Hallo Dames, Ik heb een geslachtsbepalende echo gehad, maar wat daar uitkwam twijfel ik aan, ook omdat mijn gevoel wat anders zegt, wat denken jullie wat voor geslacht het is? Ik hoor heel graag van jullie. Groetjes
Een potty shot is dat je van onder kijkt en zicht hebt tussen de benen. Uit jouw echo kan ik niets halen (maar ik ben ook verre van expert in het kijken )..
Dank je wel voor je reactie. Inderdaad dat vind ik dus ook, de vk zei een meisje vanwege het uitsteekseltje wat de clitoris moet zijn, maar mijn gevoel geeft sterk aan dat het een jongetje is, of ik zit er dit keer met mijn gevoel naast.
Dank je wel voor je reactie Bloem , de verloskundige zei dat het een meisje word en het lange uitsteekseltje wat je ziet de clitoris moet zijn. Ik weet het dus niet, mijn gevoel blijft ondanks de echo tot een jongentje zeggen. Of zou dit keer mijn gevoel er helemaal naast zitten.. Bij mijn vorige 2 zwangerschappen zat mijn gevoel ook goed dat het meisjes waren. Ik kan haast niet wachten op de 20weken echo
Ik durf niet te zeggen hoe die is genomen, ik vind het zelf ook erg ingewikkeld, weet eigenlijk ook niet wat ik er allemaal in zie
Ik zou denken een jongen maar het lijkt mij dat de vk wel weet wat ze ziet. Nog even wachten tot 20 weken en dan zul je meer zekerheid hebben.
Dank jullie wel voor de reacties, ik hoop zelf ook een jongetje, ik ben namelijk al gezegend met 2 hele mooie dochters , nu is een 3de dochter ook altijd een heel mooi geschenk, maar ook omdat we het bij 3 kids willen laten zou de afsluiting met een zoontje toch heel mooi zijn. Ik kan niet wachten op de 20 weken echo. Want vandeze echo word ik niet veel wijzer ondanks de vk zegt dat t een meisje is, blijft mijn gevoel twijfelen.
ik heb de rest niet gelezen maar ik denk een meisje zo zagen die van mij er ook uit bij alle 5 en toen dacht ik ook echt aan een jongetje, maar waren echt meisjes dus ik zeg meisje