    Kan het dan kwaad om dit te eten? Of mag ik gewoon alles kruidenmixen uit de supermarkt gebruiken tijdens het koken?

2. Vanwege mijn heupafwijking heb ik nu ernstige bekkenklachten en moet ik van de gyn en de bekkentherapeut op krukken lopen. Dit geeft alleen zo'n naar gevoel aan mijn buik! Kan het zijn dat als ik dit verkeerd doe dat kwaad kan voor de baby?

Alvast bedankt!

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Geen zorgen er zit in de kruiden mixen maar een kleine hoeveelheid salie dit kan geen kwaad.
    Het op krukken lopen kan geen kwaad voor je baby die heeft geen last van jou bekkenklachten. Maar als het jou pijn geeft is het belangrijk dit wel aan te geven bij je fysio. Misschien is het dan niet zo'n goed idee....

Imke

Share This Page