Het is toch echt een vals positief streepje geweest.. Weet het nu heel zeker en we zijn vrolijk de nieuwe ronde ingegaan.. Heb me wel echt voorgenomen om op de dag van de NOD een digitale test te gaan doen en niet meer gaat turen naar streepjes en ze gewoon erin kijken Bedankt voor jullie berichtjes!!!!!!!
Maar dat is toch niet vals positief. Dan ben je toch waarschijnlijk heel eventje "zwanger" geweest, maar is het alsnog fout gegaan voor dat je ongesteld moest worden. Dat gebeurt heeeeel vaak. Ik denk niet dat het aan de testen ligt.
@ Luffy:Ik wel. Vooral als je een test een dag later bijvoorbeeld uit de prullenbak vist en er staat dan plots een streepje. TS heeft haar test anderhalve dag later eens afgelezen. Er kunnen dan wel degelijk valse streepjes ontstaan en dat herft dan echt niks met eventjes zwanger te maken! Waarom denk je dat in bijsluiters van zwangerschapstesten een tijdslimiet staat waarbinnen je een test moet aflezen??
Waarom weet je dat je niet zwanger bent? Heb je meer bloed verloren? Ik dacht eigenlijk ook zwanger, Idd digitale test doen op nod of na nod...
Sweetheart, ik had een + test gedaan van het Kruidvat en deze was hartstikke negatief! Ik was dus echt ongesteld geworden..