hoi meiden. het is misschien raar maar ik ben erg bang voor de 11 weken echo vrijdag. bij mijn vorige zwangerschap was met 9 weken alles goed, ook mooie hartslag. en toen met 11 weken zagen we op de echo dat het hartje rond 9 weken was gestopt. nu ben ik dus erg bang dat het weer fout gaat. is dit raar, of hebben meer mensen dit?
ik heb morgen de termijnecho, Met 8 wkn en 6 dagen had ik de eerste echo gehad en ook een goed kloppend hartje.. ben nog niet zo bang/zenuwachtig maar weet zeker dat ik dat morgen wel ben..maar het is niet raar, volgens mij heeft iedereen dat wel het onzekere..maar in jouw situatie kan het me helemaal voorstellen..omdat je al eerder wat negatiefs hebt meegemaakt. proberen je toch niet druk te maken.. voelde je het de vorige keer aankomen of was het totaal onverwacht?
hoi liz, de vorige keer was het totaal onverwachts. ik had toen al 3 goede echo's gehad en met 11 weken klopte het hartje niet meer. ik had geen buikpijn gehad of bloedverlies. het kindje was toen al 2 weekjes overleden. ik heb toen een curretage gehad omdat het niet uit zichzelf wilde komen. nu ben ik erg bang dat het weer fout gaat. ook omdat ik het blijkbaar niet voel aankomen. maar ik probeer steeds te denken dat het wel erg toevallig zou zijn als het dit keer weer presies op hetzelfde moment fout zou gaan. dat houd me wel op de been. maar het blijft erg lastig. ik kan niet wachten tot ik het kindje ga voelen. dan kan je teminste voelen dat het kindje nog leeft
pffffoee das schrikken zeg en vooral dat het zo totaal onverwachts was..nou vrijdag heb jij gewoon een mooie echo met een kindje en een mooi kloppend hartje hoor! En ik ook natuurlijk hihi.. heel veel succes morgen!