hier hebben we hem nu ook gekocht voor onze tweeling!!! Heb daarnaast geen kast in de kamer staan. Wat er nu in zit: - luiers - rompers - sokjes - kleding maat 50 - kleding maat 56 - kleding maat 62 - kleding maat 68 Wij hebben natuurlijk alles dubbel dus bij jou zou het nog beter passen en zou je de hydrofiele doeken enz. er ook in kunnen doen. Wij hebben deze nu in een inbouwkast op de overloop. Verder hebben wij een roede aan de muur gemaakt voor jurkjes etc. En onze zoon heeft wel een kleding kast op zijn kamer waar de roede zo goed als leeg is. Dus daar hangen ook wat kleertjes. Maar jurkjes zou je net zo goed ook op kunnen vouwen en in de ladekast leggen..
Euh tja, ik zou daar dus niet genoeg aan hebben . Heb een commode met 3 (grote) lades en een kledingkast. Eerlijk gezegd zou ik de kledingkast niet willen missen, dan kwam ik toch wat ruimte tekort. Ik heb wel veel kleding voor mijn knul, dat wel . De commode daar liggen z'n luiers, rompers, sokken, spuugdoekjes, slabben etc. Ook altijd een extra pak billendoekjes, overtrekken voor het kleedkussen en hydrofieldoeken. Als ik daar al zijn kleding ook nog bij zou moeten leggen, zou ik een ernstig ruimtegebrek hebben. Bovendien vind ik het ook niet handig, maar dat is persoonlijk.
Heb deze kast ook als commode, IDEAAL! Ben erg blij met vooral het lange blad. Ik heb voor de jurkjes een stang (IKEA) aan de muur met daaraan de hangkleding uitgestald. Erg leuk. Verder nog een schuifkast onder het schuine dak voor het speeloed waar nog niet mee gespeeld wordt en te kleine en nog te grote kleding. Ik ben 1.68 en kan prima uit de voeten met de hoogte van de kast!