Jaa dat is het inderdaad… die onzekerheid.. En zo anders als andere rondes aangezien ik dit echt nog nooit gehad heb.. dat afwachten zo vreselijk
kan nog van de ovulatie zijn. dit had ik namelijk iedere maand na mijn aller eerste zwangerschap wat een ma was geworden. daarvoor had ik dat namelijk nooit. nu overigens ook niet meer sinds de andere 3 zwangerschappen.
Ahhh oké… Wat bijzonder… Bloedverlies houd huidig nog steeds aan in lichte mate, is absoluut geen menstruatie.. duurt nu al bijna een week.. heel raar
Het kan natuurlijk ook een lichte menstruatie zijn, heb ik ook al een paar keer gehad. En na zoveel jaren proberen zwanger te worden heb ik gemerkt dat het heel vaak anders is en ook al is het een periode heel erg hetzelfde is geweest kan het daarna wel weer heel anders zijn. Het valt nu ook gewoon meer op omdat je er mee bezig bent.
Hoi dames, Misschien ben ik er veel ste erg mee bezig hoor… Maar wilde er toch een tests tegenaan gooien.. stomme testdrang haha.. ik ben nu ongeveer 8dpo… beeld ik me nou een streepje in?
Hij lijkt ingedroogd maar zie ook wat. Ovulatiebloeding en op 5-6 dpo innesteling kan best hoor. Hier ook altijd rond 5 dpo al innesteling en test vanaf 9 dpo altijd duidelijk positief .. spannend!
Foto ongeveer na 5 minuten gemaakt… Jaa inderdaad heel spannend.. over paar dagen maar weer testen.. misschien beeld ik het me wel in maar dacht echt een heeeeel licht streepje te zien hihi
Het controlelijntje is al paars niet roze dus hij is wel al ingedroogd. Als dit echt iets is zou je met 2-3 dagen echt wel een streep hebben waar je niet over twijfelt
Ja ik heb nog een early digitaal liggen, denk dat ik die morgen ochtend misschien maar even ga proberen dan..
Ik ben heel benieuwd waar dit heen gaat, want hier bijna een identiek verhaal: ook een soort ovulatiebloeding van 2 dagen (licht bruin), toen gestopt, vervolgens wat roze/rood bij afvegen (innesteling?) en vervolgens weer 2 dagen op/af wat bruin. Ik zit op 7 dpo dus kan echt nog alle kanten op, maar zo te zien lijkt het bij jou voorzichtig de goede kant op te gaan... spannend spannend! haha
Och ook zo spannend allemaal… ik hoop voor jou dat het de goede kant op gaat… Ja die bloeding is super raar.. houd bij mij huidig nog steeds aan.. net toch even de huisarts gebeld maar schijnt allemaal heel goed te kunnen wat zei dan aangeeft.. ga morgen nog maar keer testen en kijken of er iets duidelijkheid komt.. wanneer ga jij testen?