ik heb toen die kleine 3 maanden was een andere buggy gehaald waar de maxi cosi op kon. in de kinderwagenbak was het altijd drama, en aangezien we ziekenhuis in, ziekenhuis uit gingen hadden we dat nodig. maar helemaal weer niet nagedacht over het feit dat ik nu dus alleen een fiets heb. ik heb nu de maxi cosi mila maar die kan niet mee. dus net als gister wil ik op de fiets naar de stad met die kleine, maar ja ik ga niet met 12 kilo op mn arm lopen natuurlijk ben dus op zoek naar een buggy voor mee op de fiets. welke hebben jullie en bevalt ie? of tips? groetjes
Ik heb de titanium breeze. Met 1 hand dicht te maken, op mijn Fiets te hangen en vast te maken. Moet je wel de buggy standaard kopen die erbij hoort voor aan je fiets.
Wij hebben de Nuna. Daar is een aparte drager voor. Hangt niet aan de zijkant van je fiets maar aan de achterkant.
ik heb een koelstra buggy en een buggy mee maar ik kan niet fietsen met de buggy er op. Mijn fiets wordt er instabiel van en ik ging al onderuit met alleen de buggy erop, zat mijn dochter niet eens voorop..
Jeetje hoe komt dat dan, is het een zware buggy? Komt het omdat hij aan de zijkant hangt? Ik voel mijn buggy bijna niet, en ik heb niet eens een moederfiets. De Pepp hangt recht achter je fiets en verlengt dus meer je fiets, het hangt niet naar rechts of links dus je merkt er erg weinig van. Als je een moederfiets hebt (die zijn zwaarder) schijn je er helemaal niets van te merken.
Hij hangt inderdaad aan de zijkant, zo zwaar is de buggy niet (één van de lichtste) maar omdat mijn fiets zo licht is, voel je het wel meer dan met bijv een moederfiets die is stukken zwaarder.. Mijn man gaat hem nu anders bevestigen, misschien dat dat helpt..
Heb hier ook een koelstra buggy en geen moederfiets maar het gaat prima hoor! heb zo'n buggystandaard die aan de zijkant van mn fiets hangt, maar wel achter nog een eind uitsteekt. (Klinkt een beetje vaag zo). De eerste 2 keer was het even wennen en puzzelen met kind en buggy instaleren maar het gaat prima. Met fietsen merk je er niets van.
heb een beetje zitten kijken en die nuna lijkt me wel onwijs handig zeg!! het liefst zou ik die nemen. maar word een beetje duur, alles bij elkaar. dus die koelstra simba is misschien beter dan. ik heb zelf een Sparta amazone mama-fiets
Ik ben ook op zoek naar een fijne buggy, die eigenlijk alles kan, rugleuning in verschillende standen, lekker rijden, niet te lage duwstang, achter op de fiets, niet te zwaar dus (wat een eisen he!) ik heb een die demo via op de website van de nuna pepp bekeken, maar als die ingeklapt is, blijft hij dan is breed??? andere buggy's worden met inklappen ook in de breedte smaller, en bij deze zie ik dat niet? Lijkt me het enige onhandige aan die buggy eerlijk gezegd..
Hij blijft breed maar is ingevouwen een stuk korter als een ingevouwen paraplu buggy. Het is net een grote rugtas ingevouwen. Ik had eerst een Koelstra buggy maar die blijft heel erg lang, kon niet plat in de auto liggen. En op de fiets vond ik het ook niet fijn omdat dat gewicht aan de zijkant hangt. Hij staat op de site van bakfietsen ook al ideale buggy omdat het een van de weinige buggy's is die er makkelijk in past. De Nuna hangt aan de achterkant bij je achterlicht zeg maar en daar heb je er totaal geen last van. Ik voel geen gewicht aan de fiets. Maar voor mij het belangrijkste was dat hij soepel rijd en dat doet hij. Je kan hem met 1 hand duwen door de doorlopende duwstang. Wieljes zijn van rubber en lopen op kogellagertjes waardoor de wielen ook niet zoveel kabaal maken en licht rijd. Ik ben helemaal Nuna fan.
Oke!! Nog een vraagje: misschien een stomme vraag maar kan hij ook nog achterop als je ook een achterzitje gebruikt voor je kind?
ben geweest voor de nuna pepp. ik wilde hem gaan halen, totdat ik die kleine erin had gezet. hij is natuurlijk best groot en lang dus was echt geen optie. die kleine was veel te breed voor dat ding hij zat erhelemaal in geplet. en aangezien ie nog wel even mee moet gaan die buggy heb ik voor een andere gekozen. heb hem in heel veel verschillende gezet (die mee konden op de fiets) en het is een mamas en papas geworden vand e babydump. nog nooit van gehoord hiervoor, maar ben er onwijs blij mee! voor grote baby's is ie echt fijn Mamas & Papas Cruise | Buggies | Baby-Dump